Eurovisie Song Festival.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
ik ken dit niet, maar het klinkt veelbelovend
Elton speelde ook alleen maar op haar begrafenis omdat Crash Test Dummies niet kondenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, dat was wat hè mensen met Diana en die paparazzi...
Gemis aan echt ESF?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand deze stijging verklaren?
Relatief gezien hebben meer mensen erop gestemd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, in ESF braken we ons hoofd er ook al over.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen songfestival dit jaar...quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi man, mn broer heeft eind oktober ook een dochtertje gekregen, bijzonder is dat he?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
Zo, ik heb mn armen weer terug...
Had even mn 10 weken oude nichtje in mn armen
Cijfers gaan steeds up up up up up up.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het je eigen kind is leer je snel genoeg om met je knieën omhoog te zitten, haar daar tussen te leggen, zodat je je handen vrij hebt om te gamenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Isorden het volgende:
Zo, ik heb mn armen weer terug...
Had even mn 10 weken oude nichtje in mn armen
Deze is van 15 oktober... en wat een schatjequote:Op zaterdag 26 december 2020 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mooi man, mn broer heeft eind oktober ook een dochtertje gekregen, bijzonder is dat he?
Mijn nicht vorig jaar een tweeling, die rennen nu alweer overal rond. Gaat snel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mooi man, mn broer heeft eind oktober ook een dochtertje gekregen, bijzonder is dat he?
Run Away met epic sax guy.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Het beste nummer uit de geschiedenis van Eurovisie Songfestival!!
No contest
[ afbeelding ]
Dit jaar inderdaad no contestquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Litouwen met We Are The Winnersquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Sowieso één van de beteren van Zwedenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso één van de beteren van Zweden
Het staat in m’n top 20 maar vind bv Blackbird, Silent Storm, Diggyloo diggiley nog beter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Meer Songfestivalfanaten hebben een stemlijstje ingeleverd omdat ze dit jaar niet het genoegen hadden van hun eigen hoogtepunt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clapton is een betere zanger en gitarist dan Cale.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom die Clapton nou alles van hem moest coveren weet ik niet. Originelen vind ik beter.
Abba kon er weinig van inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenken
Maar goed dat ie het heeft gedaan, anders waren we JJ allang vergeten met zn allenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom die Clapton nou alles van hem moest coveren weet ik niet. Originelen vind ik beter.
Bohh die weet ik ook nog wel, dat was goed manquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die wasvrouwen en boterkarners uit Polen van een paar jaar geleden was ook errug goed
ABBAquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenken
Maakt de nummers wel een stuk saaier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Clapton is een betere zanger en gitarist dan Cale.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Litouwen met We Are The Winners
Mi Slovijne (of zo), ja dat was hoogstaand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die wasvrouwen en boterkarners uit Polen van een paar jaar geleden was ook errug goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |