Oh toen stonden die torens er nogquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog nooit in de VS geweestDit even ter info.
Zou er graag een keer een honkbalwedstrijd zien.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aan. Niemand boeit het ook maar iets wat er op het veld gebeurt en het enige wat wordt gedaan is je helemaal kapot vreten.
Ja maar dat is ook exact de reden waarom ik zo'n wedstrijd zou willen bezoeken eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aan. Niemand boeit het ook maar iets wat er op het veld gebeurt en het enige wat wordt gedaan is je helemaal kapot vreten.
Ja, ik sta er zelfs nog mee op de foto.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh toen stonden die torens er nog
Toen ik er was waren die al weg
Voor ons ook maar toch viel het een beetje tegen eigenlijk (ook omdat je tegen die tijd al gewend bent aan dikke Amerikanen die alles eten wat los en vast zit).quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook exact de reden waarom ik zo'n wedstrijd zou willen bezoeken eigenlijk.
Ik ben zeker leuk op feestjes jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes.
Jan Roos en Dennis Schouten maken ook hun droom waar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niks je tegen laten houden om je dromen werkelijkheid te maken
* GGMM FOKT verder
Hebben maten van mij vorige keer gedaan toen ze in New York waren. (ik mocht niet mee inderdaad) Duurde 6 uren en ze vonden het teringsaai.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog nooit in de VS geweestDit even ter info.
Zou er graag een keer een honkbalwedstrijd zien.
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben maten van mij vorige keer gedaan toen ze in New York waren. (ik mocht niet mee inderdaad) Duurde 6 uren en ze vonden het teringsaai.
American Football vind ik echt niets (snap het ook niet), al dat gelul over die superbowl. NBA lijkt mij nog wel leuk maar dat zal wel lastig zijn een wedstrijdje daarvan mee te pikken. (en duur)quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.
Dit vindt @Wereldgozer vast hilarischquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Roos en Dennis Schouten maken ook hun droom waar.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik in de Arena gezien, ik vond het ook dodelijk saai. Ze gooien of schoppen een bal, iedereen duikt er bovenop en dan een weer een paar minuten wachten voor reclame of zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.
Ik vind de derde helft wel een leuke podcast eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat Kein Geloel weer een kans gegeven
Waarom luisteren daar in godsnaam zoveel mensen naar
Dat vind ik ook wel mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef Caland het volgende:
Oja ijshockey vind ik wel heel gaaf. Daar ga ik in Nederland ook nog wel regelmatig heen en dat is echt geen niveau.
We zijn eruit, ik zou een NHL wedstrijdje meepakken in de hypothetische situatie dat ik me in de US of A zou bevinden
Dat is een beetje al het voetbal in één toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de derde helft wel een leuke podcast eigenlijk.
Zou je hem ook een hand geven als je hem zou tegenkomen, of daar anderszins de mogelijkheid toe hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
Als ik nog eens naar NYC ga wil ik wel in het Trump New York hotel slapen.
Zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou je hem ook een hand geven als je hem zou tegenkomen, of daar anderszins de mogelijkheid toe hebt?
Transformers kgie kghoe khguquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vindt @:wereldgozer vast hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |