Precies, vooral die roxanne met haar frikandellenkopquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ze geen hazes als achternaam hadden waren ze niet eens beroemd geworden
Hopen op Werchter 2021quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:49 schreef ok01 het volgende:
Rhcp![]()
Ik zou ze dit jaar op Pinkpop zien
Al vind ik Snow wel verschrikkelijk van RHCPquote:
Vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou sinds PP 2019 denk ik er toch iets anders over. Die dames kraaien nogal vals.quote:
Gelukkig is bijna alles van FWM dit jaar gestegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
Pas de 2e Fleetwood Mac die ik hoor volgens mij.
De rest ligt er allemaal uit helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
Pas de 2e Fleetwood Mac die ik hoor volgens mij.
Ik hoop het met je mee. Fok meet op PPquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat het volgend jaar wel doorgaat, maar dat is denk ik te optimistisch
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee. Fok meet op PP
Ze worden ook een dagje ouder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou sinds PP 2019 denk ik er toch iets anders over. Die dames kraaien nogal vals.
Nou ze zongen beide vals op PP.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stevie
Vind haar veel beter dan Christine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |