Wat ben je negatiefquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
Andre Hazes, meest overgewaardeerde Nederlandse artiest ooit. Amsterdams kattengejank van een zuipschuit die toevallig een goeie strot had![]()
![]()
qftquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
Andre Hazes, meest overgewaardeerde Nederlandse artiest ooit. Amsterdams kattengejank van een zuipschuit die toevallig een goeie strot had![]()
![]()
Ik kan m echt niet aanhoren, sorry...quote:
En gewapend met een rijmwoordenboekjequote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Is wel grappig om die krantenberichten uit de jaren 60 of wat is het te lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Doe je oren dichtquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan m echt niet aanhoren, sorry...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
André Hazes is een kleinzoon, van een kleinzoon, van een broer, van de overgrootvader, van de vrouw, van een achterkleinzoon, van een broer, van de overgrootvader van mijn grootvader.
Grafisch:
Ja, en helaas hebben z'n kinderen het stokje overgenomen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Mag je trots op zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hazes is nog (aangetrouwde) familie van me.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |