Helpt ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij heeft wat natuurlijke bescherming tegen de kou
Ja goeie, ben ik ook wel benieuwd naar. Zeker kijken vanavond!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zouden we nu gister eigenlijk hebben moeten stemmen op de favoriete bewoner? Zouden ze daar in de liveshow iets mee gaan doen?
en heleboel sneeuw word er voorspeltquote:
Ow, da's dan weer wel leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en heleboel sneeuw word er voorspelt
En gevoelstemperatuur van -20 bij windkracht 7quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet verder met de buitenboel schilderen dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zondag gevoelstemperatuur - 20 graden
Dat wordt een enorme Samuel 2.0quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd gezegd dat er vanavond 2 binnen zouden komen en wij konden stemmen zodat die er dan ook na binnen gingquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja goeie, ben ik ook wel benieuwd naar. Zeker kijken vanavond!
Oef, dat is very fris, dat zijn we niet meer gewend hier. Toch maar eens de kast in voor het winterkledingspul, of de zolder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoop maar dat BB nu wel even handschoenen en sjalen voor ze regeltquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wordt een enorme Samuel 2.0
nee vind er niets aanquote:
Lol ik moest effe denken wie dat ook alweer was!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wordt een enorme Samuel 2.0
Lekker binnenblijven...lockgedoe enzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oef, dat is very fris, dat zijn we niet meer gewend hier. Toch maar eens de kast in voor het winterkledingspul, of de zolder.
Ja maar dit ging over het stemmen van gisteravond; wie nu de meest favoriete van de groep is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd gezegd dat er vanavond 2 binnen zouden komen en wij konden stemmen zodat die er dan ook na binnen ging
hoe weet je dat ?? vreselijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oh maar ik woon bij het bos, dus lekker atb-ritje maken!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lekker binnenblijven...lockgedoe enzo
Kranten staan er vol mee. Maar of het allemaal waar is (ik hoop het niet).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |