Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ja 'hoge gebouwen moooii!!'
Maar ik was daarvoor al in NYC geweest dus zoveel indruk maakt Rotterdam dan niet.
Daarvoor kun je ook naar Amstelveen gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef KingRoland het volgende:
Markthal ook fijn
Ook veel Aziaten in Rotterdam en in Den Haag
Japanse harde kern genotquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook naar Amstelveen gaan.
Je moet niks je tegen laten houden om je dromen werkelijkheid te makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellen
Zeker doen, NYC is puur genot.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellen
En japan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil ook nog wel eens naar NYC.
Nou ja meer naar Amerika in het algemeen eigenlijk.
Daar ga je geen spijt van krijgen. Mooi landquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien meer in Cor? Voor hem moet het heerlijk zijn, al die modelletjes met voorspellingen die niet uitkomen. We hadden vandaag 170.000 expected besmettingen moeten hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:Generationalpha eigenlijk? Zijn Expected Aanwezigheid ligt veel hoger dan de daadwerkelijke tijd die hij met ons doorbrengt in het Feyenoordtopic.
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel prima
In september hebben ze in New York ook een leuke feestdag vertelde @KingRolandquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel prima
had je mazzelquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien kunnen we samen gaanScrummie en KingRoland willen vast ook mee
Dus laat eigenlijk ook maar
Toen had je nog geeneens haar op je piemel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.
KingRoland laat je gewoon in een of andere kerk achter en dan is het toch wel prima?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien kunnen we samen gaanScrummie en KingRoland willen vast ook mee
Dus laat eigenlijk ook maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |