Ook in het Ajax topic.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een grimmig sfeertje vandaag in de sc.
Wat vind jij van Ajacieden die nu opeens zeggen dat de UEFA Haller gewoon alsnog moet inschrijven? En dat Lille niet moet zeiken als dit gebeurt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een grimmig sfeertje vandaag in de sc.
Ja. @Cocoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van Ajacieden die nu opeens zeggen dat de UEFA Haller gewoon alsnog moet inschrijven? En dat Lille niet moet zeiken als dit gebeurt?
En van mensen die opeens zeggen "Ja, ik zou dit dit jammer vinden als dit bij onze tegenstander gebeurt want ik wil altijd tegen het sterkste team spelen"
Of dat iemand z'n persoonlijke mening opeens oplegt aan iedereen die iets anders vindt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van Ajacieden die nu opeens zeggen dat de UEFA Haller gewoon alsnog moet inschrijven? En dat Lille niet moet zeiken als dit gebeurt?
En van mensen die opeens zeggen "Ja, ik zou dit dit jammer vinden als dit bij onze tegenstander gebeurt want ik wil altijd tegen het sterkste team spelen"
BURNquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of dat iemand z'n persoonlijke mening opeens oplegt aan iedereen die iets anders vindt?
Wat vind jij daarvan?
dit dit @Scrummiequote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gewoon een andere mening, meer niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of dat iemand z'n persoonlijke mening opeens oplegt aan iedereen die iets anders vindt?
Wat vind jij daarvan?
@Buitendam en ik hebben daar een uiterst pittige mening over.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeggen ze echt "dit dit"?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeggen ze echt "dit dit"?
Wat een debielen
Maar ik vind dat ze niet zo moeten huilen. Regels zijn duidelijk. De beste jongeman kan niet meedoen. Het is wat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch een like gegeven voor de moeite.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet de meme
En zo lastig is hij niet
Ik heb een pittige mening over mensen die zomaar likes uitdelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Toch een like gegeven voor de moeite.
Geen like gezet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die zomaar likes uitdelen
Ik ook niet, niet dat ik geinteresseerd ben in de pittige mening van GGMMquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen like gezet.
@:flippiee
Wowquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet dat ik geinteresseerd ben in de pittige mening van GGMM
Nou zegquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet dat ik geinteresseerd ben in de pittige mening van GGMM
Eens ja, dit is ook al jaren zo. De deadline is duidelijk, en geeft normaal gesproken ook genoeg tijd om spelers in te schrijven. Deze fout ligt puur bij Ajax, foutje bedankt. (Al zullen de fans van Lille wel balen)quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar ik vind dat ze niet zo moeten huilen. Regels zijn duidelijk. De beste jongeman kan niet meedoen. Het is wat.
Like gegeven voor hetgeen tussen de haakjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens ja, dit is ook al jaren zo. De deadline is duidelijk, en geeft normaal gesproken ook genoeg tijd om spelers in te schrijven. Deze fout ligt puur bij Ajax, foutje bedankt. (Al zullen de fans van Lille wel balen)
Je bent er zelf ook maar behoorlijk druk mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen zijn echt woest in het Ajax-topic
Daar kan ik dan toch wel weer van genieten
Struikel over legoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook maar behoorlijk druk mee.
Kutkolere zeg.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft prachtig haar.
Dit neem je terug
Dat hele je moeder is dit je moeder is dat is heel triestquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je terug
Ik vind het maar niks zo'n oerwoud.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je terug
Mooi dan kan ELF nu open.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet de meme
En zo lastig is hij niet
Nee ik doe één unban per maandquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
Zou je trouwens even unban kunnen regelen voor ESF @:ggmm
alvast bedankt
Okéquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik doe één unban per maand
En deze maand was @:atypisch aan de beurt
Dat was ook mijn motivatie voornamelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké
Ja ik heb ook eigenlijk liever dat @:atypisch zijn onzin in BTC houdt dan dat ik bij die vieze flikkers kan meeposten
Ook voor user @Cocoquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
Zou je trouwens even unban kunnen regelen voor ESF @:ggmm
alvast bedankt
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
@:buitendam en ik hebben daar een uiterst pittige mening over.
Paar happers toch nog, zelfs user @Tarado wist je te verleiden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.
Genot. Even een hengeltje uitgooien daar.
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit dat met stijgende verbazing door te nemen. Ik dacht dat alleen PSV'ers zo konden huilen.
Genot. Even een hengeltje uitgooien daar.
Als de eerste koffie van de dag nog niet genuttigd is, mag je van mij altijd even jezelf laten gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat blijkt als je compleet over de zeik gaat om de eerste de beste opmerking.
Welkom in VBLquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |