Ah.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik klik er bewust niet op. Ik wil me niet blootstellen aan ernstige domheid. Vroeger ook altijd een hekel gehad aan mensen die deadlines voor verslagen wilden uitstellen en uitstellen. Waar zijn deadlines en restricties dan voor in het leven?
likes?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef Buitendam het volgende:
Tijd om een ondeugende te tappen
@:Caland @:Jojoortje @:GGMM @:El-Stinho
(eerste en laatste keer met al die likes, duurt me te lang.)
Het enige wat ik kon vinden was ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, die mening heb ik altijd al gehad. (om een voorbeeld te geven hoopte ik dat Götze het goed zou doen en veel minuten kon maken ondanks zijn blessureleed de afgelopen jaren. Wat ik dan weer niet hoopte is dat hij er 3 tegen Ajax in zou schieten)
Ik zeg inderdaad letterlijk: Ach, wat jammerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het enige wat ik kon vinden was dit
VBL / AFC AJAX #3463 De Oude Meerdijk en Anfield Road
maar je zal nu wel net doen alsof dat geen sarcasme was.
Dus ik geef je het voordeel van de twijfel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad letterlijk: Ach, wat jammer
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Prima, jij je gelijk
https://twitter.com/PantelicPodcast/status/1357314143171325955quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad letterlijk: Ach, wat jammer
Muhren neemt de felicitaties van Henk Krol graag in ontvangst.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/PantelicPodcast/status/1357314143171325955
Kan dit?
Gereageerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan dit?
Geen Aad, die zit op een ander project tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)het-Zalmhavenproject
@:caland genot
(vast al gepost maar boeiend)
Altijd lekker makkelijk om drugs de schuld te geven als je ze zelf niet alle 24 in het krat hebt natuurlijk.quote:
Da witte nooit nie mee die gruwelijke natnekquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft ons Herm nu weer gedaan?
Nee, dit kan niet. Sowieso een flopcast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan dit?
Ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hier moest ik wel om glimlachen.
Leuke rubriek weer. @Cocoquote:04-02-2021 @ 14:55:45
Je premium account (abo) verloopt op 05-02-2021 14:51. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
onvermijdelijk maar wel eens, dat is in Amsterdam ook wel jammer, van die natuurwijn yuppenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt ook steeds meer een hipsterstad helaas.
@:erasmus en ik vinden dat een kwalijke zaak.
Anders kom je een keer langs voor een craft biertje en een vegan sandwichquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik waan mij al bijna in 020 als je over de Witte de Withstraat of de Meent loopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet in die lelijke winkelstraatquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik waan mij al bijna in 020 als je over de Witte de Withstraat of de Meent loopt.
Walgelijke ontwikkeling.
Maak je geen zorgen, er is geen enkele Rotterdammer die de Lijnbaan mooi vindt.quote:
We hebben nog wat Nutellawinkels die je mag overnemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er zelf overigens gemengd in dat Rotterdam steeds meer een hipsterstad wordt. Aan de ene kant natuurlijk een positieve ontwikkeling want meer goede eettentjes, biercafeetjes en technoclubs waar ik van kan genieten. Aan de andere kant kan ik heel slecht tegen sommig hipstervolk en als het hier vol gaat stromen met blowtoeristen wordt het net 020, dat hoeft van mij natuurlijk ook niet.
Heb echter niet het idee dat Rotterdam haar identiteit verliest als ik nu door het Liskwartier wandel, echt een genotsbuurt om te wonen, zelfs tijdens Corona.
Prima, Rotterdam Oost zoekt nog een nieuwe identiteit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We hebben nog wat Nutellawinkels die je mag overnemen
Je weet waar ik in Rotterdam woon (als het goed is). Ik merk echt dat het aantal blowtoeristen die eerst helemaal naar de tyfus gaan in De Witte Aap, vervolgens bij een coffeeshop een voorgedraaide kopen om vervolgens voor mijn deur te kotsen exponentieel gestegen is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er zelf overigens gemengd in dat Rotterdam steeds meer een hipsterstad wordt. Aan de ene kant natuurlijk een positieve ontwikkeling want meer goede eettentjes, biercafeetjes en technoclubs waar ik van kan genieten. Aan de andere kant kan ik heel slecht tegen sommig hipstervolk en als het hier vol gaat stromen met blowtoeristen wordt het net 020, dat hoeft van mij natuurlijk ook niet.
Heb echter niet het idee dat Rotterdam haar identiteit verliest als ik nu door het Liskwartier wandel, echt een genotsbuurt om te wonen, zelfs tijdens Corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |