Litouwen met We Are The Winnersquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Het beste nummer uit de geschiedenis van Eurovisie Songfestival!!
No contest
[ afbeelding ]
Sowieso één van de beteren van Zwedenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso één van de beteren van Zweden
Het staat in m’n top 20 maar vind bv Blackbird, Silent Storm, Diggyloo diggiley nog beter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
No contest
[ afbeelding ]
Meer Songfestivalfanaten hebben een stemlijstje ingeleverd omdat ze dit jaar niet het genoegen hadden van hun eigen hoogtepunt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand deze stijging verklaren?
Clapton is een betere zanger en gitarist dan Cale.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom die Clapton nou alles van hem moest coveren weet ik niet. Originelen vind ik beter.
Abba kon er weinig van inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenken
Maar goed dat ie het heeft gedaan, anders waren we JJ allang vergeten met zn allenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom die Clapton nou alles van hem moest coveren weet ik niet. Originelen vind ik beter.
Bohh die weet ik ook nog wel, dat was goed manquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die wasvrouwen en boterkarners uit Polen van een paar jaar geleden was ook errug goed
ABBAquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere noemenswaardige Zweedse deelname bedenken
Maakt de nummers wel een stuk saaier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Clapton is een betere zanger en gitarist dan Cale.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Litouwen met We Are The Winners
Mi Slovijne (of zo), ja dat was hoogstaand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die wasvrouwen en boterkarners uit Polen van een paar jaar geleden was ook errug goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |