Ik ook amper. Al komt dat ook wel door de opzet van de opdracht. Je gedachten dwalen hier al makkelijk af.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:22 schreef Magica het volgende:
Maar hoezo kunnen ze hun nu vertrouwen, alleen rocky toch?
Nee wat dan, aan joshua geven?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:22 schreef monkyyy het volgende:
En Florentijn gaat gewoon op z'n jokers zitten?
Vorige week ook met de museum opdracht.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook amper. Al komt dat ook wel door de opzet van de opdracht. Je gedachten dwalen hier al makkelijk af.
Met de rondleiding? Die vond ik wel vrij overzichtelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vorige week ook met de museum opdracht.
Kan. Ik heb vooral zoiets van, Joshua weet met zijn overdreven gedoe zich nog verdacht te maken ookquote:
Niet zover wij hebben gehoord. Alleen Renée deelde beide kokers met Rockyquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:25 schreef laziness het volgende:
Werd de abseilers allemaal verteld wat er in de kokers zou zitten dan? Het enige wat je hoorde veelal was deze moet je pakken. Dus wisten ze welke koker ze zelf moesten houden?
Zo zou hij het zelf ook zeggen, “te obvious”.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:26 schreef svann het volgende:
Joshua lijkt me te obvious -voor ons iig.
Dan heeft Rocky heel bewust de juiste keuze gemaakt maar kan het van de anderen dus onbewust geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Niet zover wij hebben gehoord. Alleen Renée deelde beide kokers met Rocky
Bro... 👊🏻quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zo zou hij het zelf ook zeggen, “te obvious”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |