Gezelluggg!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Mrsprickles het volgende:
Bonte avond met zingen, verkleedfeestjes en jeu de boules.
BB op de camping
nou volgens mijn is het bloedduurquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's niet zo spectaculair. Dubai is het Torremolinos van de 21ste eeuw.
Dan doe maar nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag iets op zeggen,maar dat is zo OT.
BB Slagharen editiequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Mrsprickles het volgende:
Bonte avond met zingen, verkleedfeestjes en jeu de boules.
BB op de camping
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh en nu?
Benen wijder ... nog meer Vampen? hoe dan, het leven van een Geile BB Favoriet gaat niet over rozen, keihard werken ...
[ afbeelding ]
Op Stream 2 is Koken met Nick (en Michel)quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
En over naar JeuDeBullShitten...
Sjeezus wat hou ik toch van BB 2021
En toch blijf je kijken hequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
En over naar JeuDeBullShitten...
Sjeezus wat hou ik toch van BB 2021
Ik geniet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Op Stream 2 is Koken met Nick (en Michel)
Hebben we al gestemd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zouden we nu gister eigenlijk hebben moeten stemmen op de favoriete bewoner? Zouden ze daar in de liveshow iets mee gaan doen?
Nee dat denk ik niet, volgend jaar misschien of medio dit jaar met vips, dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als na 100 dagen het einde is .Beginnen ze dan weer opnieuw met andere bewoners?
Koud? Nee joh, valt mee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Thomas loopt in korte broek en het is echt super koud .
Da's al de 2e stemming die ik misquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, kon vanaf na de uitzending van gisteravond tot 8.00 uur vanochtend.
nou ik moest nog inloggen ervoor en toen ik was ingelogd waren er geen stemmingen meer kreeg ikquote:
En hij heeft wat natuurlijke bescherming tegen de kouquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Koud? Nee joh, valt mee hoor
Daarnaast, benen kunnen wel wat hebben
Ik hoor het nu pas, dus ben ook ietsje te laatquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik moest nog inloggen ervoor en toen ik was ingelogd waren er geen stemmingen meer kreeg ik
volgende week word het koudquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Koud? Nee joh, valt mee hoor
Daarnaast, benen kunnen wel wat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |