Je bent er zelf ook maar behoorlijk druk mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen zijn echt woest in het Ajax-topic
Daar kan ik dan toch wel weer van genieten
Struikel over legoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook maar behoorlijk druk mee.
Kutkolere zeg.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft prachtig haar.
Dit neem je terug
Dat hele je moeder is dit je moeder is dat is heel triestquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je terug
Ik vind het maar niks zo'n oerwoud.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je terug
Mooi dan kan ELF nu open.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet de meme
En zo lastig is hij niet
Nee ik doe één unban per maandquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
Zou je trouwens even unban kunnen regelen voor ESF @:ggmm
alvast bedankt
Okéquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik doe één unban per maand
En deze maand was @:atypisch aan de beurt
Dat was ook mijn motivatie voornamelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké
Ja ik heb ook eigenlijk liever dat @:atypisch zijn onzin in BTC houdt dan dat ik bij die vieze flikkers kan meeposten
Ook voor user @Cocoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
Zou je trouwens even unban kunnen regelen voor ESF @:ggmm
alvast bedankt
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
@:buitendam en ik hebben daar een uiterst pittige mening over.
Paar happers toch nog, zelfs user @Tarado wist je te verleiden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.
Genot. Even een hengeltje uitgooien daar.
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.
Genot. Even een hengeltje uitgooien daar.
Als de eerste koffie van de dag nog niet genuttigd is, mag je van mij altijd even jezelf laten gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat blijkt als je compleet over de zeik gaat om de eerste de beste opmerking.
Welkom in VBLquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |