Eens, maar dat eindeloze engelse gewauwel van Joshua irriteert ook heel erg.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Als het over irritant praten gaat spant Marije toch wel de kroon
Dat blijkt straks wss een hint te zijn naar de mol maar geen idee wie er iets met kaarten/jokers heeftquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:59 schreef xzaz het volgende:
Wat is dat steeds met kaarten en jokers dit seizoen?
Als je die pijl bedoelt, die was van Hade.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is negen van de tien keer niet hoe het daadwerkelijk gaat. Eigenlijk heeft alleen Anne-Marie dat echt bewust gedaan. De rest heeft weleens een honderdje hier en daar gepakt, maar nooit heel veel geld. En die geld uit de pot opdracht zit er niet elk seizoen in.
Het is een vrouw. En babyboomer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:59 schreef Redefine het volgende:
Renee is de weg weer eens kwijt. Echt de nieuwe Ron.
Nee die bedoel ik niet. Dat met die pijl was erna.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als je die pijl bedoelt, die was van Hade.
Kan alleen twee bier bestellen in het tjeschischquote:
Dit is leuker om te doen dan om naar te kijken. Ziet er wel mooi uit, maar de opdracht zelf hebben wij niet veel aan.quote:
Ik ben bang in het water te vallenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:02 schreef svann het volgende:
[..]
Vast wel.
Gewoon rustig peddelen, lukt heus wel in een beginnerskano.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoop t niet, meeste van m'n punten ingezet op Marije
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:07 schreef Moira het volgende:
Ik zit weer eens onvoldoende op te letten tijdens de uitleg van de opdracht
Vrij lastig in een seizoen waar bijna elke opdracht een dubbele bodem heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:07 schreef Moira het volgende:
Ik zit weer eens onvoldoende op te letten tijdens de uitleg van de opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |