''Het komt nooit meer goed'' vind ik ook een goede.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik zat zelf meer te denken aan 'Mijn vatte ze nie' als TT.
Duisterquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Het komt nooit meer goed'' vind ik ook een goede.
U vraagt wij draaien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik zat zelf meer te denken aan 'Mijn vatte ze nie' als TT.
kwaadquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou je tyfusbek dicht joh bloedhond.
Zo klinkt het meer als een uitspraak van je moeder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:48 schreef GGMM het volgende:
Meer dan 30cm sneeuw
Dat wordt GENIETEN
Het lukt nog niet helemaal he deze ochtend?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo klinkt het meer als een uitspraak van je moeder.
Het leven van een forummongool gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lukt nog niet helemaal he deze ochtend?
Neem je tijd maat
Van topdag naar flopdag in minder dan een half uur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
VBL moderator @:onlogisch krijgt alle hoeken van de SC te zien.
Goh, dat had ook niemand verwacht zeg.quote:Kabinet denkt serieus aan verlenging avondklok
Het kabinet treft toch voorbereidingen om de avondklok te verlengen. Het plan was om woensdag 10 februari de regels weer te versoepelen. Alarmerende geluiden over de Britse mutant van het coronavirus zetten dit voornemen op losse schroeven.
Moet @onlogisch maar niet uitdagen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil wel dat het duidelijk is dat ik hem een topdag aanbood en dat andere lieden in dit gezelschap gingen voor de flopdag.
Laat dat maar aan mij over!quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef Coco het volgende:
@:GGMM stelt orde op zaken in het Ajax topic
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Goh, dat had ook niemand verwacht zeg.
Woedend ben ik.
Dat blijkt als je compleet over de zeik gaat om de eerste de beste opmerking.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het leven van een forummongool gaat niet over rozen.
??quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
VBL moderator @:onlogisch krijgt alle hoeken van de SC te zien.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Glimlach op het gezicht vanwege de opmerking van user @:Coco in het Scorito topic
Erg kinderachtig om daar zo mee om te gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM maakt een foutje in het Ajax topic.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg kinderachtig om daar zo mee om te gaan.
Eens, wat een zielige ventquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg kinderachtig om daar zo mee om te gaan.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn zojuist geplaatste tweet is nog een stukje kinderachtiger.
Oh kan, ik volg jou nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn zojuist geplaatste tweet is nog een stukje kinderachtiger.
Er circuleert een foodreview over de vervanger van deze chipssoort.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef KingRoland het volgende:
Wtf?
@:coco @:lavenderr
[ afbeelding ]
Bij een cardioloog wel te verstaan. Zo'n levensstijl vol drugsgebruik en excessief sporten kan nooit gezond zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor een testje ouwe reus.
@:Elan
Ik zou woedend de winkel uit lopen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef KingRoland het volgende:
Wtf?
[ afbeelding ]
Dit is de favoriete chips van thebradgequote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef KingRoland het volgende:
Wtf?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
In het Ajax topic dan.
waar waar@:GGMM
Voor de rest van het jaar graagquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, ik zal je met rust laten.
Ook in het Ajax topic.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een grimmig sfeertje vandaag in de sc.
Wat vind jij van Ajacieden die nu opeens zeggen dat de UEFA Haller gewoon alsnog moet inschrijven? En dat Lille niet moet zeiken als dit gebeurt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een grimmig sfeertje vandaag in de sc.
Ja. @Cocoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van Ajacieden die nu opeens zeggen dat de UEFA Haller gewoon alsnog moet inschrijven? En dat Lille niet moet zeiken als dit gebeurt?
En van mensen die opeens zeggen "Ja, ik zou dit dit jammer vinden als dit bij onze tegenstander gebeurt want ik wil altijd tegen het sterkste team spelen"
Of dat iemand z'n persoonlijke mening opeens oplegt aan iedereen die iets anders vindt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van Ajacieden die nu opeens zeggen dat de UEFA Haller gewoon alsnog moet inschrijven? En dat Lille niet moet zeiken als dit gebeurt?
En van mensen die opeens zeggen "Ja, ik zou dit dit jammer vinden als dit bij onze tegenstander gebeurt want ik wil altijd tegen het sterkste team spelen"
BURNquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of dat iemand z'n persoonlijke mening opeens oplegt aan iedereen die iets anders vindt?
Wat vind jij daarvan?
dit dit @Scrummiequote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gewoon een andere mening, meer niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of dat iemand z'n persoonlijke mening opeens oplegt aan iedereen die iets anders vindt?
Wat vind jij daarvan?
@Buitendam en ik hebben daar een uiterst pittige mening over.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeggen ze echt "dit dit"?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeggen ze echt "dit dit"?
Wat een debielen
Maar ik vind dat ze niet zo moeten huilen. Regels zijn duidelijk. De beste jongeman kan niet meedoen. Het is wat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch een like gegeven voor de moeite.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet de meme
En zo lastig is hij niet
Ik heb een pittige mening over mensen die zomaar likes uitdelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Toch een like gegeven voor de moeite.
Geen like gezet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die zomaar likes uitdelen
Ik ook niet, niet dat ik geinteresseerd ben in de pittige mening van GGMMquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen like gezet.
@:flippiee
Wowquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet dat ik geinteresseerd ben in de pittige mening van GGMM
Nou zegquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet dat ik geinteresseerd ben in de pittige mening van GGMM
Eens ja, dit is ook al jaren zo. De deadline is duidelijk, en geeft normaal gesproken ook genoeg tijd om spelers in te schrijven. Deze fout ligt puur bij Ajax, foutje bedankt. (Al zullen de fans van Lille wel balen)quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar ik vind dat ze niet zo moeten huilen. Regels zijn duidelijk. De beste jongeman kan niet meedoen. Het is wat.
Like gegeven voor hetgeen tussen de haakjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens ja, dit is ook al jaren zo. De deadline is duidelijk, en geeft normaal gesproken ook genoeg tijd om spelers in te schrijven. Deze fout ligt puur bij Ajax, foutje bedankt. (Al zullen de fans van Lille wel balen)
Je bent er zelf ook maar behoorlijk druk mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen zijn echt woest in het Ajax-topic
Daar kan ik dan toch wel weer van genieten
Struikel over legoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook maar behoorlijk druk mee.
Kutkolere zeg.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft prachtig haar.
Dit neem je terug
Dat hele je moeder is dit je moeder is dat is heel triestquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je terug
Ik vind het maar niks zo'n oerwoud.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je terug
Mooi dan kan ELF nu open.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet de meme
En zo lastig is hij niet
Nee ik doe één unban per maandquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
Zou je trouwens even unban kunnen regelen voor ESF @:ggmm
alvast bedankt
Okéquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik doe één unban per maand
En deze maand was @:atypisch aan de beurt
Dat was ook mijn motivatie voornamelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké
Ja ik heb ook eigenlijk liever dat @:atypisch zijn onzin in BTC houdt dan dat ik bij die vieze flikkers kan meeposten
Ook voor user @Cocoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
Zou je trouwens even unban kunnen regelen voor ESF @:ggmm
alvast bedankt
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
@:buitendam en ik hebben daar een uiterst pittige mening over.
Paar happers toch nog, zelfs user @Tarado wist je te verleiden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.
Genot. Even een hengeltje uitgooien daar.
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.
Genot. Even een hengeltje uitgooien daar.
Als de eerste koffie van de dag nog niet genuttigd is, mag je van mij altijd even jezelf laten gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat blijkt als je compleet over de zeik gaat om de eerste de beste opmerking.
Welkom in VBLquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.
bij @Buitendam weet je het nooit als het over voetbal gaatquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar happers toch nog, zelfs user @:tarado wist je te verleiden.
Uitstekend makker.
Dat siert je, maar hypocriet zijn hoort er ook een beetje bij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal altijd strijden voor een beter VBL.
Buitenamquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij @:Buitenam weet je het nooit als het over voetbal gaat
Ik merk dat je erg veel moeite hebt om dat punt los te laten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je, maar hypocriet zijn hoort er ook een beetje bij.
Zo zijn er mensen die nu zeggen dat ze het niet leuk zouden vinden als de beste speler van de tegenstander geschorst is.
Ik vind dat wel grappig jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk dat je erg veel moeite hebt om dat punt los te laten.
Hebben we dat soort mensen op de wereld, ja?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
Dat jij niet kunt accepteren dat iemand een ander inzicht heeft wil niet zeggen dat ik hypocriet ben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig ja
En dan een kwartier laten je vuist woedend in de lucht steken als iemand anders hypocriet isJe snapt dat dat een inkoppertje is voor mij!
Het is genieten in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben we dat soort mensen op de wereld, ja?
Ik ben het er ook nog steeds mee eens, ik vond het gewoon grappig dat het van jou kwam, net nadat je deze bewering hebt gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt accepteren dat iemand een ander inzicht heeft wil niet zeggen dat ik hypocriet ben.![]()
Ik stak niet woedend mijn vuist in de lucht, ik stipte het slechts aan. (ook omdat we deze discussie een aantal dagen geleden ook hadden, toen was je het ermee eens trouwens)
???? mention mij alleen voor Aziaten of als het gaat om big 4 en niet als het gaat om kleine kinderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] Mijn kind werd misbruikt
@:KingRoland
Ja, dat zei je net al.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het er ook nog steeds mee eens, ik vond het gewoon grappig dat het van jou kwam, net nadat je deze bewering hebt gedaan.
Ik klik er bewust niet op. Ik wil me niet blootstellen aan ernstige domheid. Vroeger ook altijd een hekel gehad aan mensen die deadlines voor verslagen wilden uitstellen en uitstellen. Waar zijn deadlines en restricties dan voor in het leven?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is genieten in het Ajax-topic.
@:muskusboktor57
Ja, sindsdien houd ik er een heel andere mening op na makker!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.
Dat is erg hypocriet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, sindsdien houd ik er een heel andere mening op na makker!
Ik beweer ook meer dat het niet je kijk op de wereld was, voordat dit gebeurdequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net al.
Ik vind 'iedereen die een andere mening heeft is hypocriet' een vrij simplistische kijk op het leven.
Dat brengt naar mijn idee een bepaalde spanning met zich mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij @:Buitendam weet je het nooit als het over voetbal gaat
Oh jawel hoor, die mening heb ik altijd al gehad. (om een voorbeeld te geven hoopte ik dat Götze het goed zou doen en veel minuten kon maken ondanks zijn blessureleed de afgelopen jaren. Wat ik dan weer niet hoopte is dat hij er 3 tegen Ajax in zou schieten)quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik beweer ook meer dat het niet je kijk op de wereld was, voordat dit gebeurde
beetje cynisme kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat brengt naar mijn idee een bepaalde spanning met zich mee.
Ah.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik klik er bewust niet op. Ik wil me niet blootstellen aan ernstige domheid. Vroeger ook altijd een hekel gehad aan mensen die deadlines voor verslagen wilden uitstellen en uitstellen. Waar zijn deadlines en restricties dan voor in het leven?
likes?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef Buitendam het volgende:
Tijd om een ondeugende te tappen
@:Caland @:Jojoortje @:GGMM @:El-Stinho
(eerste en laatste keer met al die likes, duurt me te lang.)
Het enige wat ik kon vinden was ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, die mening heb ik altijd al gehad. (om een voorbeeld te geven hoopte ik dat Götze het goed zou doen en veel minuten kon maken ondanks zijn blessureleed de afgelopen jaren. Wat ik dan weer niet hoopte is dat hij er 3 tegen Ajax in zou schieten)
Ik zeg inderdaad letterlijk: Ach, wat jammerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het enige wat ik kon vinden was dit
VBL / AFC AJAX #3463 De Oude Meerdijk en Anfield Road
maar je zal nu wel net doen alsof dat geen sarcasme was.
Dus ik geef je het voordeel van de twijfel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad letterlijk: Ach, wat jammer
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Prima, jij je gelijk
https://twitter.com/PantelicPodcast/status/1357314143171325955quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad letterlijk: Ach, wat jammer
Muhren neemt de felicitaties van Henk Krol graag in ontvangst.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/PantelicPodcast/status/1357314143171325955
Kan dit?
Gereageerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan dit?
Geen Aad, die zit op een ander project tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)het-Zalmhavenproject
@:caland genot
(vast al gepost maar boeiend)
Altijd lekker makkelijk om drugs de schuld te geven als je ze zelf niet alle 24 in het krat hebt natuurlijk.quote:
Da witte nooit nie mee die gruwelijke natnekquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft ons Herm nu weer gedaan?
Nee, dit kan niet. Sowieso een flopcast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan dit?
Ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hier moest ik wel om glimlachen.
Leuke rubriek weer. @Cocoquote:04-02-2021 @ 14:55:45
Je premium account (abo) verloopt op 05-02-2021 14:51. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
onvermijdelijk maar wel eens, dat is in Amsterdam ook wel jammer, van die natuurwijn yuppenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt ook steeds meer een hipsterstad helaas.
@:erasmus en ik vinden dat een kwalijke zaak.
Anders kom je een keer langs voor een craft biertje en een vegan sandwichquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik waan mij al bijna in 020 als je over de Witte de Withstraat of de Meent loopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet in die lelijke winkelstraatquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik waan mij al bijna in 020 als je over de Witte de Withstraat of de Meent loopt.
Walgelijke ontwikkeling.
Maak je geen zorgen, er is geen enkele Rotterdammer die de Lijnbaan mooi vindt.quote:
We hebben nog wat Nutellawinkels die je mag overnemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er zelf overigens gemengd in dat Rotterdam steeds meer een hipsterstad wordt. Aan de ene kant natuurlijk een positieve ontwikkeling want meer goede eettentjes, biercafeetjes en technoclubs waar ik van kan genieten. Aan de andere kant kan ik heel slecht tegen sommig hipstervolk en als het hier vol gaat stromen met blowtoeristen wordt het net 020, dat hoeft van mij natuurlijk ook niet.
Heb echter niet het idee dat Rotterdam haar identiteit verliest als ik nu door het Liskwartier wandel, echt een genotsbuurt om te wonen, zelfs tijdens Corona.
Prima, Rotterdam Oost zoekt nog een nieuwe identiteit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We hebben nog wat Nutellawinkels die je mag overnemen
Je weet waar ik in Rotterdam woon (als het goed is). Ik merk echt dat het aantal blowtoeristen die eerst helemaal naar de tyfus gaan in De Witte Aap, vervolgens bij een coffeeshop een voorgedraaide kopen om vervolgens voor mijn deur te kotsen exponentieel gestegen is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er zelf overigens gemengd in dat Rotterdam steeds meer een hipsterstad wordt. Aan de ene kant natuurlijk een positieve ontwikkeling want meer goede eettentjes, biercafeetjes en technoclubs waar ik van kan genieten. Aan de andere kant kan ik heel slecht tegen sommig hipstervolk en als het hier vol gaat stromen met blowtoeristen wordt het net 020, dat hoeft van mij natuurlijk ook niet.
Heb echter niet het idee dat Rotterdam haar identiteit verliest als ik nu door het Liskwartier wandel, echt een genotsbuurt om te wonen, zelfs tijdens Corona.
uiteindelijk zijn provincialen ook vervelend en die zal je in de weekenden toch ook wel genoeg hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je weet waar ik in Rotterdam woon (als het goed is). Ik merk echt dat het aantal blowtoeristen die eerst helemaal naar de tyfus gaan in De Witte Aap, vervolgens bij een coffeeshop een voorgedraaide kopen om vervolgens voor mijn deur te kotsen exponentieel gestegen is.
Ja, dat is het gevolg van in de binnenstad willen wonen en ik hield er al rekening mee dat ik last van toeristen zou hebben, maar die last is nooit constant gebleven. De aantal Britten/Fransen/Spanjaarden/moffen die geen drank en wiet kunnen handelen is exponentieel gestegen, zo keihard had ik het niet verwacht.
Wel leuk om nog precies dezelfde paniekhazen als een jaar terug daar te zien.quote:
Die bevinden zich voornamelijk op het Stadhuisplein. Daar ga je mij niet eens dood kunnen vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn provincialen ook vervelend en die zal je in de weekenden toch ook wel genoeg hebben
Waar is @Generationalpha eigenlijk? Zijn Expected Aanwezigheid ligt veel hoger dan de daadwerkelijke tijd die hij met ons doorbrengt in het Feyenoordtopic.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe het OMT praat over de verwachte besmettingen door de Britse mutatie begint steeds meer over te komen als @:generationalpha die begint over Expected Goals
Wat aardig van je!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga binnenkort doneren aan FOK! via abo's cadeau doen.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga binnenkort doneren aan FOK! via abo's cadeau doen.
Dat heb je verdiend makker, geniet ervan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben die meldingen zat.
[..]
Rotterdam is Amsterdam voorbij (op alle fronten)
@:Caland
Krijg je dan contractnieuws?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:52 schreef Coco het volgende:
Dat is dan als traktatie als ik maandag (hopelijk) goed nieuws heb ontvangen.
beste voetbalclubquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam
-beste uni voor business en econ
-beste burgemeester
-beste ov
-beste skyline
-beste
Ga zo maar door. Wat een stad.
Bijlmer aan de maasquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam
-beste burgemeester
-beste ov
-beste skyline
-beste
Bal gehaktquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam
-beste burgemeester
-beste ov
-beste skyline
-beste MC
Nu de voetbalclub nog.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam
-beste burgemeester
-beste ov
-beste skyline
-beste MC
@Zipportalquote:Je premium account (abo) verloopt op 05-02-2021 16:18. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
-beste bombardementquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam
-beste burgemeester
-beste ov
-beste skyline
-beste MC
Doe even normaalquote:
Nee je kan daar oprecht een goede bal gehakt etenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal
KingRoland is een lieve enthousiaste jongen, die hier en daar zijn beperkingen heeft, maar dat is geen reden om iemand dan maar voor bal gehakt uit te maken.
Eerder om een receptquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit vraagt om pics
@:johannes_vermeer
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ben jij weleens naar Rotterdam geweest en wat vond je daarvan en waarom
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen maar klagen over dat men ARTIS moet redden omdat het de enige dierentuin is van amsterdam :’) ga lekker naar Amsterdam Zuidoost een keertje. Gratis ARTIS
Jaartal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik was daarvoor al in NYC geweest
Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ja 'hoge gebouwen moooii!!'
Maar ik was daarvoor al in NYC geweest dus zoveel indruk maakt Rotterdam dan niet.
Daarvoor kun je ook naar Amstelveen gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef KingRoland het volgende:
Markthal ook fijn
Ook veel Aziaten in Rotterdam en in Den Haag
Japanse harde kern genotquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook naar Amstelveen gaan.
Je moet niks je tegen laten houden om je dromen werkelijkheid te makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellen
Zeker doen, NYC is puur genot.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellen
En japan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil ook nog wel eens naar NYC.
Nou ja meer naar Amerika in het algemeen eigenlijk.
Daar ga je geen spijt van krijgen. Mooi landquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien meer in Cor? Voor hem moet het heerlijk zijn, al die modelletjes met voorspellingen die niet uitkomen. We hadden vandaag 170.000 expected besmettingen moeten hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:Generationalpha eigenlijk? Zijn Expected Aanwezigheid ligt veel hoger dan de daadwerkelijke tijd die hij met ons doorbrengt in het Feyenoordtopic.
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel prima
In september hebben ze in New York ook een leuke feestdag vertelde @KingRolandquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel prima
had je mazzelquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien kunnen we samen gaanScrummie en KingRoland willen vast ook mee
Dus laat eigenlijk ook maar
Toen had je nog geeneens haar op je piemel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KingRoland laat je gewoon in een of andere kerk achter en dan is het toch wel prima?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien kunnen we samen gaanScrummie en KingRoland willen vast ook mee
Dus laat eigenlijk ook maar
Oh toen stonden die torens er nogquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog nooit in de VS geweestDit even ter info.
Zou er graag een keer een honkbalwedstrijd zien.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aan. Niemand boeit het ook maar iets wat er op het veld gebeurt en het enige wat wordt gedaan is je helemaal kapot vreten.
Ja maar dat is ook exact de reden waarom ik zo'n wedstrijd zou willen bezoeken eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aan. Niemand boeit het ook maar iets wat er op het veld gebeurt en het enige wat wordt gedaan is je helemaal kapot vreten.
Ja, ik sta er zelfs nog mee op de foto.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh toen stonden die torens er nog
Toen ik er was waren die al weg
Voor ons ook maar toch viel het een beetje tegen eigenlijk (ook omdat je tegen die tijd al gewend bent aan dikke Amerikanen die alles eten wat los en vast zit).quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook exact de reden waarom ik zo'n wedstrijd zou willen bezoeken eigenlijk.
Ik ben zeker leuk op feestjes jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes.
Jan Roos en Dennis Schouten maken ook hun droom waar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niks je tegen laten houden om je dromen werkelijkheid te maken
* GGMM FOKT verder
Hebben maten van mij vorige keer gedaan toen ze in New York waren. (ik mocht niet mee inderdaad) Duurde 6 uren en ze vonden het teringsaai.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog nooit in de VS geweestDit even ter info.
Zou er graag een keer een honkbalwedstrijd zien.
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben maten van mij vorige keer gedaan toen ze in New York waren. (ik mocht niet mee inderdaad) Duurde 6 uren en ze vonden het teringsaai.
American Football vind ik echt niets (snap het ook niet), al dat gelul over die superbowl. NBA lijkt mij nog wel leuk maar dat zal wel lastig zijn een wedstrijdje daarvan mee te pikken. (en duur)quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.
Dit vindt @Wereldgozer vast hilarischquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Roos en Dennis Schouten maken ook hun droom waar.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik in de Arena gezien, ik vond het ook dodelijk saai. Ze gooien of schoppen een bal, iedereen duikt er bovenop en dan een weer een paar minuten wachten voor reclame of zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.
Ik vind de derde helft wel een leuke podcast eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat Kein Geloel weer een kans gegeven
Waarom luisteren daar in godsnaam zoveel mensen naar
Dat vind ik ook wel mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef Caland het volgende:
Oja ijshockey vind ik wel heel gaaf. Daar ga ik in Nederland ook nog wel regelmatig heen en dat is echt geen niveau.
We zijn eruit, ik zou een NHL wedstrijdje meepakken in de hypothetische situatie dat ik me in de US of A zou bevinden
Dat is een beetje al het voetbal in één toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de derde helft wel een leuke podcast eigenlijk.
Zou je hem ook een hand geven als je hem zou tegenkomen, of daar anderszins de mogelijkheid toe hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
Als ik nog eens naar NYC ga wil ik wel in het Trump New York hotel slapen.
Zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou je hem ook een hand geven als je hem zou tegenkomen, of daar anderszins de mogelijkheid toe hebt?
Transformers kgie kghoe khguquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vindt @:wereldgozer vast hilarisch
Ja, Eredivisie wordt daar (redelijk) uitgebreid besproken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje al het voetbal in één toch?
Amerikaanse sport is sowieso niksquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik in de Arena gezien, ik vond het ook dodelijk saai. Ze gooien of schoppen een bal, iedereen duikt er bovenop en dan een weer een paar minuten wachten voor reclame of zo.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Amerikaanse sport is sowieso niks
Wat vind jij leuke sporten naast het voetbal?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Amerikaanse sport is sowieso niks
Ik haak bij veel van die podcastjes al snel af omdat de aanwezigen heel veel praten en weinig zeggen. Maar die tic heb ik sowieso wel met mensen in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, Eredivisie wordt daar (redelijk) uitgebreid besproken.
Geen, ik hou niet van b-sportenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke sporten naast het voetbal?
Goede vraag, leuke vraag. Ik ga er even over nadenken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat je de moeite neemt om tot een goed antwoord te komen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede vraag, leuke vraag. Ik ga er even over nadenken.
Als kijksport staat voetbal bij mij wel op eenzame hoogte, F1 kijk ik maar dat schijnt geen sport te zijn, tijdens de Olympische spelen kijk ik ook wel wat meer breedtesport, wielrennen weleens maar ook niet fanatiek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wtf hij heet toch ook geen taradoquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat je de moeite neemt om tot een goed antwoord te komen!
@Wereldgozerquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige sporten die ik redelijk volg buiten voetbal zijn F1 (maar dat is geen sport) en vechtsporten. Van vroeger uit voornamelijk kickboksen, maar omdat iedereen die nu talent heeft MMA gaat doen kijk ik dat nu ook wel eens. Blijf alleen geen fan van dat geworstel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat je de moeite neemt om tot een goed antwoord te komen!
Deze zaterdag Overeem (vs Volkov)quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige sporten die ik redelijk volg buiten voetbal zijn F1 (maar dat is geen sport) en vechtsporten. Van vroeger uit voornamelijk kickboksen, maar omdat iedereen die nu talent heeft MMA gaat doen kijk ik dat nu ook wel eens. Blijf alleen geen fan van dat geworstel.
Tennis vind ik ook wel leuk, maar dat ligt dan weer heel erg aan de tennisser en ondergrond. Prime Federer zette ik altijd wel op, zo iemand komt er niet snel meer alleen.
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb kunnen beantwoorden
Ben wel redelijk om na die partij van Holloway een paar weken geleden zeg, daar zat echt alles inquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan die sporten meer waarderen dan mario kart
oh ik bedoelde sporten als formule 1 maar was blijkbaar vergeten dat er bij te zettenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik snap ook de vergelijking niet helemaal
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Lilian Marijnissen is een lekker ding.
Zo lang ze d'r muil dicht heeft.
Stukje Nollesquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zo lang ze d'r muil dicht heeft.
Bedankt voor het uitgebreide antwoord, mijn vraag is ook beantwoord. Ik wilde zaterdag dat toernooitje even kijken met wat vrienden maar dat was niet zo heel goed geregeld qua betalen en dergelijke, vrij onprofessioneel. Zal ze ook wel wat geld gekost hebben. Maar dat vond ik eigenlijk vrij saai, misschien dat het voor de kenner wel leuk was om te volgen maar ik vond het weinig actie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige sporten die ik redelijk volg buiten voetbal zijn F1 (maar dat is geen sport) en vechtsporten. Van vroeger uit voornamelijk kickboksen, maar omdat iedereen die nu talent heeft MMA gaat doen kijk ik dat nu ook wel eens. Blijf alleen geen fan van dat geworstel.
Tennis vind ik ook wel leuk, maar dat ligt dan weer heel erg aan de tennisser en ondergrond. Prime Federer zette ik altijd wel op, zo iemand komt er niet snel meer alleen.
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb kunnen beantwoorden
Gas geven kan iedereen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ik bedoelde sporten als formule 1 maar was blijkbaar vergeten dat er bij te zetten
watquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ja wat ik zeg, het is geen echt hoog niveau meer omdat iedereen die al vroeg goed is en een beetje kan vechten (vooral in de VS/daarbuiten) nu MMA gaat doen. Helemaal omdat die vaak al een worstelbasis hebben op die scholen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitgebreide antwoord, mijn vraag is ook beantwoord. Ik wilde zaterdag dat toernooitje even kijken met wat vrienden maar dat was niet zo heel goed geregeld qua betalen en dergelijke, vrij onprofessioneel. Zal ze ook wel wat geld gekost hebben. Maar dat vond ik eigenlijk vrij saai, misschien dat het voor de kenner wel leuk was om te volgen maar ik vond het weinig actie.
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.quote:
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.
Als die net zo goed is als toko Bopp mag hij hier in de buurt ook franchisen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.
nicequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.
Ja deel van de waalkade is afgesloten, dat gebeurt wel vaker bij hoog water hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopen
Vind je het gek. Vandaag was de eerste dag dat het niet non-stop heeft geregend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopen
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch doet een verwoede poging om te snappen hoe rivieren werken.
De waterkering is 10 jaar geleden nog dusdanig verhoogd dat de bewoners er verder geen last van hebben. Gewoon wat dijkjes plaatsen gaat wat lastig, het is geen platteland zoals dat Papendrecht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch doet een verwoede poging om te snappen hoe rivieren werken.
En weet gelijk zeer goed duidelijk te maken dat dit totaal niet is gelukt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.
Ik ben in zowel NYC als LA geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |