quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijne is Hot for teacherquote:
die is al geweest en heb ik gemistquote:
Ah ik ook danquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is al geweest en heb ik gemist
Ik kende Apollo 440 - Ain't Talkin' 'Bout Dub eerder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Doe mij maar Ain't Talking About Love, maar meer om dat zieke gitaargeluid op dat nummer
Schandalig dat die zo laag staat, die zal er waarschijnlijk binnen een paar jaar weer uit zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Mogen de ouders tegelijk naar binnen?
-Nee, pa na ma.
Wel gehoord, niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel gehoord, niet zo bijzonder.
Die profiteerde nog van een DAB+ in de Snobquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kende Apollo 440 - Ain't Talkin' 'Bout Dub eerder.
Was jij toen dit uitkwam een tienermeisje toevalligquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef Gretzl het volgende:
Snap niet dat hier zo op gehaat wordt, gewoon een fris popanthem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |