Oh je kent hem alquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is vast niet naakt ingezongen...
Die van mij is nog steeds mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het fotoboek is een soort openluchtmuseum van het internet.
Kolere, leeft dat nummer ook nog steeds.quote:
doden en begraven die hap.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kolere, leeft dat nummer ook nog steeds.
Vind ik echt een saai kutnummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het is een wonder dat die nog steeds zo hoog staat, hoe oud is dat inmiddels nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moth Into Flame is vast ook naakt ingezongen.quote:
Nog even en iemand draait het weer als er iets is gebeurd of iemand is overleden en we komen er echt nooit meer vanaf.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, het is een wonder dat die nog steeds zo hoog staat, hoe oud is dat inmiddels niet
Ik vind het wel een aardig nummer, maar geen idee waarom dat is blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het schijnt dat bepaalde soorten wiet de fantasie flink los laten gaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat nummertje 1466 naakt is ingespeeld , met de handen vastgebonden op de rug
Ja ging net even fout met moderaten, users dacht wie de neuk is die gast nou weer die hier de boel komt verziekenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah zie dat je je ouwe naam er weer bij hebt gezet(al is die bij mij ook vereeuwigd)
nee, je bent in de war met Overcome.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
Eternal Flamoes is dus live ingespeeld?
Nee ze vroegen die gast van Kraftwerk om even een Robot look alike beschikbaar te stellenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Wow, ik zat me dus al dagen af te vragen waarom ik @Kyran nog niet in de chat was tegengekomenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah zie dat je je ouwe naam er weer bij hebt gezet(al is die bij mij ook vereeuwigd)
En het gerucht doet de ronde onder ingewijden dat het ook naakt is ingezongenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wimmen of jannen hem liever.quote:
oh gaan we leuk zitten doen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wimmen of jannen hem liever.
Wil er ook wel bij gaan staan hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh gaan we leuk zitten doen?
Eternal Flamoesquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |