Leuk geel Kill Bill-jurkje ook in het begin van de aflevering.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:32 schreef xzaz het volgende:
Die laksmir of hoe ze ook heet is echt een lekker wijf.
Ooooh daar deed 't me aan denkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Leuk geel Kill Bill-jurkje ook in het begin van de aflevering.
Ik vind haar sowieso verdachtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef TLC het volgende:
Die lach van Charlotte aan de telefoon, tis net die lach uit de intro
Colombia toch???quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef Moira het volgende:
Haha die mensen die er als eerste uit gingen herinner je je daarna echt nooit meer hedacht net "ohja Jamie... 2019?"
En ja hoor, daar ging mijn mol.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ik verdacht Florentijn het meeste de eerste twee afleveringen. Vandaag was die nogal onopvallend. Dus die zal er nu wel uitgaan
Ik heb de mol nu wel zo vaak gezien dat je rustig kunt stellen dat de mol dus niet een van de abseilers is, want als dat de titel van de aflevering is is het too obvious. De mol was dus een van de mensen in de kano.quote:
Marije en Lakshmiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:32 schreef xzaz het volgende:
Dat was die van mij ook tot midden deze aflevering.quote:
Ik zou ook graag haar tunnel ingaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit lekker in mn Lakshmi-tunnel
Echt. Wat een billen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:32 schreef xzaz het volgende:
Nee vier mogelijkheden. Of hingen er vijf kokers aan de draad?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:09 schreef Zusje123 het volgende:
Er waren toch 5 kokers?
In een zat geld
In een een joker
In een twee jokers
In een een jokerkaart.
En de vijfde dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |