''Het komt nooit meer goed'' vind ik ook een goede.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik zat zelf meer te denken aan 'Mijn vatte ze nie' als TT.
Duisterquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Het komt nooit meer goed'' vind ik ook een goede.
U vraagt wij draaien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik zat zelf meer te denken aan 'Mijn vatte ze nie' als TT.
kwaadquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou je tyfusbek dicht joh bloedhond.
Zo klinkt het meer als een uitspraak van je moeder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:48 schreef GGMM het volgende:
Meer dan 30cm sneeuw
Dat wordt GENIETEN
Het lukt nog niet helemaal he deze ochtend?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo klinkt het meer als een uitspraak van je moeder.
Het leven van een forummongool gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lukt nog niet helemaal he deze ochtend?
Neem je tijd maat
Van topdag naar flopdag in minder dan een half uur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
VBL moderator @:onlogisch krijgt alle hoeken van de SC te zien.
Goh, dat had ook niemand verwacht zeg.quote:Kabinet denkt serieus aan verlenging avondklok
Het kabinet treft toch voorbereidingen om de avondklok te verlengen. Het plan was om woensdag 10 februari de regels weer te versoepelen. Alarmerende geluiden over de Britse mutant van het coronavirus zetten dit voornemen op losse schroeven.
Moet @onlogisch maar niet uitdagen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil wel dat het duidelijk is dat ik hem een topdag aanbood en dat andere lieden in dit gezelschap gingen voor de flopdag.
Laat dat maar aan mij over!quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:20 schreef Coco het volgende:
@:GGMM stelt orde op zaken in het Ajax topic
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Goh, dat had ook niemand verwacht zeg.
Woedend ben ik.
Dat blijkt als je compleet over de zeik gaat om de eerste de beste opmerking.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het leven van een forummongool gaat niet over rozen.
??quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
VBL moderator @:onlogisch krijgt alle hoeken van de SC te zien.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Glimlach op het gezicht vanwege de opmerking van user @:Coco in het Scorito topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |