bij @Buitendam weet je het nooit als het over voetbal gaatquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar happers toch nog, zelfs user @:tarado wist je te verleiden.
Uitstekend makker.

Dat siert je, maar hypocriet zijn hoort er ook een beetje bij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal altijd strijden voor een beter VBL.

Buitenamquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij @:Buitenam weet je het nooit als het over voetbal gaat

Ik merk dat je erg veel moeite hebt om dat punt los te laten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je, maar hypocriet zijn hoort er ook een beetje bij.
Zo zijn er mensen die nu zeggen dat ze het niet leuk zouden vinden als de beste speler van de tegenstander geschorst is.

Ik vind dat wel grappig jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk dat je erg veel moeite hebt om dat punt los te laten.

Hebben we dat soort mensen op de wereld, ja?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
Wat vind jij van Ajacieden die nu opeens zeggen dat de UEFA Haller gewoon alsnog moet inschrijven? En dat Lille niet moet zeiken als dit gebeurt?

Dat jij niet kunt accepteren dat iemand een ander inzicht heeft wil niet zeggen dat ik hypocriet ben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig ja
En dan een kwartier laten je vuist woedend in de lucht steken als iemand anders hypocriet isJe snapt dat dat een inkoppertje is voor mij!

Het is genieten in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben we dat soort mensen op de wereld, ja?

Ik ben het er ook nog steeds mee eens, ik vond het gewoon grappig dat het van jou kwam, net nadat je deze bewering hebt gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt accepteren dat iemand een ander inzicht heeft wil niet zeggen dat ik hypocriet ben.![]()
Ik stak niet woedend mijn vuist in de lucht, ik stipte het slechts aan. (ook omdat we deze discussie een aantal dagen geleden ook hadden, toen was je het ermee eens trouwens)

???? mention mij alleen voor Aziaten of als het gaat om big 4 en niet als het gaat om kleine kinderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] Mijn kind werd misbruikt
@:KingRoland

Ja, dat zei je net al.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het er ook nog steeds mee eens, ik vond het gewoon grappig dat het van jou kwam, net nadat je deze bewering hebt gedaan.

Ik klik er bewust niet op. Ik wil me niet blootstellen aan ernstige domheid. Vroeger ook altijd een hekel gehad aan mensen die deadlines voor verslagen wilden uitstellen en uitstellen. Waar zijn deadlines en restricties dan voor in het leven?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is genieten in het Ajax-topic.
@:muskusboktor57

Ja, sindsdien houd ik er een heel andere mening op na makker!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet is het wel, afgelopen zondag zat je nog te janken dat er zoveel irritante Feyenoorders en Ajacieden waren.

Dat is erg hypocriet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, sindsdien houd ik er een heel andere mening op na makker!

Ik beweer ook meer dat het niet je kijk op de wereld was, voordat dit gebeurdequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net al.
Ik vind 'iedereen die een andere mening heeft is hypocriet' een vrij simplistische kijk op het leven.

Dat brengt naar mijn idee een bepaalde spanning met zich mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij @:Buitendam weet je het nooit als het over voetbal gaat

Oh jawel hoor, die mening heb ik altijd al gehad. (om een voorbeeld te geven hoopte ik dat Götze het goed zou doen en veel minuten kon maken ondanks zijn blessureleed de afgelopen jaren. Wat ik dan weer niet hoopte is dat hij er 3 tegen Ajax in zou schieten)quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik beweer ook meer dat het niet je kijk op de wereld was, voordat dit gebeurde

beetje cynisme kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat brengt naar mijn idee een bepaalde spanning met zich mee.

Ah.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik klik er bewust niet op. Ik wil me niet blootstellen aan ernstige domheid. Vroeger ook altijd een hekel gehad aan mensen die deadlines voor verslagen wilden uitstellen en uitstellen. Waar zijn deadlines en restricties dan voor in het leven?

likes?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef Buitendam het volgende:
Tijd om een ondeugende te tappen
@:Caland @:Jojoortje @:GGMM @:El-Stinho
(eerste en laatste keer met al die likes, duurt me te lang.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |