Nee. Dat is maar een minuutje ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk irritant als je alles achter elkaar kijkt?
@fetXquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Vannacht geen oog dicht gedaan.
Dradonderdag.
Sterf.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:34 schreef Coco het volgende:
[..]
@:fetX
Jammer, maar ik heb goed nieuws!
Om 15:30 weekend.
Misschien moet je wat minder drugs gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Dradonderdag.
Ik slaap ook zo beroerd de laatste weken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Dradonderdag.
Was dat het maar, voelde me al een beetje beroerd. Nu was/is dat opzich wel over alleen leek inderdaad net alsof ik een goede lijn naar binnen had gewerkt voordat ik naar bed ging.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder drugs gebruiken.
Tijd voor een testje ouwe reus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat het maar, voelde me al een beetje beroerd. Nu was/is dat opzich wel over alleen leek inderdaad net alsof ik een goede lijn naar binnen had gewerkt voordat ik naar bed ging.
Types als @Scrummie en @Elan zouden nu per direct naar de teststraat rijden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat het maar, voelde me al een beetje beroerd. Nu was/is dat opzich wel over alleen leek inderdaad net alsof ik een goede lijn naar binnen had gewerkt voordat ik naar bed ging.
Als we dat allemaal zouden doen kunnen de kroegen eerder open.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Types als @:scrummie en @:elan zouden nu per direct naar de teststraat rijden.
pussyquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Dradonderdag.
Laat Stinho en Callie met rust idiootquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)barcelona~aa736ca8d/
Benieuwd wanneer @:El-Stinho de Nederlandse media weer afkraakt want OnZe FrEnKiE!!1!!!!!!
Terwijl ze beter over de Real Sociedads () van deze wereld zouden kunnen spreken. Want ja, Alguacil doet het daar zo FaNtAsTiScH1!!!
@Scrummie je hebt nog maar 3 dagen maat. Zou je dat graag even in orde willen maken?quote:04-02-2021 @ 10:18:01
Je premium account (abo) verloopt op 07-02-2021 10:11. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Kan pas als het verlopen is ouwe reus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
@:scrummie je hebt nog maar 3 dagen maat. Zou je dat graag even in orde willen maken?
Dus je hebt ze echt allemaal een abo gegeven destijds?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 iemand nog een abo kado krijgt
Alleen Caland en GGMM volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus je hebt ze echt allemaal een abo gegeven destijds?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:25 schreef GGMM het volgende:
Doe normaal tegen scrummie
Als ik nu geen abo krijg omdat jullie hem als zielig wegzetten word ik echt woedend
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 iemand nog een abo kado krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |