abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 12:32:20 #1
255123 crew  Benny
pi_197503590

Naam: Julie Vanderzijl
Leeftijd: 34 jaar
Beroep: Eigenares kinderdagverblijf

'Ik heb wel een karakter dat voor anderen soms niet makkelijk is om mee te leven'

De jonge ondernemer Julie heeft drie kinderen van 11, 9 en 4 jaar oud. Ze is altijd enthousiast, staat stevig in haar schoenen en zal niet snel opgeven. Ze runt twee kinderdagverblijven en elke dag gaat ze met plezier naar het werk. Ongeveer een jaar geleden is haar vader overleden, dit was een moeilijke periode voor haar. Sinds het overlijden heeft Julie een andere kijk op het leven, ze wil dingen zien en meemaken. Ze is een enorme control freak, alles moet op haar manier en ze laat zich niet in een hoek plaatsen. Wel heeft ze een gevoelige kant, maar deze laat ze niet snel zien.

[ Bericht 46% gewijzigd door Benny op 21-01-2021 10:12:09 ]
  Moderator / Weblogger dinsdag 19 januari 2021 @ 14:14:04 #2
80791 crew  Paul
Stem op Splinter
pi_197505739
Niet eens een screenshot ofzo :N
Stem op Splinter
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:17:31 #3
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_197510128
pi_197516759
Lief snoetje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 20 januari 2021 @ 00:52:32 #5
492190 Flory
Potjandorie!
pi_197520768
Julie Vanderzijl uit Affligem, is 34 jaar runt twee kinderdagverblijven.

Filmpje over kinderopvang begin corona
pi_197545980
OP bijgewerkt
pi_197694279
Leipe shit ouwe
pi_198206262
Leipe shit ouwe
pi_198209828
Leipe shit ouwe
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 10:38:02 #10
255123 crew  Benny
pi_198333481
Ik heb wekenlang geroepen dat ik Julie niet zo mag. Dat ze veel zeurde over anderen en eigenlijk vervangbaar is.

Na de nominaties van Thomas en Jill heb ik een hele andere kant gezien. Zorgzaam, betrokken en lief.

Dat kwam nog meer tot uiting toen de mannen en vrouwen gescheiden werden.

Ze had het echt leuk met de meiden en die andere kant werd nog zichtbaarder. Ik vond het mooi dat ze in de dagboekkamer had aangegeven dat Jill iets in haar los kon maken, want ze nooit eerder kon zijn.

Des te zonder vind ik dat ze zo naar Michel trekt. Het zal een gewoonte zijn, vertrouwd voelen en het zal ook wel komen omdat ze het een mooie man vind. Maar ik vind het zonde dat het ook zo'n stempel op haar drukt
pi_198366211
Leipe shit ouwe
pi_198387916
Het is inderdaad jammer dat ze zo naar Michel trekt.

Volgens mij gooit ze hierdoor ook haar eigen glazen in en zullen haar win kansen een stuk minder worden.
Het is voor de beeldvorming gewoon niet goed dat ze zo'n close is met hem omdat ze thuis een partner en jonge kinderen heeft.
Ook al geloof ik zeer zeker wel in vriendschappen tussen een man en vrouw zonder seksuele component, maar het is wat anders om al dat geknuffel en elkaars handje vast houden etc. voor de camera te tonen.

En daarbij komt dat Michel steeds minder populair lijkt te worden door zijn dominante gedrag. Zowel in als buiten het huis.
Dat straalt ook op haar af.

Ik vraag mij af waarom ze niet haar vriend aanschrijft in de brief van een paar dagen geleden, maar haar broer.
Daarom denk ik dat ze ook in het huis is gegaan juist om een tijdje afstand van haar vriend te nemen (en haar kinderen) om te ontdekken wie ze nou zelf eigenlijk is.
Dat vind ik best begrijpelijk als je op jonge leeftijd moeder geworden bent van drie kinderen.
Dan raak jezelf nog wel eens ondergesneeuwd weet ik uit ervaring.

Dit is allemaal speculatie natuurlijk

Maar ik hoop echt dat ze meer afstand neemt van Michel en haar eigen weg in het huis kiest.
Dan zou het zomaar kunnen zijn dat ze nog wint ook, want verder komt ze erg sympathiek over en zou ze zonder het geslijm met Michel gewoon de 'gunfactor' hebben.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_198643546
Leipe shit ouwe
pi_198810289
Wel een smerig spelletje gespeeld. Heeft in het huis nooit over 'een vriend als in partner' vertelt. Het ging alleen maar over haar broer en haar kindjes waardoor ze liet uitschijnen single te zijn.

1 week voor de finale (2 dagen voor haar vertrek) geeft ze te kennen dat ze een vriend heeft. Lekker logisch dat Michel chagrijnig rond liep de laatste 2 dagen.
Ik hou van Amee

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')