Zeker.quote:
Ja, die was weer eens heel passief.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Redefine het volgende:
Als Mol zou je deze opdracht toch niet willen laten slagen. En behalve Renee hebben ze er wel echt aan mee gewerkt.
Brno geloof ik.quote:
Lijkt me logischer als de mol bij de 4 zit die de kamer niet uitkwamen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Moira het volgende:
hmm geld verdiend door de verdachte Renée, Joshua én Marije
Ja precies, maar dan weet ik dus al helemaal niet wie het isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me logischer als de mol bij de 4 zit die de kamer niet uitkwamen.
Lijkt mij ook. En als de Mol hier al geld verdient, dan zonder er echt veel voor te doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stop er maar mee want je gaat het toch niet wetenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja precies, maar dan weet ik dus al helemaal niet wie het is
Die redenatie kan ik nooit wat mee, als jij als mol weet dat er een opdracht later veel geld verloren kan gaan kan je nu natuurlijk wel geld in brengen. Je moet tenslotte toch ook op een kandidaat lijken...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Redefine het volgende:
Als Mol zou je deze opdracht toch niet willen laten slagen. En behalve Renee hebben ze er wel echt aan mee gewerkt.
Of de mol is er wel uit, maar de ander toetste het woord in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat is negen van de tien keer niet hoe het daadwerkelijk gaat. Eigenlijk heeft alleen Anne-Marie dat echt bewust gedaan. De rest heeft weleens een honderdje hier en daar gepakt, maar nooit heel veel geld. En die geld uit de pot opdracht zit er niet elk seizoen in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die redenatie kan ik nooit wat mee, als jij als mol weet dat er een opdracht later veel geld verloren kan gaan kan je nu natuurlijk wel geld in brengen. Je moet tenslotte toch ook op een kandidaat lijken...
En heeft geen bezwaar tegen foute antwoorden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:55 schreef DaMart het volgende:
Of de mol is er wel uit, maar de ander toetste het woord in.
Als het over irritant praten gaat spant Marije toch wel de kroonquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:56 schreef Martinello het volgende:
Wat praat die Joshua toch irritant.
Als mol wil je in een 1 op 1 niet opvallen lijkt me. Charlotte verdenkt Renée al (die vervolgens zegt heel goed!) dan kan ze toch beter zorgen dat ze nu niet teveel saboteert.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:51 schreef Moira het volgende:
hmm geld verdiend door de verdachte Renée, Joshua én Marije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |