Vind ik eigk ook wel! 2 sympathieke kerels achter elkaar er als eerste uitquote:Op zondag 10 januari 2021 13:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Erik was een leuke vent , jammer dat hij eruit is.
Laatste jaren gingen er meestal vrouwen uit in de eerste afleveringenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Vind ik eigk ook wel! 2 sympathieke kerels achter elkaar er als eerste uit
Dan had onhandige Renee er ook wel uitgekundquote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verdenk zelf vooral de vrouwen, dus had eigenlijk gehoopt dat een van hen eruit zou gaan, kan ik meer wegstrepen![]()
Ik vind het verder ook wel opvallend dat er 2x achter elkaar kandidaten uit zijn gegaan die niet enorm veel in beeld kwamen.
Neequote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan had onhandige Renee er ook wel uitgekund
Dat is dus één van de kandidaten die ik verdenkquote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan had onhandige Renee er ook wel uitgekund
Perfecte cover voor de molquote:Op zondag 10 januari 2021 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ze is wel charmant onhandig hoor
Daar ljkt het haast er wel op dat ze naar reacties van de kijkers hebben gekregen. Voorheen was vaak wel behoorlijk te vermoeden wie er in het begin uitgingen. En nu bijna het tegenovergestelde.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verdenk zelf vooral de vrouwen, dus had eigenlijk gehoopt dat een van hen eruit zou gaan, kan ik meer wegstrepen![]()
Ik vind het verder ook wel opvallend dat er 2x achter elkaar kandidaten uit zijn gegaan die niet enorm veel in beeld kwamen.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 10 januari 2021 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ljkt het haast er wel op dat ze naar reacties van de kijkers hebben gekregen. Voorheen was vaak wel behoorlijk te vermoeden wie er in het begin uitgingen. En nu bijna het tegenovergestelde.
Sadquote:Op zondag 10 januari 2021 14:38 schreef roos94 het volgende:
Ik haak af, vind deze groep stom en voor mij bepaald de groep het seizoen..
Ik ook een beetje.... wil nog 1 aflevering de kans geven maar zat gister al tijdens de uitzending meer op mijn telefoon dan dat ik keek....quote:Op zondag 10 januari 2021 14:38 schreef roos94 het volgende:
Ik haak af, vind deze groep stom en voor mij bepaald de groep het seizoen..
Misschien je telefoon wegleggen dan.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:45 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik ook een beetje.... wil nog 1 aflevering de kans geven maar zat gister al tijdens de uitzending meer op mijn telefoon dan dat ik keek....
Zeker een optiequote:
Je kunt wel zien wie bij jullie de Mol in huis isquote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Mag ik hier even (stiekem) janken? Vriend heeft een kasjmier sjaal op 60 graden gewassengelukje dat ik eerder bij de wasmachine was toen deze klaar was, anders was de sjaal ook nog in de droger gegaan.
SADquote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Mag ik hier even (stiekem) janken? Vriend heeft een kasjmier sjaal op 60 graden gewassengelukje dat ik eerder bij de wasmachine was toen deze klaar was, anders was de sjaal ook nog in de droger gegaan.
Neeeequote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Hmmm dit klinkt als een mislukte opdrachtquote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Vind ik niet echt een sterk argument.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De kans is nu redelijk groot dat de volgende afvaller een vrouw is, ook al hadden we in seizoen 19 drie vrouwen die er eerst uitgingen (voor de mannen) en toen haalden de overige 2 vrouwen de finale (inclusief de mol). Durf wel te stellen dat de volgende afvaller zeer waarschijnlijk (deels) op Joshua als mol zit.
Hij is wel een stukkie smaller gewordenquote:Op maandag 11 januari 2021 07:33 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeeeIs ie nog een beetje te redden, of is het echt een verloren zaak?
Was geen opdracht, hij dacht laat ik eens iemand verrassen. Hartstikke lief natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dit klinkt als een mislukte opdracht
Vorige keer deed ik dat laatste maar ik doe nu gewoon m’n verdenkingquote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe beantwoorden jullie de testvraag? Antwoord je naar degene die je als mol verdenkt of die op de meeste deelnemers slaat, en de kans groter lijkt dat je hem goed beantwoord?
In dit geval zou het laatste niet gaan (aangezien je twee groepen van 3 kandidaten hebt).quote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe beantwoorden jullie de testvraag? Antwoord je naar degene die je als mol verdenkt of die op de meeste deelnemers slaat, en de kans groter lijkt dat je hem goed beantwoord?
Het eerste.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
ik was een beetje in de WIDM stand he, 'mislukte opdracht'quote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is wel een stukkie smaller geworden
[..]
Was geen opdracht, hij dacht laat ik eens iemand verrassen. Hartstikke lief natuurlijk.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 11 januari 2021 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was een beetje in de WIDM stand he, 'mislukte opdracht'
Zo lang ze niet praat, is ze qua looks wel OK (op die groene slaapzak afgelopen aflevering na dan).quote:
Er is een huishoudelijke topic iets verderop!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is wel een stukkie smaller geworden
[..]
Was geen opdracht, hij dacht laat ik eens iemand verrassen. Hartstikke lief natuurlijk.
Hier gaat iets mis...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef schuschuho het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 januari 2021 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze niet praat, is ze qua looks wel OK (op die groene slaapzak afgelopen aflevering na dan).
Maar zodra ze wel begint te praten, krijg ik spontaan kramp in alles wat kan verkrampen.
Ze vertegenwoordigt de overtreffende trap van al die semi-interessant pratende wannabee BN'ers met hun nietszeggende kut vlogjes en 'insta', doorspekt met Engelse termen en quasi verbaastdoenerij...X
Te obvious he? Op wie zit je nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ben ook benieuwd, heb besloten van mol te wisselen. Ik vrees dat Florentijn het niet is.
Thailandquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Abseilen van een gebouw vanavond.
Was dat tijdens de Japan versie ook niet het geval?
Mijn nummer 2 verdachte... Marije. Bij de rest zie ik het eigenlijk niet, misschien dat deze aflevering wat dingen duidelijk maaktquote:
Twee jaar geleden in Colombia moesten ze abseilen van een waterval.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Abseilen van een gebouw vanavond.
Was dat tijdens de Japan versie ook niet het geval?
Nee, Renee gaat eruit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Vandaag gaat er weer een man vertrekken.
Hoop t niet, meeste van m'n punten ingezet op Marijequote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoop het niet, liever die met dat rooie haar
Nee, die moet blijven. Anders ben ik de helft van mijn punten in de app kwijtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoop het niet, liever die met dat rooie haar
vanaf hangenquote:
Neequote:
Volgens mij was dat Marije.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:43 schreef Moira het volgende:
Zei Charlotte nou "iedereen binnen? interesting, ik was binnen" (of zei iemand anders dat?)
Zoiets lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:48 schreef Shenti het volgende:
Moeten ze de kaarten en die U niet gewoon omzetten in cijfers (waarde van kaart en hoeveelste letter in het alfabet) en dan de gemene deler daarvan?
Zeker.quote:
Ja, die was weer eens heel passief.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Redefine het volgende:
Als Mol zou je deze opdracht toch niet willen laten slagen. En behalve Renee hebben ze er wel echt aan mee gewerkt.
Brno geloof ik.quote:
Lijkt me logischer als de mol bij de 4 zit die de kamer niet uitkwamen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Moira het volgende:
hmm geld verdiend door de verdachte Renée, Joshua én Marije
Ja precies, maar dan weet ik dus al helemaal niet wie het isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me logischer als de mol bij de 4 zit die de kamer niet uitkwamen.
Lijkt mij ook. En als de Mol hier al geld verdient, dan zonder er echt veel voor te doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stop er maar mee want je gaat het toch niet wetenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja precies, maar dan weet ik dus al helemaal niet wie het is
Die redenatie kan ik nooit wat mee, als jij als mol weet dat er een opdracht later veel geld verloren kan gaan kan je nu natuurlijk wel geld in brengen. Je moet tenslotte toch ook op een kandidaat lijken...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Redefine het volgende:
Als Mol zou je deze opdracht toch niet willen laten slagen. En behalve Renee hebben ze er wel echt aan mee gewerkt.
Of de mol is er wel uit, maar de ander toetste het woord in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat is negen van de tien keer niet hoe het daadwerkelijk gaat. Eigenlijk heeft alleen Anne-Marie dat echt bewust gedaan. De rest heeft weleens een honderdje hier en daar gepakt, maar nooit heel veel geld. En die geld uit de pot opdracht zit er niet elk seizoen in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die redenatie kan ik nooit wat mee, als jij als mol weet dat er een opdracht later veel geld verloren kan gaan kan je nu natuurlijk wel geld in brengen. Je moet tenslotte toch ook op een kandidaat lijken...
En heeft geen bezwaar tegen foute antwoorden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:55 schreef DaMart het volgende:
Of de mol is er wel uit, maar de ander toetste het woord in.
Als het over irritant praten gaat spant Marije toch wel de kroonquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:56 schreef Martinello het volgende:
Wat praat die Joshua toch irritant.
Als mol wil je in een 1 op 1 niet opvallen lijkt me. Charlotte verdenkt Renée al (die vervolgens zegt heel goed!) dan kan ze toch beter zorgen dat ze nu niet teveel saboteert.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Moira het volgende:
hmm geld verdiend door de verdachte Renée, Joshua én Marije
Ik ook, maar kan niet kajakkenquote:
Eens, maar dat eindeloze engelse gewauwel van Joshua irriteert ook heel erg.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Als het over irritant praten gaat spant Marije toch wel de kroon
Dat blijkt straks wss een hint te zijn naar de mol maar geen idee wie er iets met kaarten/jokers heeftquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:59 schreef xzaz het volgende:
Wat is dat steeds met kaarten en jokers dit seizoen?
Als je die pijl bedoelt, die was van Hade.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is negen van de tien keer niet hoe het daadwerkelijk gaat. Eigenlijk heeft alleen Anne-Marie dat echt bewust gedaan. De rest heeft weleens een honderdje hier en daar gepakt, maar nooit heel veel geld. En die geld uit de pot opdracht zit er niet elk seizoen in.
Het is een vrouw. En babyboomer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:59 schreef Redefine het volgende:
Renee is de weg weer eens kwijt. Echt de nieuwe Ron.
Nee die bedoel ik niet. Dat met die pijl was erna.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als je die pijl bedoelt, die was van Hade.
Kan alleen twee bier bestellen in het tjeschischquote:
Dit is leuker om te doen dan om naar te kijken. Ziet er wel mooi uit, maar de opdracht zelf hebben wij niet veel aan.quote:
Ik ben bang in het water te vallenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:02 schreef svann het volgende:
[..]
Vast wel.
Gewoon rustig peddelen, lukt heus wel in een beginnerskano.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoop t niet, meeste van m'n punten ingezet op Marije
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:07 schreef Moira het volgende:
Ik zit weer eens onvoldoende op te letten tijdens de uitleg van de opdracht
Vrij lastig in een seizoen waar bijna elke opdracht een dubbele bodem heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:07 schreef Moira het volgende:
Ik zit weer eens onvoldoende op te letten tijdens de uitleg van de opdracht
Dit vind ik wel DE opdracht om voor jezelf te gaan ja. Vertrouwen binnen WIDM is toch per dag verschillend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:09 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zou je hier niet voor jezelf gaan?
Ik een ladder :’)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:10 schreef svann het volgende:
Ik vind tien meter abseilen al heel wat.
Zestien verdiepingen!
Ja, te langdradig voor de kijkers.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
Tot nu vind ik de meeste opdrachten wel goed dit seizoen. Maar dit is er wel een die je wil doorspoelen.
Klopt. Er zit altijd een beveiliging op. Wel zak je gewoon verder naar beneden zodat je de opdracht niet verder kan doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:17 schreef StephanL het volgende:
Lijkt mij sterk dat als je los laat je meteen beneden ligt zoals Splinter beschreef. Lijkt mij dat er toch wel een beveiliging op zit, naast de veiligheidstouw
Ik dacht juist altijd dat je moest knijpen om af te dalen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:17 schreef StephanL het volgende:
Lijkt mij sterk dat als je los laat je meteen beneden ligt zoals Splinter beschreef. Lijkt mij dat er toch wel een beveiliging op zit, naast de veiligheidstouw
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:17 schreef Redefine het volgende:
Florentijn zit erbij of die in Nederland op een bankje zit en met zijn vrouw zit te bellen.
Die is echt heel onnatuurlijk bezig ja. Alleen maar bezig met nepmollen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:18 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Joshua wordt ook met de dag vervelender
Die zie je vanaf het ISS nog staan ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:19 schreef Martinello het volgende:
Dat roze pak doet pijn aan mijn ogen.
Ik ook amper. Al komt dat ook wel door de opzet van de opdracht. Je gedachten dwalen hier al makkelijk af.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:22 schreef Magica het volgende:
Maar hoezo kunnen ze hun nu vertrouwen, alleen rocky toch?
Nee wat dan, aan joshua geven?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:22 schreef monkyyy het volgende:
En Florentijn gaat gewoon op z'n jokers zitten?
Vorige week ook met de museum opdracht.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook amper. Al komt dat ook wel door de opzet van de opdracht. Je gedachten dwalen hier al makkelijk af.
Met de rondleiding? Die vond ik wel vrij overzichtelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vorige week ook met de museum opdracht.
Kan. Ik heb vooral zoiets van, Joshua weet met zijn overdreven gedoe zich nog verdacht te maken ookquote:
Niet zover wij hebben gehoord. Alleen Renée deelde beide kokers met Rockyquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:25 schreef laziness het volgende:
Werd de abseilers allemaal verteld wat er in de kokers zou zitten dan? Het enige wat je hoorde veelal was deze moet je pakken. Dus wisten ze welke koker ze zelf moesten houden?
Zo zou hij het zelf ook zeggen, “te obvious”.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:26 schreef svann het volgende:
Joshua lijkt me te obvious -voor ons iig.
Dan heeft Rocky heel bewust de juiste keuze gemaakt maar kan het van de anderen dus onbewust geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Niet zover wij hebben gehoord. Alleen Renée deelde beide kokers met Rocky
Bro... 👊🏻quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zo zou hij het zelf ook zeggen, “te obvious”.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ik verdacht Florentijn het meeste de eerste twee afleveringen. Vandaag was die nogal onopvallend. Dus die zal er nu wel uitgaan
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ik verdacht Florentijn het meeste de eerste twee afleveringen. Vandaag was die nogal onopvallend. Dus die zal er nu wel uitgaan
Ik te laatquote:
Erik was nog 20 jaar ouder.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
rip mannen van middelbare leeftijd dit seizoen
Haha nog waar ookquote:
Leuk geel Kill Bill-jurkje ook in het begin van de aflevering.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:32 schreef xzaz het volgende:
Die laksmir of hoe ze ook heet is echt een lekker wijf.
Ooooh daar deed 't me aan denkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Leuk geel Kill Bill-jurkje ook in het begin van de aflevering.
Ik vind haar sowieso verdachtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef TLC het volgende:
Die lach van Charlotte aan de telefoon, tis net die lach uit de intro
Colombia toch???quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef Moira het volgende:
Haha die mensen die er als eerste uit gingen herinner je je daarna echt nooit meer hedacht net "ohja Jamie... 2019?"
En ja hoor, daar ging mijn mol.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ik heb de mol nu wel zo vaak gezien dat je rustig kunt stellen dat de mol dus niet een van de abseilers is, want als dat de titel van de aflevering is is het too obvious. De mol was dus een van de mensen in de kano.quote:
Marije en Lakshmiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:32 schreef xzaz het volgende:
Dat was die van mij ook tot midden deze aflevering.quote:
Ik zou ook graag haar tunnel ingaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit lekker in mn Lakshmi-tunnel
Echt. Wat een billen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:32 schreef xzaz het volgende:
Nee vier mogelijkheden. Of hingen er vijf kokers aan de draad?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:09 schreef Zusje123 het volgende:
Er waren toch 5 kokers?
In een zat geld
In een een joker
In een twee jokers
In een een jokerkaart.
En de vijfde dan?
Ja dat was toen al een ramp. Maar van de oud mollen die te gast zijn bij Moltak komt er bij haar het minst zinnigs uit.quote:
Jamie er als 1e uit?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef Moira het volgende:
Haha die mensen die er als eerste uit gingen herinner je je daarna echt nooit meer hedacht net "ohja Jamie... 2019?"
Jamiequote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jamie er als 1e uit?
Niet bepaald![]()
Niet dat ik weet wat hij doet en alles. Maar van dat seizoen is hij wel goed te herinneren.
Ze komt echt oerstom overquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat was toen al een ramp. Maar van de oud mollen die te gast zijn bij Moltak komt er bij haar het minst zinnigs uit.
Zeker. En irritant ook nog.quote:
Chantal godinquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ik blijf bij Lakshmi (in Kill Bill outfit) en Rocky. Als Joshua en Splinter nog sneuvelen voor de finale wordt het een vrouwen finale. Juist daarom denk ik dat een van beide wel finalist is. Zie er geen mollen in though. Wel in Lakshmi, Marije en Rocky. Renee/Chantal niet.
Oh echt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jamie er als 1e uit?
Niet bepaald![]()
Niet dat ik weet wat hij doet en alles. Maar van dat seizoen is hij wel goed te herinneren.
Het was ook nog eens een dubbele eliminatie met Rick Paul, niet iets wat je snel zou kunnen vergetenquote:Op zondag 17 januari 2021 00:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh echt?Zo lang is het nog niet eens geleden en zo goed kan ik me dat dus herinneren
Die herinner ik me dan wel weer goedquote:Op zondag 17 januari 2021 01:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het was ook nog eens een dubbele eliminatie met Rick Paul, niet iets wat je snel zou kunnen vergeten
Dat zegt ook helemaal niets.quote:Op zondag 17 januari 2021 08:16 schreef DaveighChase het volgende:
Ik heb al mijn punten nogMaar ik twijfel nog wel.
Meer geluk dan wijsheid inderdaad. Ik heb wel een aantal waarvan ik toch wel zeker wist dat ze de Mol niet waren (Erik en die er gister uitging). Maar het word wel steeds moeilijker.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zegt ook helemaal niets.
Je kunt het hele seizoen je punten constant op de verkeerde zetten en alsnog tot aan de finale al je punten hebben omdat je toevallig niet op de afvaller zit.
En zeker tot nu toe is de kans statistisch heel groot dat je niet op de uitvaller inzet.
Die zal je toch gewoon uit willen trekken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Leuk geel Kill Bill-jurkje ook in het begin van de aflevering.
Vooropgesteld dat ik flinke tunnelvisie heb inmiddelsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn reservemol Renee levert gewoon teveel geld op, die opdracht in die hotelkamers lijkt me namelijk vrij simpel te manipuleren dat je daar als Mol niet uit komt...
ik vind renee zowiezo iemand die op de achtergrond is in de uitzendingen, waarbij je rekening moet houden dat de molacties niet worden uitgezonden.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik flinke tunnelvisie heb inmiddels
Maar het feit dat Charlotte en Renée er überhaupt uit gekomen zijn, was ook vrij bizar, toch? Ze hadden totaal de verkeerde redenering namelijk.
Bij het kaartspel komen ze eerst op een 5 uit, en later op een 8. Op een bepaald moment zie je Renée door de stapel gaan en zegt ze "Nee joh, dat is een aas!" en gaat snel verder.
Ze hebben bij elk van de aanwijzingen de verkeerde uitleg, maar het is vooral Charlotte die de cijfers op blijft tellen en opeens op 21 uit komt.
Als Renée de mol is, denk ik dat hier serieus niet tegenop te mollen viel
Huh? Rocky zorgde juist voor ¤2000,- Anders was het geld omgezet in groene vrijstellingen. Daar hadden Splinter, Joshua en een derde voor kunnen zorgen, ware het niet dat Rocky niet het geld had.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:48 schreef DaveighChase het volgende:
Ik vond die Rocky ook verdacht. Ze was als enige niet voor het geld gegaan, waardoor dus amper geld in de pot met het abseilen.
Ik denk dat je als Mol wil zorgen dat je in ieder geval niet alle aanwijzingen krijgt, daar had Renee al makkelijk kunnen manipuleren.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Maar het feit dat Charlotte en Renée er überhaupt uit gekomen zijn, was ook vrij bizar, toch? Ze hadden totaal de verkeerde redenering namelijk.
Bij het kaartspel komen ze eerst op een 5 uit, en later op een 8. Op een bepaald moment zie je Renée door de stapel gaan en zegt ze "Nee joh, dat is een aas!" en gaat snel verder.
Ze hebben bij elk van de aanwijzingen de verkeerde uitleg, maar het is vooral Charlotte die de cijfers op blijft tellen en opeens op 21 uit komt.
Klopt, maar juist door wél eerlijk te zijn, maak je jezelf minder verdacht. En over het geheel genomen waren de kandidaten sowieso redelijk eerlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je als Mol wil zorgen dat je in ieder geval niet alle aanwijzingen krijgt, daar had Renee al makkelijk kunnen manipuleren.
Ik denk dat je de opdracht nog even terug moet kijkenquote:Op zondag 17 januari 2021 09:48 schreef DaveighChase het volgende:
Ik vond die Rocky ook verdacht. Ze was als enige niet voor het geld gegaan, waardoor dus amper geld in de pot met het abseilen.
Dat viel me ook op ja, alsof ie er geen zin meer in hadquote:Op zondag 17 januari 2021 09:32 schreef Arth_NL het volgende:
Jammer, Florentijn eruit. Daar gaan mijn punten. Hij leek er zelf wel heel gelaten onder te zijn, zou hij zich opzettelijk weg hebben gespeeld?
Dat vind ik knap, dan ben je 1 van de weinigen die Florentijn niet verdacht vond.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:28 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid inderdaad. Ik heb wel een aantal waarvan ik toch wel zeker wist dat ze de Mol niet waren (Erik en die er gister uitging). Maar het word wel steeds moeilijker.
Ik vond Marije ook wel verdacht. Zo overdreven blij zijn toen ze een groen scherm kreeg.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, dan ben je 1 van de weinigen die Florentijn niet verdacht vond.
Buiten dat teveel mensen hem verdacht vonden en dat dat opviel.
Rocky valt daarin ook op door gister voor geld te kiezen ipv vrijstelling.
En vorige week pakte ze ook al 400.
Dat sloeg van die 2 ook echt nergens op.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Het werd in Moltalk ook wel overdreven gebracht met het Engelstalige van Joshua.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:32 schreef Arth_NL het volgende:
Heeft die Joshua eigenlijk een Engelstalige achtergrond of is het zo'n popiejopie die overal Engels doorheen moet gooien?
Vond de tweede opdracht nogal vaag, geen idee wat de abseilers konden doen om de opdracht te laten falen dus de mol zal wel in een kajak hebben gezeten.
Marije vind ik ook wel verdacht idd.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:25 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
Ik vond Marije ook wel verdacht. Zo overdreven blij zijn toen ze een groen scherm kreeg.
Échte mol momenten worden natuurlijk ook niet overduidelijk uitgezonden hè?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat sloeg van die 2 ook echt nergens op.
Renee deed zoals altijd echt helemaal niets. Ze voegde niets toe.
Alleen daarom al denk ik (en hoop) dat ze geen mol is.
Ze is nergens in een sleutelpositie en ook niet echt mol momenten.
Buiten dat ze gister al wist dat Rocky ging abseilen.
Nee, klopt hoor. Maar het is ook nooit zo dat de mol maar een volledig afzijdig figuur is.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:08 schreef twist02 het volgende:
[..]
Échte mol momenten worden natuurlijk ook niet overduidelijk uitgezonden hè?Doet ze echt zo weinig of zien wij weinig van haar?
Bij het abseilen gaf zij het duidelijkst van allemaal door in welke koker het geld zat. Dus Rocky had hier echt dé kans om het geld om te zetten in vrijstellingen. Dat Rocky dan zelf anders kiest, ligt verder buiten Renées macht.
Ik ben wel echt geneigd om Rocky af te strepen eigenlijk.
Ik zou het eerder erg vinden wanneer het wel vol komt tijdens een live uitzending hahaquote:Op zondag 17 januari 2021 14:18 schreef Moira het volgende:
Trouwens wel ernstig als we zelfs live tijdens de uitzending geen heel topic meer vol krijgen
FOK is dan voor live topics ook ruk geworden.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:18 schreef Moira het volgende:
Trouwens wel ernstig als we zelfs live tijdens de uitzending geen heel topic meer vol krijgen
Er waren gisteren wel veel andere dingen ookquote:Op zondag 17 januari 2021 14:18 schreef Moira het volgende:
Ja precies. Renee is wel wat passief en warrig. Bijvoorbeeld ook bij de eerste opdracht. Maar bij de laatste opdracht speelde ze het zo de kans op veel geld juist groter wordt. Dat spreekt tegen de Mol.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, klopt hoor. Maar het is ook nooit zo dat de mol maar een volledig afzijdig figuur is.
De mol wil natuurlijk ook wel iets doen in opdrachten. Renee loopt er maar wat achteraan en alles. Dus ondanks dat we niet alles zien moet je wel iets merken.
Ze was zelfs de enige die doorgaf wat er in de kokers zat.
Ik weet niet wat ik daar van moet maken. Daardoor heeft Rocky wel de mogelijkheid om te kiezen om het geld in de pot te brengen (het geld kokertje aan Renee te geven).
Dus je zou dan zeggen dat het niet goed geweest is van Renee, want daardoor is er 2000 binnen gekomen.
Door het geheim te houden kun je het allemaal op de gok houden en ervoor zorgen dat er geen geld binnen zal komen. Of zelfs te liegen over welke je wel of niet moet pakken.
Ja Rocky had ik sowieso ook niet op de radar staan.
En nu valt ze nog meer weg. Vorige week pakte ze 400 euro, nou goed dat kan nog.
Maar nu zorgt ze voor de 2000 euro in de pot. Dat doet de mol echt niet.
gezien dat de meerderheid van de mensen in al mijn poules nog op 800 punten zitten lijkt me dat echt geen minderheid. Ik heb ook florentijn geen enkel moment verdacht gevonden.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, dan ben je 1 van de weinigen die Florentijn niet verdacht vond.
Buiten dat teveel mensen hem verdacht vonden en dat dat opviel.
Rocky valt daarin ook op door gister voor geld te kiezen ipv vrijstelling.
En vorige week pakte ze ook al 400.
Rocky is met 2400 in haar eentje in 2 afleveringen wat ze makkelijk had kunnen voorkomen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:02 schreef Redefine het volgende:
En Rocky pakt zo wel erg veel geld. Net zoals Charlotte eigenlijk. Daarnaast heeft Lakshmi vorige week al voor geld gezorgd in opdracht één, daarna in opdracht twee alles zo doorgeven dat de kans dat de anderen geld pakten erg groot was. En dan in de derde op een plek zitten waar je niet veel kunt.
Splinter of Marije als Mol? Aangezien Joshua bewust de medekandidaten hem als Mol laat kiezen.
De punten zeggen mij echt niets. Zeker nu niet. Je kunt heel makkelijk je punten op anderen inzetten.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
gezien dat de meerderheid van de mensen in al mijn poules nog op 800 punten zitten lijkt me dat echt geen minderheid. Ik heb ook florentijn geen enkel moment verdacht gevonden.
als je het maximale aantal punten hebt dan heb je in ieder geval op de laatste aflevering niet op hem gezeten.... en juist dat hebben het overgrote deel van alle mensen in al mijn poules....quote:Op zondag 17 januari 2021 17:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De punten zeggen mij echt niets. Zeker nu niet. Je kunt heel makkelijk je punten op anderen inzetten.
De kans is vrij klein dat je op de afvaller zit.
Echt bijna iedereen heeft Florentijn wel als verdacht genoemd. Terecht in mijn ogen.
Enige reden waarom ik daar twijfels bij ging zitten is omdat hij ineens door gigantisch veel mensen verdacht werd, in de app maar ook op andere plekken. Als de gemiddelde kijker al op hem gaat zitten dan weet je al dat hij het wss niet is.
Nu heeft Marije de meest verdenkingen op zich. Dus die zou dan ook afvallen (als mol) op basis daarvan.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De punten zeggen mij echt niets. Zeker nu niet. Je kunt heel makkelijk je punten op anderen inzetten.
De kans is vrij klein dat je op de afvaller zit.
Echt bijna iedereen heeft Florentijn wel als verdacht genoemd. Terecht in mijn ogen.
Enige reden waarom ik daar twijfels bij ging zitten is omdat hij ineens door gigantisch veel mensen verdacht werd, in de app maar ook op andere plekken. Als de gemiddelde kijker al op hem gaat zitten dan weet je al dat hij het wss niet is.
Over heel NL gezien zullen er wel heel veel een deel van de punten kwijt zijn, aangezien hij daar bovenaan stond.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je het maximale aantal punten hebt dan heb je in ieder geval op de laatste aflevering niet op hem gezeten.... en juist dat hebben het overgrote deel van alle mensen in al mijn poules....
Maar goed, het blijft een mening wat ik schrijf....
Dat shirtje heeft ze al eerder aangehad.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
Het shirtje dat Rocky droeg tijdens de executietest... Stonden daarop bij de schouders iig speelkaarten?
Op een gegeven moment wil de meerderheid nog wel eens goed gaan zitten natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nu heeft Marije de meest verdenkingen op zich. Dus die zou dan ook afvallen (als mol) op basis daarvan.
Heb haar in mijn prono als mol, maar het is me nu wel duidelijk dat ze een kandidaat is en ik heb nu een groot vermoeden dat ik weet hoe het in elkaar zit. Althans, er zijn voor mij nog maar 2 kandidaten die de mol kunnen zijn.
Veel zal ook afhangen wie de eerste vrouwelijke afvaller zal zijn. In 1 geval zal ik mijn schouders ophalen, maar in alle andere gevallen gaat dit me heel veel vertellen.
Is met veel live topics zo die vroeger hard liepen, je ziet het hij WIDM maar ook bij TVOH, ook dat soort programma's leverden vroeger drukke live topics op. Enige drukke live topics lijken nog ESF, Top2000 en div voetbalwedstrijdenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:18 schreef Moira het volgende:
WIDM is wel eens drukker geweest dan nuquote:Op zondag 17 januari 2021 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is met veel live topics zo die vroeger hard liepen, je ziet het hij WIDM maar ook bij TVOH, ook dat soort programma's leverden vroeger drukke live topics op. Enige drukke live topics lijken nog ESF, Top2000 en div voetbalwedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |