SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Lijkt die clip van No Good wel.quote:
als ze geen hazes als achternaam hadden waren ze niet eens beroemd gewordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, en helaas hebben z'n kinderen het stokje overgenomen...
Ik ook. En ook NBTquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef ok01 het volgende:
Rhcp![]()
Ik zou ze dit jaar op Pinkpop zien
Van wie was die kekke mix.quote:
Met name Roxanne kan echt niets inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ze geen hazes als achternaam hadden waren ze niet eens beroemd geworden
Ik weet dat dit Red Hot Chili Pepperis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
Trouwens, ik geloof dat dit Anthony Kiedis
Oh ik bedoelde Kensingtonquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een van hun eerst elpees was nog wel te nassen, maar dit...meh
Je fapsok?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze band doet me eraan denken dat ik deze kerst vegeten ben mijn sok op te hangen
De immer ondergewaardeerde Peter Gelderblomquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wie was die kekke mix.
Precies, vooral die roxanne met haar frikandellenkopquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ze geen hazes als achternaam hadden waren ze niet eens beroemd geworden
Hopen op Werchter 2021quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef ok01 het volgende:
Rhcp![]()
Ik zou ze dit jaar op Pinkpop zien
Al vind ik Snow wel verschrikkelijk van RHCPquote:
Vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou sinds PP 2019 denk ik er toch iets anders over. Die dames kraaien nogal vals.quote:
Gelukkig is bijna alles van FWM dit jaar gestegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
Pas de 2e Fleetwood Mac die ik hoor volgens mij.
De rest ligt er allemaal uit helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
Pas de 2e Fleetwood Mac die ik hoor volgens mij.
Ik hoop het met je mee. Fok meet op PPquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het volgend jaar wel doorgaat, maar dat is denk ik te optimistisch
Steviequote:
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee. Fok meet op PP
Ze worden ook een dagje ouder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou sinds PP 2019 denk ik er toch iets anders over. Die dames kraaien nogal vals.
Nou ze zongen beide vals op PP.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stevie
Vind haar veel beter dan Christine
Way better dan Christine jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stevie
Vind haar veel beter dan Christine
Daarom gewoon naar Neil Young gaan live zodra het kan. Die zingt alleen maar beter met de jaren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze worden ook een dagje ouder.
Maar op plaat klinkt het nog allemaal prima
Ach ja, ze zijn ook niet bepaald jong meerquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ze zongen beide vals op PP.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar Neil Young gaan live zodra het kan. Die zingt alleen maar beter met de jaren.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag Cobra Kai seizoen 3 op netflix![]()
Ik heb hem in de Ziggo Dome gezien toen hij opkwam met het Wilhelmus. Dat had niet gehoeven van mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar Neil Young gaan live zodra het kan. Die zingt alleen maar beter met de jaren.
Nog steeds nooit gezien.quote:
Klopt, maar het viel me enorm tegen. Kenmerkend was dat Oh Well het leukste was van het optreden. Reden: de dames hielden hun mond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach ja, ze zijn ook niet bepaald jong meer
Correctquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef MTheBassman het volgende:
shrek 2>shrek 1 btw. Ik duld geen tegenspraak.
Shrek 1 en 2 zijn wel op gelijke hoogte imo, 3 vond ik tegenvallenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef MTheBassman het volgende:
shrek 2>shrek 1 btw. Ik duld geen tegenspraak.
Is gewoon gesellig hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch 2 nummers achter elkaar die niet in de lijst hadden gehoeven die niet bepaald recent zijn
2013. Kwam ie in ieder land met het volkslied op. Ik ben toen ook naar Antwerpen geweest. Zo erg was dat toch nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik heb hem in de Ziggo Dome gezien toen hij opkwam met het Wilhelmus. Dat had niet gehoeven van mij
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar het viel me enorm tegen. Kenmerkend was dat Oh Well het leukste was van het optreden. Reden: de dames hielden hun mond.
Dit is correct en tevens juist.quote:
quote:Eerst moeder, dan vader!
26 december 18.00-19.00 uur
1473 Relight My Fire Dan Hartman 4,5
1472 Panama Van Halen 8
1471 Fireflies Owl City 8
1470 She's Leaving Home The Beatles 5,5
1469 Can You Feel The Love Tonight Elton John 6
1468 Euphoria Loreen 6
1467 After Midnight J.J. Cale 6
1466 Oxygene IV Jean Michel Jarre 6
1465 Le Freak Chic 8
1464 World Of Hurt Ilse DeLange 5,5
1463 Shotgun George Ezra 5
1462 In Bloom Nirvana 4,5
1461 Run To The Water Live 5
De memes hebben het wel een beetje verpestquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit nummer gedateerd, op de een of andere manier.
Ah zie dat je je ouwe naam er weer bij hebt gezetquote:
Tweede concerthelft met Crazy Horse erbij was genot jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2013. Kwam ie in ieder land met het volkslied op. Ik ben toen ook naar Antwerpen geweest. Zo erg was dat toch nietBeetja raar hooguit.
2016 in Ziggo Dome speelde hij 3 uur en 20 minuten
Dat is vast niet naakt ingezongen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
Is Eternal Flame al geweest? Ik heb daar nog een leuke anekdote bij...
Die ken ik niet eens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
De memes hebben het wel een beetje verpest
Het fotoboek is een soort openluchtmuseum van het internet.quote:
Mijn verwachting waren te hoog. Hetzelfde jaar zag ik Grace Jones op DTRH en die was grandioos.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik van veel bands uit die tijd ook niet meer te veel verwachten.
Zag een 10 jaar geleden de band Comus, die na een hiatus van plusminus 35 jaar besloten weer op te treden, en alhoewel een van hun zangers niet meer zo netjes zong, vond ik het daar juist extreem goed passen bij de muziek
Oxygene gaat een oh-ja moment wordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef MTheBassman het volgende:
1473 Relight My Fire Dan Hartman![]()
1472 Panama Van Halen [ afbeelding ]
1471 Fireflies Owl City
1470 She's Leaving Home The Beatles
1469 Can You Feel The Love Tonight Elton John
1468 Euphoria Loreen
1467 After Midnight J.J. Cale![]()
1466 Oxygene IV Jean Michel Jarre
1465 Le Freak Chic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1464 World Of Hurt Ilse DeLange
1463 Shotgun George Ezra
1462 In Bloom Nirvana [ afbeelding ]
1461 Run To The Water Live
Oh je kent hem alquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is vast niet naakt ingezongen...
Die van mij is nog steeds mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het fotoboek is een soort openluchtmuseum van het internet.
Kolere, leeft dat nummer ook nog steeds.quote:
doden en begraven die hap.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kolere, leeft dat nummer ook nog steeds.
Vind ik echt een saai kutnummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het is een wonder dat die nog steeds zo hoog staat, hoe oud is dat inmiddels nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moth Into Flame is vast ook naakt ingezongen.quote:
Nog even en iemand draait het weer als er iets is gebeurd of iemand is overleden en we komen er echt nooit meer vanaf.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, het is een wonder dat die nog steeds zo hoog staat, hoe oud is dat inmiddels niet
Ik vind het wel een aardig nummer, maar geen idee waarom dat is blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het schijnt dat bepaalde soorten wiet de fantasie flink los laten gaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat nummertje 1466 naakt is ingespeeld , met de handen vastgebonden op de rug
Ja ging net even fout met moderaten, users dacht wie de neuk is die gast nou weer die hier de boel komt verziekenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah zie dat je je ouwe naam er weer bij hebt gezet(al is die bij mij ook vereeuwigd)
nee, je bent in de war met Overcome.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
Eternal Flamoes is dus live ingespeeld?
Nee ze vroegen die gast van Kraftwerk om even een Robot look alike beschikbaar te stellenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Wow, ik zat me dus al dagen af te vragen waarom ik @Kyran nog niet in de chat was tegengekomenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah zie dat je je ouwe naam er weer bij hebt gezet(al is die bij mij ook vereeuwigd)
En het gerucht doet de ronde onder ingewijden dat het ook naakt is ingezongenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wimmen of jannen hem liever.quote:
oh gaan we leuk zitten doen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wimmen of jannen hem liever.
Wil er ook wel bij gaan staan hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh gaan we leuk zitten doen?
Eternal Flamoesquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijne is Hot for teacherquote:
die is al geweest en heb ik gemistquote:
Ah ik ook danquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is al geweest en heb ik gemist
Ik kende Apollo 440 - Ain't Talkin' 'Bout Dub eerder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Doe mij maar Ain't Talking About Love, maar meer om dat zieke gitaargeluid op dat nummer
Schandalig dat die zo laag staat, die zal er waarschijnlijk binnen een paar jaar weer uit zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Mogen de ouders tegelijk naar binnen?
-Nee, pa na ma.
Wel gehoord, niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel gehoord, niet zo bijzonder.
Die profiteerde nog van een DAB+ in de Snobquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kende Apollo 440 - Ain't Talkin' 'Bout Dub eerder.
Was jij toen dit uitkwam een tienermeisje toevalligquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef Gretzl het volgende:
Snap niet dat hier zo op gehaat wordt, gewoon een fris popanthem![]()
Hoe erg is zijn PTSD geworden?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een van de verschrikkelijkste ooraids nummers die bestaan deze. Had een klasgenoot op het HBO die deze als ringtone had. De horror
Ik vind dit een stuk beter dan de generieke rock onzin die je 100x terug hoort in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een van de verschrikkelijkste ooraids nummers die bestaan deze. Had een klasgenoot op het HBO die deze als ringtone had. De horror
Nee, nog wel nét een tienerboyquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was jij toen dit uitkwam een tienermeisje toevallig
Weet ik niet. Hij heette Floor van z'n achternaam. Misschien wel floormanager geworden nuquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe erg is zijn PTSD geworden?
Hear hear +1quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind dit een stuk beter dan de generieke rock onzin die je 100x terug hoort in de lijst
Ze hebben zoveel gemaakt dat je zou zeggen dat er wel iets bij moet zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind de Beatles echt helemaal niks
Ned... nou ja je weet het inmiddels welquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat fireflies er nog in ja? Godsamme
Een van m'n fave bands everquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Postal Service uit hun commerciele periode
Ik had liever Postal Service gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hear hear +1![]()
Als Owl City met 3 vergelijkbare deuntjes in de lijst had gestaan hadden mensen een punt. Maar dit soort electropophits zijn nog steeds in de ruime minderheid.
Dat uiteraard, maar dat dan maar 1x owl city er instaat helemaal primaquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had liever Postal Service gezien
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ned... nou ja je weet het inmiddels wel
Mijn ogen zijn verbrand door de vuurvliegjes, prijs jezelf gelukkig.quote:
Heb wel het sneue verhaal gelezen over die zanger die verliefd was op Taylor Swift.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn verbrand door de vuurvliegjes, prijs jezelf gelukkig.
Ja ik ook, maar zelfs met mijn eeuwige halfvolle glas zie ik dat nooit meer gebeurenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had liever Postal Service gezien
Air Supplyquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:25 schreef Kopiko het volgende:
I'm all outta love, I'm so lost without you...
Eurovisie Song Festival.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
ik ken dit niet, maar het klinkt veelbelovend
Elton speelde ook alleen maar op haar begrafenis omdat Crash Test Dummies niet kondenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, dat was wat hè mensen met Diana en die paparazzi...
Gemis aan echt ESF?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand deze stijging verklaren?
Relatief gezien hebben meer mensen erop gestemd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, in ESF braken we ons hoofd er ook al over.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen songfestival dit jaar...quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi man, mn broer heeft eind oktober ook een dochtertje gekregen, bijzonder is dat he?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
Zo, ik heb mn armen weer terug...
Had even mn 10 weken oude nichtje in mn armen
Cijfers gaan steeds up up up up up up.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het je eigen kind is leer je snel genoeg om met je knieën omhoog te zitten, haar daar tussen te leggen, zodat je je handen vrij hebt om te gamenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
Zo, ik heb mn armen weer terug...
Had even mn 10 weken oude nichtje in mn armen
Deze is van 15 oktober... en wat een schatjequote:Op zaterdag 26 december 2020 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mooi man, mn broer heeft eind oktober ook een dochtertje gekregen, bijzonder is dat he?
Mijn nicht vorig jaar een tweeling, die rennen nu alweer overal rond. Gaat snel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mooi man, mn broer heeft eind oktober ook een dochtertje gekregen, bijzonder is dat he?
Run Away met epic sax guy.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Het beste nummer uit de geschiedenis van Eurovisie Songfestival!!
No contest
[ afbeelding ]
Dit jaar inderdaad no contestquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Litouwen met We Are The Winnersquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Sowieso één van de beteren van Zwedenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso één van de beteren van Zweden
Het staat in m’n top 20 maar vind bv Blackbird, Silent Storm, Diggyloo diggiley nog beter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Meer Songfestivalfanaten hebben een stemlijstje ingeleverd omdat ze dit jaar niet het genoegen hadden van hun eigen hoogtepunt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clapton is een betere zanger en gitarist dan Cale.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom die Clapton nou alles van hem moest coveren weet ik niet. Originelen vind ik beter.
Abba kon er weinig van inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenken
Maar goed dat ie het heeft gedaan, anders waren we JJ allang vergeten met zn allenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom die Clapton nou alles van hem moest coveren weet ik niet. Originelen vind ik beter.
Bohh die weet ik ook nog wel, dat was goed manquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die wasvrouwen en boterkarners uit Polen van een paar jaar geleden was ook errug goed
ABBAquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenken
Maakt de nummers wel een stuk saaier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Clapton is een betere zanger en gitarist dan Cale.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Litouwen met We Are The Winners
Mi Slovijne (of zo), ja dat was hoogstaand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die wasvrouwen en boterkarners uit Polen van een paar jaar geleden was ook errug goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |