Hoe erg is zijn PTSD geworden?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een van de verschrikkelijkste ooraids nummers die bestaan deze. Had een klasgenoot op het HBO die deze als ringtone had. De horror
Ik vind dit een stuk beter dan de generieke rock onzin die je 100x terug hoort in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een van de verschrikkelijkste ooraids nummers die bestaan deze. Had een klasgenoot op het HBO die deze als ringtone had. De horror
Nee, nog wel nét een tienerboyquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was jij toen dit uitkwam een tienermeisje toevallig
Weet ik niet. Hij heette Floor van z'n achternaam. Misschien wel floormanager geworden nuquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe erg is zijn PTSD geworden?
Hear hear +1quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind dit een stuk beter dan de generieke rock onzin die je 100x terug hoort in de lijst
Ze hebben zoveel gemaakt dat je zou zeggen dat er wel iets bij moet zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind de Beatles echt helemaal niks
Ned... nou ja je weet het inmiddels welquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat fireflies er nog in ja? Godsamme
Een van m'n fave bands everquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Postal Service uit hun commerciele periode
Ik had liever Postal Service gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hear hear +1![]()
Als Owl City met 3 vergelijkbare deuntjes in de lijst had gestaan hadden mensen een punt. Maar dit soort electropophits zijn nog steeds in de ruime minderheid.
Dat uiteraard, maar dat dan maar 1x owl city er instaat helemaal primaquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had liever Postal Service gezien
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ned... nou ja je weet het inmiddels wel
Mijn ogen zijn verbrand door de vuurvliegjes, prijs jezelf gelukkig.quote:
Heb wel het sneue verhaal gelezen over die zanger die verliefd was op Taylor Swift.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn verbrand door de vuurvliegjes, prijs jezelf gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |