Vind ik eigk ook wel! 2 sympathieke kerels achter elkaar er als eerste uitquote:Op zondag 10 januari 2021 13:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Erik was een leuke vent , jammer dat hij eruit is.
Laatste jaren gingen er meestal vrouwen uit in de eerste afleveringenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Vind ik eigk ook wel! 2 sympathieke kerels achter elkaar er als eerste uit
Dan had onhandige Renee er ook wel uitgekundquote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verdenk zelf vooral de vrouwen, dus had eigenlijk gehoopt dat een van hen eruit zou gaan, kan ik meer wegstrepen![]()
Ik vind het verder ook wel opvallend dat er 2x achter elkaar kandidaten uit zijn gegaan die niet enorm veel in beeld kwamen.
Neequote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan had onhandige Renee er ook wel uitgekund
Dat is dus één van de kandidaten die ik verdenkquote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan had onhandige Renee er ook wel uitgekund
Perfecte cover voor de molquote:Op zondag 10 januari 2021 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ze is wel charmant onhandig hoor
Daar ljkt het haast er wel op dat ze naar reacties van de kijkers hebben gekregen. Voorheen was vaak wel behoorlijk te vermoeden wie er in het begin uitgingen. En nu bijna het tegenovergestelde.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verdenk zelf vooral de vrouwen, dus had eigenlijk gehoopt dat een van hen eruit zou gaan, kan ik meer wegstrepen![]()
Ik vind het verder ook wel opvallend dat er 2x achter elkaar kandidaten uit zijn gegaan die niet enorm veel in beeld kwamen.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 10 januari 2021 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ljkt het haast er wel op dat ze naar reacties van de kijkers hebben gekregen. Voorheen was vaak wel behoorlijk te vermoeden wie er in het begin uitgingen. En nu bijna het tegenovergestelde.
Sadquote:Op zondag 10 januari 2021 14:38 schreef roos94 het volgende:
Ik haak af, vind deze groep stom en voor mij bepaald de groep het seizoen..
Ik ook een beetje.... wil nog 1 aflevering de kans geven maar zat gister al tijdens de uitzending meer op mijn telefoon dan dat ik keek....quote:Op zondag 10 januari 2021 14:38 schreef roos94 het volgende:
Ik haak af, vind deze groep stom en voor mij bepaald de groep het seizoen..
Misschien je telefoon wegleggen dan.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:45 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik ook een beetje.... wil nog 1 aflevering de kans geven maar zat gister al tijdens de uitzending meer op mijn telefoon dan dat ik keek....
Zeker een optiequote:
Je kunt wel zien wie bij jullie de Mol in huis isquote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Mag ik hier even (stiekem) janken? Vriend heeft een kasjmier sjaal op 60 graden gewassengelukje dat ik eerder bij de wasmachine was toen deze klaar was, anders was de sjaal ook nog in de droger gegaan.
SADquote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Mag ik hier even (stiekem) janken? Vriend heeft een kasjmier sjaal op 60 graden gewassengelukje dat ik eerder bij de wasmachine was toen deze klaar was, anders was de sjaal ook nog in de droger gegaan.
Neeeequote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Hmmm dit klinkt als een mislukte opdrachtquote:Op maandag 11 januari 2021 00:44 schreef AgnesGru het volgende:
Vind ik niet echt een sterk argument.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De kans is nu redelijk groot dat de volgende afvaller een vrouw is, ook al hadden we in seizoen 19 drie vrouwen die er eerst uitgingen (voor de mannen) en toen haalden de overige 2 vrouwen de finale (inclusief de mol). Durf wel te stellen dat de volgende afvaller zeer waarschijnlijk (deels) op Joshua als mol zit.
Hij is wel een stukkie smaller gewordenquote:Op maandag 11 januari 2021 07:33 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeeeIs ie nog een beetje te redden, of is het echt een verloren zaak?
Was geen opdracht, hij dacht laat ik eens iemand verrassen. Hartstikke lief natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dit klinkt als een mislukte opdracht
Vorige keer deed ik dat laatste maar ik doe nu gewoon m’n verdenkingquote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe beantwoorden jullie de testvraag? Antwoord je naar degene die je als mol verdenkt of die op de meeste deelnemers slaat, en de kans groter lijkt dat je hem goed beantwoord?
In dit geval zou het laatste niet gaan (aangezien je twee groepen van 3 kandidaten hebt).quote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe beantwoorden jullie de testvraag? Antwoord je naar degene die je als mol verdenkt of die op de meeste deelnemers slaat, en de kans groter lijkt dat je hem goed beantwoord?
Het eerste.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
ik was een beetje in de WIDM stand he, 'mislukte opdracht'quote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is wel een stukkie smaller geworden
[..]
Was geen opdracht, hij dacht laat ik eens iemand verrassen. Hartstikke lief natuurlijk.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 11 januari 2021 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was een beetje in de WIDM stand he, 'mislukte opdracht'
Zo lang ze niet praat, is ze qua looks wel OK (op die groene slaapzak afgelopen aflevering na dan).quote:
Er is een huishoudelijke topic iets verderop!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is wel een stukkie smaller geworden
[..]
Was geen opdracht, hij dacht laat ik eens iemand verrassen. Hartstikke lief natuurlijk.
Hier gaat iets mis...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef schuschuho het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 januari 2021 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze niet praat, is ze qua looks wel OK (op die groene slaapzak afgelopen aflevering na dan).
Maar zodra ze wel begint te praten, krijg ik spontaan kramp in alles wat kan verkrampen.
Ze vertegenwoordigt de overtreffende trap van al die semi-interessant pratende wannabee BN'ers met hun nietszeggende kut vlogjes en 'insta', doorspekt met Engelse termen en quasi verbaastdoenerij...X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |