Way better dan Christine jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stevie
Vind haar veel beter dan Christine
Daarom gewoon naar Neil Young gaan live zodra het kan. Die zingt alleen maar beter met de jaren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze worden ook een dagje ouder.
Maar op plaat klinkt het nog allemaal prima
Ach ja, ze zijn ook niet bepaald jong meerquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ze zongen beide vals op PP.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar Neil Young gaan live zodra het kan. Die zingt alleen maar beter met de jaren.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag Cobra Kai seizoen 3 op netflix![]()
Ik heb hem in de Ziggo Dome gezien toen hij opkwam met het Wilhelmus. Dat had niet gehoeven van mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar Neil Young gaan live zodra het kan. Die zingt alleen maar beter met de jaren.
Nog steeds nooit gezien.quote:
Klopt, maar het viel me enorm tegen. Kenmerkend was dat Oh Well het leukste was van het optreden. Reden: de dames hielden hun mond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach ja, ze zijn ook niet bepaald jong meer
Correctquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef MTheBassman het volgende:
shrek 2>shrek 1 btw. Ik duld geen tegenspraak.
Shrek 1 en 2 zijn wel op gelijke hoogte imo, 3 vond ik tegenvallenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef MTheBassman het volgende:
shrek 2>shrek 1 btw. Ik duld geen tegenspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |