Te obvious he? Op wie zit je nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ben ook benieuwd, heb besloten van mol te wisselen. Ik vrees dat Florentijn het niet is.
Thailandquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Abseilen van een gebouw vanavond.
Was dat tijdens de Japan versie ook niet het geval?
Mijn nummer 2 verdachte... Marije. Bij de rest zie ik het eigenlijk niet, misschien dat deze aflevering wat dingen duidelijk maaktquote:
Twee jaar geleden in Colombia moesten ze abseilen van een waterval.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Abseilen van een gebouw vanavond.
Was dat tijdens de Japan versie ook niet het geval?
Nee, Renee gaat eruit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Vandaag gaat er weer een man vertrekken.
Hoop t niet, meeste van m'n punten ingezet op Marijequote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoop het niet, liever die met dat rooie haar
Nee, die moet blijven. Anders ben ik de helft van mijn punten in de app kwijtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoop het niet, liever die met dat rooie haar
vanaf hangenquote:
Neequote:
Volgens mij was dat Marije.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:43 schreef Moira het volgende:
Zei Charlotte nou "iedereen binnen? interesting, ik was binnen" (of zei iemand anders dat?)
Zoiets lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:48 schreef Shenti het volgende:
Moeten ze de kaarten en die U niet gewoon omzetten in cijfers (waarde van kaart en hoeveelste letter in het alfabet) en dan de gemene deler daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |