abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 januari 2021 @ 22:50:04 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197455864
RIP app :'(
pi_197456149
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef Moira het volgende:
Haha die mensen die er als eerste uit gingen herinner je je daarna echt nooit meer he :') dacht net "ohja Jamie... 2019?" _O-
Jamie er als 1e uit?
Niet bepaald _O-

Niet dat ik weet wat hij doet en alles. Maar van dat seizoen is hij wel goed te herinneren.
pi_197456203
Echt degenen die afgehaakt waren bij dit seizoen missen echt een hoop.
Prachtig seizoen ^O^

Ze hebben er bij dit seizoen wel echt heel wat van gemaakt qua opdrachten. Hele mooie actieve opdrachten, veel mind spelletjes. Echt heel mooi.
De groep heeft ook wel echt van alles wat.

Ben ook blij dat Florentijn eruit is. Ik vond hem ook niet echt wat toevoegen en ondanks dat wel verdacht.
Hij stond altijd in sleutelposities en was vaak betrokken bij gekkigheid.
pi_197456623
Helft van m'n punten kwijt door Florentijn... ik kan er de vinger nog steeds niet op leggen, maar als ik kijk naar sleutelposities en wie er vrijwel geen geld oplevert switch ik nu toch maar naar Lakshmi. Mijn reservemol Renee levert gewoon teveel geld op, die opdracht in die hotelkamers lijkt me namelijk vrij simpel te manipuleren dat je daar als Mol niet uit komt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197456641
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Jamie er als 1e uit?
Niet bepaald _O-

Niet dat ik weet wat hij doet en alles. Maar van dat seizoen is hij wel goed te herinneren.
Jamie :9
pi_197456725
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat was toen al een ramp. Maar van de oud mollen die te gast zijn bij Moltak komt er bij haar het minst zinnigs uit.
Ze komt echt oerstom over
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:37:33 #257
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456764
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:35 schreef Magica het volgende:

[..]

Ze komt echt oerstom over
Zeker. En irritant ook nog.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197457011
Ik blijf bij Lakshmi (in Kill Bill outfit :9) en Rocky. Als Joshua en Splinter nog sneuvelen voor de finale wordt het een vrouwen finale. Juist daarom denk ik dat een van beide wel finalist is. Zie er geen mollen in though. Wel in Lakshmi, Marije en Rocky. Renee/Charlotte niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 17-01-2021 10:40:01 ]
mag het weten
pi_197457489
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ik blijf bij Lakshmi (in Kill Bill outfit :9) en Rocky. Als Joshua en Splinter nog sneuvelen voor de finale wordt het een vrouwen finale. Juist daarom denk ik dat een van beide wel finalist is. Zie er geen mollen in though. Wel in Lakshmi, Marije en Rocky. Renee/Chantal niet.
Chantal godin _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197457589
Chantal verdenk ik ook niet.
  zondag 17 januari 2021 @ 00:50:52 #261
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_197457671
Uhm jullie bedoelen Charlotte?
Ik heb je lief mijn hele leven
  PR en moderator zondag 17 januari 2021 @ 00:59:08 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197457709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Jamie er als 1e uit?
Niet bepaald _O-

Oh echt? _O- Zo lang is het nog niet eens geleden en zo goed kan ik me dat dus herinneren :')
Fuck the EBU.
pi_197457847
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:59 schreef Moira het volgende:

[..]

Oh echt? _O- Zo lang is het nog niet eens geleden en zo goed kan ik me dat dus herinneren :')
Het was ook nog eens een dubbele eliminatie met Rick Paul, niet iets wat je snel zou kunnen vergeten :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator zondag 17 januari 2021 @ 02:04:11 #264
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197457959
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 01:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Het was ook nog eens een dubbele eliminatie met Rick Paul, niet iets wat je snel zou kunnen vergeten :7
Die herinner ik me dan wel weer goed _O-
Fuck the EBU.
pi_197458836
Ik heb al mijn punten nog :) Maar ik twijfel nog wel.
pi_197459128
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 08:16 schreef DaveighChase het volgende:
Ik heb al mijn punten nog :) Maar ik twijfel nog wel.
Dat zegt ook helemaal niets.
Je kunt het hele seizoen je punten constant op de verkeerde zetten en alsnog tot aan de finale al je punten hebben omdat je toevallig niet op de afvaller zit.
En zeker tot nu toe is de kans statistisch heel groot dat je niet op de uitvaller inzet.
pi_197459180
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat zegt ook helemaal niets.
Je kunt het hele seizoen je punten constant op de verkeerde zetten en alsnog tot aan de finale al je punten hebben omdat je toevallig niet op de afvaller zit.
En zeker tot nu toe is de kans statistisch heel groot dat je niet op de uitvaller inzet.
Meer geluk dan wijsheid inderdaad. Ik heb wel een aantal waarvan ik toch wel zeker wist dat ze de Mol niet waren (Erik en die er gister uitging). Maar het word wel steeds moeilijker.
  zondag 17 januari 2021 @ 09:30:19 #268
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197459201
Ik ga denk ik flink op Splinter inzetten. Vind hem totaal niet verdacht, maar voor de rest kan ik argumenten bedenken waarom ze het niet zijn.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_197459213
Heeft die Joshua eigenlijk een Engelstalige achtergrond of is het zo'n popiejopie die overal Engels doorheen moet gooien?

Vond de tweede opdracht nogal vaag, geen idee wat de abseilers konden doen om de opdracht te laten falen dus de mol zal wel in een kajak hebben gezeten.

Jammer, Florentijn eruit. Daar gaan mijn punten. Hij leek er zelf wel heel gelaten onder te zijn, zou hij zich opzettelijk weg hebben gespeeld?
  zondag 17 januari 2021 @ 09:33:02 #270
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_197459220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 21:33 schreef Martinello het volgende:

[..]

Leuk geel Kill Bill-jurkje ook in het begin van de aflevering.
Die zal je toch gewoon uit willen trekken?
pi_197459264
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn reservemol Renee levert gewoon teveel geld op, die opdracht in die hotelkamers lijkt me namelijk vrij simpel te manipuleren dat je daar als Mol niet uit komt...
Vooropgesteld dat ik flinke tunnelvisie heb inmiddels :+

Maar het feit dat Charlotte en Renée er überhaupt uit gekomen zijn, was ook vrij bizar, toch? Ze hadden totaal de verkeerde redenering namelijk.
Bij het kaartspel komen ze eerst op een 5 uit, en later op een 8. Op een bepaald moment zie je Renée door de stapel gaan en zegt ze "Nee joh, dat is een aas!" en gaat snel verder.

Ze hebben bij elk van de aanwijzingen de verkeerde uitleg, maar het is vooral Charlotte die de cijfers op blijft tellen en opeens op 21 uit komt.

Als Renée de mol is, denk ik dat hier serieus niet tegenop te mollen viel :D
pi_197459293
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:37 schreef twist02 het volgende:

[..]

Maar het feit dat Charlotte en Renée er überhaupt uit gekomen zijn, was ook vrij bizar, toch? Ze hadden totaal de verkeerde redenering namelijk.
Bij het kaartspel komen ze eerst op een 5 uit, en later op een 8. Op een bepaald moment zie je Renée door de stapel gaan en zegt ze "Nee joh, dat is een aas!" en gaat snel verder.

Ze hebben bij elk van de aanwijzingen de verkeerde uitleg, maar het is vooral Charlotte die de cijfers op blijft tellen en opeens op 21 uit komt.

ik vind renee zowiezo iemand die op de achtergrond is in de uitzendingen, waarbij je rekening moet houden dat de molacties niet worden uitgezonden.
Daarnaast zei Renee in december tijdens de bekendmaking dat ze ondergronds ging.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197459371
Ik vond die Rocky ook verdacht. Ze was als enige niet voor het geld gegaan, waardoor dus amper geld in de pot met het abseilen.
pi_197459386
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:48 schreef DaveighChase het volgende:
Ik vond die Rocky ook verdacht. Ze was als enige niet voor het geld gegaan, waardoor dus amper geld in de pot met het abseilen.
Huh? Rocky zorgde juist voor ¤2000,- Anders was het geld omgezet in groene vrijstellingen. Daar hadden Splinter, Joshua en een derde voor kunnen zorgen, ware het niet dat Rocky niet het geld had.
pi_197459487
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:37 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ik denk dat je als Mol wil zorgen dat je in ieder geval niet alle aanwijzingen krijgt, daar had Renee al makkelijk kunnen manipuleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')