abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197459813
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat je als Mol wil zorgen dat je in ieder geval niet alle aanwijzingen krijgt, daar had Renee al makkelijk kunnen manipuleren.
Klopt, maar juist door wél eerlijk te zijn, maak je jezelf minder verdacht. En over het geheel genomen waren de kandidaten sowieso redelijk eerlijk.

Én Charlotte gaf bij de eerste vraag meteen eerlijk aan Renée (minimaal deels) te verdenken. Dan moet je als Mol natuurlijk ook op je tellen passen, als je samen in een kamer zit.
Bovendien leek het helemaal de verkeerde kant op te gaan, dus dan kun je het je veroorloven om wel eerlijk te zijn.

(Nogmaals: flinke tunnelvisie hier :+ )
pi_197459847
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:48 schreef DaveighChase het volgende:
Ik vond die Rocky ook verdacht. Ze was als enige niet voor het geld gegaan, waardoor dus amper geld in de pot met het abseilen.
Ik denk dat je de opdracht nog even terug moet kijken ;) ¤2000 was juist het maximale wat ze konden halen, en ze haalden het dankzij Rocky.
pi_197460443
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:32 schreef Arth_NL het volgende:

Jammer, Florentijn eruit. Daar gaan mijn punten. Hij leek er zelf wel heel gelaten onder te zijn, zou hij zich opzettelijk weg hebben gespeeld?
Dat viel me ook op ja, alsof ie er geen zin meer in had
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197460640
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:28 schreef DaveighChase het volgende:

[..]

Meer geluk dan wijsheid inderdaad. Ik heb wel een aantal waarvan ik toch wel zeker wist dat ze de Mol niet waren (Erik en die er gister uitging). Maar het word wel steeds moeilijker.
Dat vind ik knap, dan ben je 1 van de weinigen die Florentijn niet verdacht vond.
Buiten dat teveel mensen hem verdacht vonden en dat dat opviel.

Rocky valt daarin ook op door gister voor geld te kiezen ipv vrijstelling.
En vorige week pakte ze ook al 400.
pi_197460746
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat vind ik knap, dan ben je 1 van de weinigen die Florentijn niet verdacht vond.

Ik vond Marije ook wel verdacht. Zo overdreven blij zijn toen ze een groen scherm kreeg.
pi_197460775
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:37 schreef twist02 het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat ik flinke tunnelvisie heb inmiddels :+

Maar het feit dat Charlotte en Renée er überhaupt uit gekomen zijn, was ook vrij bizar, toch? Ze hadden totaal de verkeerde redenering namelijk.
Bij het kaartspel komen ze eerst op een 5 uit, en later op een 8. Op een bepaald moment zie je Renée door de stapel gaan en zegt ze "Nee joh, dat is een aas!" en gaat snel verder.

Ze hebben bij elk van de aanwijzingen de verkeerde uitleg, maar het is vooral Charlotte die de cijfers op blijft tellen en opeens op 21 uit komt.

Als Renée de mol is, denk ik dat hier serieus niet tegenop te mollen viel :D
Dat sloeg van die 2 ook echt nergens op.
Renee deed zoals altijd echt helemaal niets. Ze voegde niets toe.
Alleen daarom al denk ik (en hoop) dat ze geen mol is.

Ze is nergens in een sleutelpositie en ook niet echt mol momenten.
Buiten dat ze gister al wist dat Rocky ging abseilen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:32 schreef Arth_NL het volgende:
Heeft die Joshua eigenlijk een Engelstalige achtergrond of is het zo'n popiejopie die overal Engels doorheen moet gooien?

Vond de tweede opdracht nogal vaag, geen idee wat de abseilers konden doen om de opdracht te laten falen dus de mol zal wel in een kajak hebben gezeten.
Het werd in Moltalk ook wel overdreven gebracht met het Engelstalige van Joshua.
Maar ik vond het echt heel normaal. Volgens mij moet je echt 65+ zijn in NL wil je niet deels Engels even mixen.
De woorden die hij gebruikt zijn echt standaard dingen.

Daarnaast zit hij in een band, is de lead man en zingt Engels.

De abseilers bepaalden wat gepakt werd en of ze geld zouden verdienen of niet.
pi_197460805
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:25 schreef DaveighChase het volgende:

[..]

Ik vond Marije ook wel verdacht. Zo overdreven blij zijn toen ze een groen scherm kreeg.
Marije vind ik ook wel verdacht idd.
Niet omdat ze zo blij is, dat kan ik mij wel voorstellen.

Maar ze is altijd overal actief bezig, bij veel betrokken. Altijd wel iets klaar staan.
Maar niet op een Joshua super opvallend too obvious manier.
pi_197461626
Jammer dat Florentijn eruit is. Vond ik een hele leuke deelnemer.
pi_197461636
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:26 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat sloeg van die 2 ook echt nergens op.
Renee deed zoals altijd echt helemaal niets. Ze voegde niets toe.
Alleen daarom al denk ik (en hoop) dat ze geen mol is.

Ze is nergens in een sleutelpositie en ook niet echt mol momenten.
Buiten dat ze gister al wist dat Rocky ging abseilen.
Échte mol momenten worden natuurlijk ook niet overduidelijk uitgezonden hè? ;) Doet ze echt zo weinig of zien wij weinig van haar? :+

Bij het abseilen gaf zij het duidelijkst van allemaal door in welke koker het geld zat. Dus Rocky had hier echt dé kans om het geld om te zetten in vrijstellingen. Dat Rocky dan zelf anders kiest, ligt verder buiten Renées macht.

Ik ben wel echt geneigd om Rocky af te strepen eigenlijk.
pi_197462922
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:08 schreef twist02 het volgende:

[..]

Échte mol momenten worden natuurlijk ook niet overduidelijk uitgezonden hè? ;) Doet ze echt zo weinig of zien wij weinig van haar? :+

Bij het abseilen gaf zij het duidelijkst van allemaal door in welke koker het geld zat. Dus Rocky had hier echt dé kans om het geld om te zetten in vrijstellingen. Dat Rocky dan zelf anders kiest, ligt verder buiten Renées macht.

Ik ben wel echt geneigd om Rocky af te strepen eigenlijk.
Nee, klopt hoor. Maar het is ook nooit zo dat de mol maar een volledig afzijdig figuur is.
De mol wil natuurlijk ook wel iets doen in opdrachten. Renee loopt er maar wat achteraan en alles. Dus ondanks dat we niet alles zien moet je wel iets merken.

Ze was zelfs de enige die doorgaf wat er in de kokers zat.
Ik weet niet wat ik daar van moet maken. Daardoor heeft Rocky wel de mogelijkheid om te kiezen om het geld in de pot te brengen (het geld kokertje aan Renee te geven).
Dus je zou dan zeggen dat het niet goed geweest is van Renee, want daardoor is er 2000 binnen gekomen.

Door het geheim te houden kun je het allemaal op de gok houden en ervoor zorgen dat er geen geld binnen zal komen. Of zelfs te liegen over welke je wel of niet moet pakken.

Ja Rocky had ik sowieso ook niet op de radar staan.
En nu valt ze nog meer weg. Vorige week pakte ze 400 euro, nou goed dat kan nog.
Maar nu zorgt ze voor de 2000 euro in de pot. Dat doet de mol echt niet.
  PR en moderator zondag 17 januari 2021 @ 14:18:11 #286
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197464223
Trouwens wel ernstig als we zelfs live tijdens de uitzending geen heel topic meer vol krijgen :')
Fuck the EBU.
pi_197464646
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:18 schreef Moira het volgende:
Trouwens wel ernstig als we zelfs live tijdens de uitzending geen heel topic meer vol krijgen :')
Ik zou het eerder erg vinden wanneer het wel vol komt tijdens een live uitzending haha :P
Opletten geblazen dan xD.

Maar wel gek verder inderdaad.
WIDM is echt heel groot qua fanbase, maar blijkbaar niet echt hier.
Al denk ik dat van die groep kijkers er natuurlijk niet heel veel echt molloten zijn en het alleen heel leuk vinden om het te volgen.
  zondag 17 januari 2021 @ 14:40:15 #288
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_197464782
quote:
FOK is dan voor live topics ook ruk geworden.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 14:54:40 #289
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_197465101
quote:
Er waren gisteren wel veel andere dingen ook :P

Ik heb niet live gekeken vanwege Vrienden van Amstel Live, en weet dat er een paar ESF-voorrondes zaten te kijken ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 17 januari 2021 @ 14:58:57 #290
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197465206
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee, klopt hoor. Maar het is ook nooit zo dat de mol maar een volledig afzijdig figuur is.
De mol wil natuurlijk ook wel iets doen in opdrachten. Renee loopt er maar wat achteraan en alles. Dus ondanks dat we niet alles zien moet je wel iets merken.

Ze was zelfs de enige die doorgaf wat er in de kokers zat.
Ik weet niet wat ik daar van moet maken. Daardoor heeft Rocky wel de mogelijkheid om te kiezen om het geld in de pot te brengen (het geld kokertje aan Renee te geven).
Dus je zou dan zeggen dat het niet goed geweest is van Renee, want daardoor is er 2000 binnen gekomen.

Door het geheim te houden kun je het allemaal op de gok houden en ervoor zorgen dat er geen geld binnen zal komen. Of zelfs te liegen over welke je wel of niet moet pakken.

Ja Rocky had ik sowieso ook niet op de radar staan.
En nu valt ze nog meer weg. Vorige week pakte ze 400 euro, nou goed dat kan nog.
Maar nu zorgt ze voor de 2000 euro in de pot. Dat doet de mol echt niet.
Ja precies. Renee is wel wat passief en warrig. Bijvoorbeeld ook bij de eerste opdracht. Maar bij de laatste opdracht speelde ze het zo de kans op veel geld juist groter wordt. Dat spreekt tegen de Mol.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 17 januari 2021 @ 15:02:27 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197465312
En Rocky pakt zo wel erg veel geld. Net zoals Charlotte eigenlijk. Daarnaast heeft Lakshmi vorige week al voor geld gezorgd in opdracht één, daarna in opdracht twee alles zo doorgeven dat de kans dat de anderen geld pakten erg groot was. En dan in de derde op een plek zitten waar je niet veel kunt.

Splinter of Marije als Mol? Aangezien Joshua bewust de medekandidaten hem als Mol laat kiezen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197469173
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

gezien dat de meerderheid van de mensen in al mijn poules nog op 800 punten zitten lijkt me dat echt geen minderheid. Ik heb ook florentijn geen enkel moment verdacht gevonden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197469184
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:02 schreef Redefine het volgende:
En Rocky pakt zo wel erg veel geld. Net zoals Charlotte eigenlijk. Daarnaast heeft Lakshmi vorige week al voor geld gezorgd in opdracht één, daarna in opdracht twee alles zo doorgeven dat de kans dat de anderen geld pakten erg groot was. En dan in de derde op een plek zitten waar je niet veel kunt.

Splinter of Marije als Mol? Aangezien Joshua bewust de medekandidaten hem als Mol laat kiezen.
Rocky is met 2400 in haar eentje in 2 afleveringen wat ze makkelijk had kunnen voorkomen.
Stel ze zou wel de mol zijn dan zou dat echt de grootste faal van een mol ooit zijn.

Charlotte valt wel reuze mee geloof ik? Samen met Renee deden ze het deze keer oke. Maar ze valt mij nog niet echt op. Maar heb nog niet echt follow the money dingen gezien.

Lakshmi ook niet zo. Haalt wat mij zo opvalt niet echt geld binnen.
1e opdracht mislukt haar ook, ze ging bv ook voor de vrijstelling (bewust of onbewust dat weten we dan niet).
Het doorgeven bij die ballerina opdracht zegt mij niet zo veel. Het is niet dat daar echt iets mee gedaan is of veel betekende. Wat ergens ook al eens gezegd is kon er achter de schermen ook wel dingen door haar veranderd worden.
Ook andere afleveringen is ze niet heel actief daarin. Staat idd niet heel vaak actief in dingen, ook niet vaak in sleutelposities. Maar ze laat zich wel horen.
Ze staat niet hoog op mijn lijst, maar wel op de schaduw lijst.

Splinter en met name Marije vallen mij daarin dan inderdaad meer op.
pi_197469260
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

gezien dat de meerderheid van de mensen in al mijn poules nog op 800 punten zitten lijkt me dat echt geen minderheid. Ik heb ook florentijn geen enkel moment verdacht gevonden.
De punten zeggen mij echt niets. Zeker nu niet. Je kunt heel makkelijk je punten op anderen inzetten.
De kans is vrij klein dat je op de afvaller zit.

Echt bijna iedereen heeft Florentijn wel als verdacht genoemd. Terecht in mijn ogen.
Enige reden waarom ik daar twijfels bij ging zitten is omdat hij ineens door gigantisch veel mensen verdacht werd, in de app maar ook op andere plekken. Als de gemiddelde kijker al op hem gaat zitten dan weet je al dat hij het wss niet is.
pi_197470236
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

De punten zeggen mij echt niets. Zeker nu niet. Je kunt heel makkelijk je punten op anderen inzetten.

Echt bijna iedereen heeft Florentijn wel als verdacht genoemd. Terecht in mijn ogen.
Enige reden waarom ik daar twijfels bij ging zitten is omdat hij ineens door gigantisch veel mensen verdacht werd, in de app maar ook op andere plekken. Als de gemiddelde kijker al op hem gaat zitten dan weet je al dat hij het wss niet is.
als je het maximale aantal punten hebt dan heb je in ieder geval op de laatste aflevering niet op hem gezeten.... en juist dat hebben het overgrote deel van alle mensen in al mijn poules....
Maar goed, het blijft een mening wat ik schrijf....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197470774
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nu heeft Marije de meest verdenkingen op zich. Dus die zou dan ook afvallen (als mol) op basis daarvan.

Heb haar in mijn prono als mol, maar het is me nu wel duidelijk dat ze een kandidaat is en ik heb nu een groot vermoeden dat ik weet hoe het in elkaar zit. Althans, er zijn voor mij nog maar 2 kandidaten die de mol kunnen zijn.

Veel zal ook afhangen wie de eerste vrouwelijke afvaller zal zijn. In 1 geval zal ik mijn schouders ophalen, maar in alle andere gevallen gaat dit me heel veel vertellen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197473503
Het shirtje dat Rocky droeg tijdens de executietest... Stonden daarop bij de schouders iig speelkaarten?
pi_197476085
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

als je het maximale aantal punten hebt dan heb je in ieder geval op de laatste aflevering niet op hem gezeten.... en juist dat hebben het overgrote deel van alle mensen in al mijn poules....
Maar goed, het blijft een mening wat ik schrijf....
Over heel NL gezien zullen er wel heel veel een deel van de punten kwijt zijn, aangezien hij daar bovenaan stond.
Maar in een prive poule kan dat idd anders zijn.

Maar zoals ik al zei zegt de app mij weinig aangezien het niet gaat om wie de mol is maar wie de afvaller is en daar niet op inzetten. Pas bij de laatste 3 afleveringen ofzo ga je echt wat meer daarin zien.
pi_197476154
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
Het shirtje dat Rocky droeg tijdens de executietest... Stonden daarop bij de schouders iig speelkaarten?
Dat shirtje heeft ze al eerder aangehad.

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Nu heeft Marije de meest verdenkingen op zich. Dus die zou dan ook afvallen (als mol) op basis daarvan.

Heb haar in mijn prono als mol, maar het is me nu wel duidelijk dat ze een kandidaat is en ik heb nu een groot vermoeden dat ik weet hoe het in elkaar zit. Althans, er zijn voor mij nog maar 2 kandidaten die de mol kunnen zijn.

Veel zal ook afhangen wie de eerste vrouwelijke afvaller zal zijn. In 1 geval zal ik mijn schouders ophalen, maar in alle andere gevallen gaat dit me heel veel vertellen.
Op een gegeven moment wil de meerderheid nog wel eens goed gaan zitten natuurlijk.
Maar meestal wil de productie je op verkeerde sporen zetten en zal de meest verdacht lijkende persoon niet de mol zijn. Daarom vind ik Joshua ook veel te veel opvallen.
Florentijn viel blijkbaar bij iedereen ook op, Marije stak er nog niet echt bovenuit eerst.
Maar dat zou dan wel opvallen.

Mwah. Renee, Charlotte en Rocky vallen bij mij eig totaal niet op.
En het zijn er 5 he. Dus die zijn echt niet alle 5 zo verdacht.
  zondag 17 januari 2021 @ 22:27:12 #300
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197476737
quote:
Is met veel live topics zo die vroeger hard liepen, je ziet het hij WIDM maar ook bij TVOH, ook dat soort programma's leverden vroeger drukke live topics op. Enige drukke live topics lijken nog ESF, Top2000 en div voetbalwedstrijden
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')