Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ja 'hoge gebouwen moooii!!'
Maar ik was daarvoor al in NYC geweest dus zoveel indruk maakt Rotterdam dan niet.
Daarvoor kun je ook naar Amstelveen gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef KingRoland het volgende:
Markthal ook fijn
Ook veel Aziaten in Rotterdam en in Den Haag
Japanse harde kern genotquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook naar Amstelveen gaan.
Je moet niks je tegen laten houden om je dromen werkelijkheid te makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellen
Zeker doen, NYC is puur genot.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar NYC geweest. Zou wel eind dit jaar naar times square toe willen gaan hoor bij het aftellen
En japan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil ook nog wel eens naar NYC.
Nou ja meer naar Amerika in het algemeen eigenlijk.
Daar ga je geen spijt van krijgen. Mooi landquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien meer in Cor? Voor hem moet het heerlijk zijn, al die modelletjes met voorspellingen die niet uitkomen. We hadden vandaag 170.000 expected besmettingen moeten hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:Generationalpha eigenlijk? Zijn Expected Aanwezigheid ligt veel hoger dan de daadwerkelijke tijd die hij met ons doorbrengt in het Feyenoordtopic.
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel prima
In september hebben ze in New York ook een leuke feestdag vertelde @KingRolandquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke stad wel alleen moeilijk weer, tering heet of tering koud, september is wel prima
had je mazzelquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er in juli 1998. Het was er heerlijk weer.
Wtfquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien kunnen we samen gaanScrummie en KingRoland willen vast ook mee
Dus laat eigenlijk ook maar
Toen had je nog geeneens haar op je piemel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KingRoland laat je gewoon in een of andere kerk achter en dan is het toch wel prima?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Misschien kunnen we samen gaanScrummie en KingRoland willen vast ook mee
Dus laat eigenlijk ook maar
Oh toen stonden die torens er nogquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog nooit in de VS geweestDit even ter info.
Zou er graag een keer een honkbalwedstrijd zien.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aan. Niemand boeit het ook maar iets wat er op het veld gebeurt en het enige wat wordt gedaan is je helemaal kapot vreten.
Ja maar dat is ook exact de reden waarom ik zo'n wedstrijd zou willen bezoeken eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 17 was hebben we een honkbalwedstrijd gezien, was echt geen reet aan. Niemand boeit het ook maar iets wat er op het veld gebeurt en het enige wat wordt gedaan is je helemaal kapot vreten.
Ja, ik sta er zelfs nog mee op de foto.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh toen stonden die torens er nog
Toen ik er was waren die al weg
Voor ons ook maar toch viel het een beetje tegen eigenlijk (ook omdat je tegen die tijd al gewend bent aan dikke Amerikanen die alles eten wat los en vast zit).quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook exact de reden waarom ik zo'n wedstrijd zou willen bezoeken eigenlijk.
Ik ben zeker leuk op feestjes jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes.
Jan Roos en Dennis Schouten maken ook hun droom waar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niks je tegen laten houden om je dromen werkelijkheid te maken
* GGMM FOKT verder
Hebben maten van mij vorige keer gedaan toen ze in New York waren. (ik mocht niet mee inderdaad) Duurde 6 uren en ze vonden het teringsaai.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog nooit in de VS geweestDit even ter info.
Zou er graag een keer een honkbalwedstrijd zien.
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben maten van mij vorige keer gedaan toen ze in New York waren. (ik mocht niet mee inderdaad) Duurde 6 uren en ze vonden het teringsaai.
American Football vind ik echt niets (snap het ook niet), al dat gelul over die superbowl. NBA lijkt mij nog wel leuk maar dat zal wel lastig zijn een wedstrijdje daarvan mee te pikken. (en duur)quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.
Dit vindt @Wereldgozer vast hilarischquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Roos en Dennis Schouten maken ook hun droom waar.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik in de Arena gezien, ik vond het ook dodelijk saai. Ze gooien of schoppen een bal, iedereen duikt er bovenop en dan een weer een paar minuten wachten voor reclame of zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja oké, wellicht dat ik na een paar uur ook zou afhaken. Heb sowieso niet zoveel met die Amerikaanse sporten, al vind ik American Football wel leuk maar heb nooit echt de zin gevonden om me daar echt in te gaan verdiepen en dan mis je toch wel aardig wat basiskennis als je aan het kijken bent.
Ik vind de derde helft wel een leuke podcast eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat Kein Geloel weer een kans gegeven
Waarom luisteren daar in godsnaam zoveel mensen naar
Dat vind ik ook wel mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef Caland het volgende:
Oja ijshockey vind ik wel heel gaaf. Daar ga ik in Nederland ook nog wel regelmatig heen en dat is echt geen niveau.
We zijn eruit, ik zou een NHL wedstrijdje meepakken in de hypothetische situatie dat ik me in de US of A zou bevinden
Dat is een beetje al het voetbal in één toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de derde helft wel een leuke podcast eigenlijk.
Zou je hem ook een hand geven als je hem zou tegenkomen, of daar anderszins de mogelijkheid toe hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
Als ik nog eens naar NYC ga wil ik wel in het Trump New York hotel slapen.
Zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou je hem ook een hand geven als je hem zou tegenkomen, of daar anderszins de mogelijkheid toe hebt?
Transformers kgie kghoe khguquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vindt @:wereldgozer vast hilarisch
Ja, Eredivisie wordt daar (redelijk) uitgebreid besproken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje al het voetbal in één toch?
Amerikaanse sport is sowieso niksquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik in de Arena gezien, ik vond het ook dodelijk saai. Ze gooien of schoppen een bal, iedereen duikt er bovenop en dan een weer een paar minuten wachten voor reclame of zo.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Amerikaanse sport is sowieso niks
Wat vind jij leuke sporten naast het voetbal?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Amerikaanse sport is sowieso niks
Ik haak bij veel van die podcastjes al snel af omdat de aanwezigen heel veel praten en weinig zeggen. Maar die tic heb ik sowieso wel met mensen in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, Eredivisie wordt daar (redelijk) uitgebreid besproken.
Geen, ik hou niet van b-sportenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke sporten naast het voetbal?
Goede vraag, leuke vraag. Ik ga er even over nadenken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat je de moeite neemt om tot een goed antwoord te komen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede vraag, leuke vraag. Ik ga er even over nadenken.
Als kijksport staat voetbal bij mij wel op eenzame hoogte, F1 kijk ik maar dat schijnt geen sport te zijn, tijdens de Olympische spelen kijk ik ook wel wat meer breedtesport, wielrennen weleens maar ook niet fanatiek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wtf hij heet toch ook geen taradoquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat je de moeite neemt om tot een goed antwoord te komen!
@Wereldgozerquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige sporten die ik redelijk volg buiten voetbal zijn F1 (maar dat is geen sport) en vechtsporten. Van vroeger uit voornamelijk kickboksen, maar omdat iedereen die nu talent heeft MMA gaat doen kijk ik dat nu ook wel eens. Blijf alleen geen fan van dat geworstel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat je de moeite neemt om tot een goed antwoord te komen!
Deze zaterdag Overeem (vs Volkov)quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige sporten die ik redelijk volg buiten voetbal zijn F1 (maar dat is geen sport) en vechtsporten. Van vroeger uit voornamelijk kickboksen, maar omdat iedereen die nu talent heeft MMA gaat doen kijk ik dat nu ook wel eens. Blijf alleen geen fan van dat geworstel.
Tennis vind ik ook wel leuk, maar dat ligt dan weer heel erg aan de tennisser en ondergrond. Prime Federer zette ik altijd wel op, zo iemand komt er niet snel meer alleen.
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb kunnen beantwoorden
Ben wel redelijk om na die partij van Holloway een paar weken geleden zeg, daar zat echt alles inquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan die sporten meer waarderen dan mario kart
oh ik bedoelde sporten als formule 1 maar was blijkbaar vergeten dat er bij te zettenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik snap ook de vergelijking niet helemaal
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Lilian Marijnissen is een lekker ding.
Zo lang ze d'r muil dicht heeft.
Stukje Nollesquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zo lang ze d'r muil dicht heeft.
Bedankt voor het uitgebreide antwoord, mijn vraag is ook beantwoord. Ik wilde zaterdag dat toernooitje even kijken met wat vrienden maar dat was niet zo heel goed geregeld qua betalen en dergelijke, vrij onprofessioneel. Zal ze ook wel wat geld gekost hebben. Maar dat vond ik eigenlijk vrij saai, misschien dat het voor de kenner wel leuk was om te volgen maar ik vond het weinig actie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige sporten die ik redelijk volg buiten voetbal zijn F1 (maar dat is geen sport) en vechtsporten. Van vroeger uit voornamelijk kickboksen, maar omdat iedereen die nu talent heeft MMA gaat doen kijk ik dat nu ook wel eens. Blijf alleen geen fan van dat geworstel.
Tennis vind ik ook wel leuk, maar dat ligt dan weer heel erg aan de tennisser en ondergrond. Prime Federer zette ik altijd wel op, zo iemand komt er niet snel meer alleen.
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb kunnen beantwoorden
Gas geven kan iedereen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ik bedoelde sporten als formule 1 maar was blijkbaar vergeten dat er bij te zetten
watquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ja wat ik zeg, het is geen echt hoog niveau meer omdat iedereen die al vroeg goed is en een beetje kan vechten (vooral in de VS/daarbuiten) nu MMA gaat doen. Helemaal omdat die vaak al een worstelbasis hebben op die scholen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitgebreide antwoord, mijn vraag is ook beantwoord. Ik wilde zaterdag dat toernooitje even kijken met wat vrienden maar dat was niet zo heel goed geregeld qua betalen en dergelijke, vrij onprofessioneel. Zal ze ook wel wat geld gekost hebben. Maar dat vond ik eigenlijk vrij saai, misschien dat het voor de kenner wel leuk was om te volgen maar ik vond het weinig actie.
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.quote:
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.
Als die net zo goed is als toko Bopp mag hij hier in de buurt ook franchisen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.
nicequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.
Ja deel van de waalkade is afgesloten, dat gebeurt wel vaker bij hoog water hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopen
Vind je het gek. Vandaag was de eerste dag dat het niet non-stop heeft geregend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopen
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch doet een verwoede poging om te snappen hoe rivieren werken.
De waterkering is 10 jaar geleden nog dusdanig verhoogd dat de bewoners er verder geen last van hebben. Gewoon wat dijkjes plaatsen gaat wat lastig, het is geen platteland zoals dat Papendrecht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch doet een verwoede poging om te snappen hoe rivieren werken.
En weet gelijk zeer goed duidelijk te maken dat dit totaal niet is gelukt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.
Ik ben in zowel NYC als LA geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |