Ik waan mij al bijna in 020 als je over de Witte de Withstraat of de Meent loopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt ook steeds meer een hipsterstad helaas.
@:erasmus en ik vinden dat een kwalijke zaak.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt ook steeds meer een hipsterstad helaas.
@:erasmus en ik vinden dat een kwalijke zaak.
Niet in die lelijke winkelstraatquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik waan mij al bijna in 020 als je over de Witte de Withstraat of de Meent loopt.
Walgelijke ontwikkeling.
Maak je geen zorgen, er is geen enkele Rotterdammer die de Lijnbaan mooi vindt.quote:
We hebben nog wat Nutellawinkels die je mag overnemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er zelf overigens gemengd in dat Rotterdam steeds meer een hipsterstad wordt. Aan de ene kant natuurlijk een positieve ontwikkeling want meer goede eettentjes, biercafeetjes en technoclubs waar ik van kan genieten. Aan de andere kant kan ik heel slecht tegen sommig hipstervolk en als het hier vol gaat stromen met blowtoeristen wordt het net 020, dat hoeft van mij natuurlijk ook niet.
Heb echter niet het idee dat Rotterdam haar identiteit verliest als ik nu door het Liskwartier wandel, echt een genotsbuurt om te wonen, zelfs tijdens Corona.
Prima, Rotterdam Oost zoekt nog een nieuwe identiteit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We hebben nog wat Nutellawinkels die je mag overnemen
Je weet waar ik in Rotterdam woon (als het goed is). Ik merk echt dat het aantal blowtoeristen die eerst helemaal naar de tyfus gaan in De Witte Aap, vervolgens bij een coffeeshop een voorgedraaide kopen om vervolgens voor mijn deur te kotsen exponentieel gestegen is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er zelf overigens gemengd in dat Rotterdam steeds meer een hipsterstad wordt. Aan de ene kant natuurlijk een positieve ontwikkeling want meer goede eettentjes, biercafeetjes en technoclubs waar ik van kan genieten. Aan de andere kant kan ik heel slecht tegen sommig hipstervolk en als het hier vol gaat stromen met blowtoeristen wordt het net 020, dat hoeft van mij natuurlijk ook niet.
Heb echter niet het idee dat Rotterdam haar identiteit verliest als ik nu door het Liskwartier wandel, echt een genotsbuurt om te wonen, zelfs tijdens Corona.
uiteindelijk zijn provincialen ook vervelend en die zal je in de weekenden toch ook wel genoeg hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je weet waar ik in Rotterdam woon (als het goed is). Ik merk echt dat het aantal blowtoeristen die eerst helemaal naar de tyfus gaan in De Witte Aap, vervolgens bij een coffeeshop een voorgedraaide kopen om vervolgens voor mijn deur te kotsen exponentieel gestegen is.
Ja, dat is het gevolg van in de binnenstad willen wonen en ik hield er al rekening mee dat ik last van toeristen zou hebben, maar die last is nooit constant gebleven. De aantal Britten/Fransen/Spanjaarden/moffen die geen drank en wiet kunnen handelen is exponentieel gestegen, zo keihard had ik het niet verwacht.
Wel leuk om nog precies dezelfde paniekhazen als een jaar terug daar te zien.quote:
Die bevinden zich voornamelijk op het Stadhuisplein. Daar ga je mij niet eens dood kunnen vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn provincialen ook vervelend en die zal je in de weekenden toch ook wel genoeg hebben
Waar is @Generationalpha eigenlijk? Zijn Expected Aanwezigheid ligt veel hoger dan de daadwerkelijke tijd die hij met ons doorbrengt in het Feyenoordtopic.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe het OMT praat over de verwachte besmettingen door de Britse mutatie begint steeds meer over te komen als @:generationalpha die begint over Expected Goals
Wat aardig van je!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga binnenkort doneren aan FOK! via abo's cadeau doen.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga binnenkort doneren aan FOK! via abo's cadeau doen.
Dat heb je verdiend makker, geniet ervan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben die meldingen zat.
[..]
Rotterdam is Amsterdam voorbij (op alle fronten)
@:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |