Gas geven kan iedereen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ik bedoelde sporten als formule 1 maar was blijkbaar vergeten dat er bij te zetten
watquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Lilian Marijnissen is een lekker ding.
Ja wat ik zeg, het is geen echt hoog niveau meer omdat iedereen die al vroeg goed is en een beetje kan vechten (vooral in de VS/daarbuiten) nu MMA gaat doen. Helemaal omdat die vaak al een worstelbasis hebben op die scholen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitgebreide antwoord, mijn vraag is ook beantwoord. Ik wilde zaterdag dat toernooitje even kijken met wat vrienden maar dat was niet zo heel goed geregeld qua betalen en dergelijke, vrij onprofessioneel. Zal ze ook wel wat geld gekost hebben. Maar dat vond ik eigenlijk vrij saai, misschien dat het voor de kenner wel leuk was om te volgen maar ik vond het weinig actie.
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.quote:
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.
Als die net zo goed is als toko Bopp mag hij hier in de buurt ook franchisen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.
nicequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is op het moment bezig met franchising, dus stuur 'm een appje.
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je broer moet zich echt hier ook gaan vestigen, we hebben feitelijk maar één redelijke Surinamer voor de hele stad.
Ja deel van de waalkade is afgesloten, dat gebeurt wel vaker bij hoog water hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopen
Vind je het gek. Vandaag was de eerste dag dat het niet non-stop heeft geregend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las net dat Nijmegen wordt afgesloten omdat het anders onder water dreigt te lopen
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch doet een verwoede poging om te snappen hoe rivieren werken.
De waterkering is 10 jaar geleden nog dusdanig verhoogd dat de bewoners er verder geen last van hebben. Gewoon wat dijkjes plaatsen gaat wat lastig, het is geen platteland zoals dat Papendrecht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch doet een verwoede poging om te snappen hoe rivieren werken.
En weet gelijk zeer goed duidelijk te maken dat dit totaal niet is gelukt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat ze niet wat dijkjes hebben geplaatst om dat stuk treurnis op een degelijke wijze te beschermen.
Ik ben in zowel NYC als LA geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil ook nog wel eens naar NYC.
Nou ja meer naar Amerika in het algemeen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |