SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen stemlijst en gekozen favoriet? Ik zie beide termen voorbij komen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende: Nummer 1 van stemlijst dit uur
Ik kon mij nog goed herinneren toen die doodging, toen sneeuwde het echt teringhard in Groninigen en werd de hele stad glad door de sneeuw die bleef liggen. Was wel bijzonder.quote:
Sneeuw is meestal wel glad hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kon mij nog goed herinneren toen die doodging, toen sneeuwde het echt teringhard in Groninigen en werd de hele stad glad door de sneeuw die bleef liggen. Was wel bijzonder.
Toch zeker de op 3 na beste van de stadquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
Dat was nog eens een winkel, Fame daar bij de Dam.
TONG-god, wat een eer en een genoegen om jou weer eens te zien hier!quote:
het veranderde op den duur in bevroren ijs, hans.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sneeuw is meestal wel glad hoor.
Toen Prince doodging in april sneeuwde het ook, was ook best bizarquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kon mij nog goed herinneren toen die doodging, toen sneeuwde het echt teringhard in Groninigen en werd de hele stad glad door de sneeuw die bleef liggen. Was wel bijzonder.
IJs schijnt wel vaker bevroren te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het veranderde op den duur in bevroren ijs, hans.
Hoi Timo!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef Timo20 het volgende:
Hey peoples! Daar ben ik eindelijk ook weer!
Heb op Let's Dance gestemd. Hij staat er tig keer in, en volgens mij vind ik het allemaal goede nummers. Toch luister ik er verder zelden naarquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2e nummer die ik van hem ken sinds afgelopen week en ook gelijk weer goed nummer dit
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het veranderde op den duur in bevroren ijs, hans.
In Nederland is het tegenwoordig eerder smeltend als er een keertje iets valt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IJs schijnt wel vaker bevroren te zijn.
... Boomer Alarm?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Gijs was strontvervelend met zn alarm
Maar zijn dat echt 3 minuten per uur, of gaan ze toch nog ergens een langere versie van draaien?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
Hier gaan die extra 8 uur dus aan op in plaats van volledige versies draaien. Goed idee man.
Echt leuk, uniek, top. Hier kijken en luisteren wij voor.
Bedankt Prem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet
Kende alleen “space oddity” van hem maar “Fame” is wel veel leukerquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb op Let's Dance gestemd. Hij staat er tig keer in, en volgens mij vind ik het allemaal goede nummers. Toch luister ik er verder zelden naar
prima captchaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet
Ik merk vooral hier en daar meer reclameblokken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar zijn dat echt 3 minuten per uur, of gaan ze toch nog ergens een langere versie van draaien?
ik schakel net in, dacht al, aparte versiequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat nog steeds Fame van David Bowie in beeld?
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Volgens mij stond er vanavond ook veel te lang PAUL ROBBERING in beeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
tja, ook de radio heeft centjes nodig in deze covid tijdquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik merk vooral hier en daar meer reclameblokken.
Dit is misschien de Blackstar versie van Famequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik schakel net in, dacht al, aparte versie
Classicquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vang dat dan niet op met slap gelul over langere versies van nummers whahahaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja, ook de radio heeft centjes nodig in deze covid tijd
Ook pijnlijk ja..quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij stond er vanavond ook veel te lang PAUL ROBBERING in beeld.
Ja, Róbbering. Zucht.
Ja, zover waren we al.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik merk vooral hier en daar meer reclameblokken.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
Je gaat ons toch niet verlaten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef D. het volgende:
Nouja, zoals ik al dacht, sorry, heb mijn post al aangepast
Fijn dagen allen
nu je het zegt ja, Ucciequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaren 80 nummer met sax.
Ik mis Uccie.
BRANDKRAANquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel een held op social mediaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
ben vergeten hoe kut James Blunt is.
Dit dusquote:
oei dat klinkt niet leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tot je ooit een break-up mee maakt. En dat hoop ik oprecht echt niet in jou geval.
Bij You're Beautiful dan al of nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Als we het over vrouwelijke mannenstemmen hebben zoals een paar uur geleden met PHD, ik dacht in het begin toen dit uit kwam dat het ook een vrouw was die dit zong
Dan is het nog even kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tot je ooit een break-up mee maakt. En dat hoop ik oprecht echt niet in jou geval.
Oh ja, dat was bij die plaat jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij You're Beautiful dan al of niet
Misschien heeft hij dat al eens meegemaakt...quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wendy van Dijk's twitterkunsten waren niet bepaald goudquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
James Blunt is als de Wendy's van de muziek: wat ie maakt is absoluut niet noemenswaardig. Maar zijn Twitterkunsten zijn goud.
Maar the Kinks danquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik word hier echt zo ongelukkig van dat ik inderdaad weg ga lopen zo .....
Hij is een IRL vriend van me, dus ik denk dat ik wel weet hoe het zitquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat al eens meegemaakt...
Neuh neuh die was gehackt hequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wendy van Dijk's twitterkunsten waren niet bepaald goud
Zonder The Kinks geen Oasis.quote:
Ja Van Inkel die James Blunt afkondigt is niet iets waar ik op zat te wachtenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:21 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut uur. En dan ook nog van Inkel.
Arnie toch, jullie hebben weleens samen wat gepresenteerdquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neuh neuh die was gehackt he____!
Dat is me pas een doorgesnoven nep piswijf. Ugh.
Pff, weet ik toch ook allemaal niet. We zijn bij het volgende nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had hem even geüpdate met https://www.tweetgen.com/create/tweet.html
Oasis was geinspireerd door Lennon en Slade.quote:
Ik vind Wendy van Dijk best onsympathiek jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neuh neuh die was gehackt he____!
Dat is me pas een doorgesnoven nep piswijf. Ugh.
Dat was Katja, De Telebelshow op SBS6. Verder zou ik niet weten wat wij samen kunnen hebben gepresenteerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arnie toch, jullie hebben weleens samen wat gepresenteerd
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oasis was geinspireerd door Lennon en Slade.
maar maar maar kijk hoe perfect ze het timen met het begin van de zang!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook in 2020 vindt men bij de radio nog steeds dat een nummer pas begint zodra er gezongen wordt.
Het einde van dit achterhaalde medium kan eigenlijk niet snel genoeg komen.
Ik snap waarom je ontkent Arnie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was Katja, De Telebelshow op SBS6. Verder zou ik niet weten wat wij samen kunnen hebben gepresenteerd.
Mocht ze willen.
Zonder Blur geen hepie en hepie.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook in 2020 vindt men bij de radio nog steeds dat een nummer pas begint zodra er gezongen wordt.
Nog treuriger als je bedenkt dat al die cue-points digitaal in de computer worden aangegeven bij ieder nummer, met aftellertje... En Gijs daar soms nog STEEDS maling aan heeftquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja nouja dat is gewoon te zien op het scherm. Je moet wel een onvoorstelbare Staverman zijn om het dan alsnog te verpesten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar maar maar kijk hoe perfect ze het timen met het begin van de zang!!
Ha, dit dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog treuriger als je bedenkt dat al die cue-points digitaal in de computer worden aangegeven bij ieder nummer, met aftellertje... En Gijs daar soms nog STEEDS maling aan heeft
Meer nog dan door Tony van Heemschut, Loeki Knol, Bram Biesterveld en Jaap Stobbe?quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Speaking of the devilquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oasis was geinspireerd door Lennon en Slade.
Yashaaaaaaaaaaaa is tof, alleen super slechte muziek smaak (vaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat al eens meegemaakt...
Ha ha ha. Bijna.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meer nog dan door Tony van Heemschut, Loeki Knol, Bram Biesterveld en Jaap Stobbe?
Tot ooit.quote:
Brrrrr, that scumbag mr. Heisenberg...quote:
Sleep well beastquote:
Ik zie hem nog steeds als die vader van malcolm in the middlequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Brrrrr, that scumbag mr. Heisenberg...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Brrrrr, that scumbag mr. Heisenberg...
Ohja die gouden scene bij de paradequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Let's work it out with some Twist and Shout
Ferris Bueller-nostalgie!
Bij deze weet ik als ik de titel lees hoe het nummer gaat. Bij die jij noemt niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verbazingwekkend dat deze dan wel stand houdt en zoiets als She Loves You er al jaren uit ligt
De mensen daar wisten NIET wat ze konden verwachten. Er werd gewoon een oproep gedaan, "Hee, wil jij komen kijken en helpen bij opnames van de nieuwe John Hughes-film?"quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja die gouden scene bij de parade
Zou z'n Schräderbrau wel eens willen proberenquote:
Ik denk dat we onze nieuwe Rick hebben gevonden qua ergerlijke dj in de nachtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:28 schreef ok01 het volgende:
Holy shit draai gewoon het nummer Van Inkel
Precies dit dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
oh leuk, huwelijksaanzoek. Hier heb ik weinig zin in.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Denk dan serieus dat ik alsnog in de Metallica hoek ga zitten dan dat ik dit ga luisteren.Het doet mij echt niks namelijk. Voor mij klinkt het ook echt nergens naar, kan zijn stem niet uitstaan, zal het dan eerder als afscheidscadeau aan @:viv geven gewoon om haar leven wat kutter te maken
quote:Snap wel wat je bedoelt hoor en snap ook dat andere mensen hier wel wat bij voelen en het oprecht mooi vinden, maar ik kan er echt niks mee. En een dikke virtuele COVID-19 veilige knuffel voor jou
WHAHAHA dit dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze nieuwe Rick hebben gevonden qua ergerlijke dj in de nacht
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze nieuwe Rick hebben gevonden qua ergerlijke dj in de nacht
En dan het laatste nummer weer afkappen om het hele uur. Dit en komende uur niet zo erg trouwens, maar goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Precies dit dus.
Jezus van Inkel, Rick van Velthuyzen werd om een reden gruwelijk verguisd. Ga het gat wat hij achterliet nou niet opvullen met gelul.
Kijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een nummer waarvan ik blij ben dat ik de TV niet uitgezet heb
Giel is niet relevant, van 4 tot 6 lig ik te maffen gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lynyrd Skynyrd vind ik altijd maar openluchtmuseummuziek.
Relax nog ff mee joh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wacht nog even, als ik van Inkel uithou, tot I wanna hold your hand.
En daarna zie ik wel.
Had ik bij m'n derde vriendin.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een nummer waarvan ik blij ben dat ik de TV niet uitgezet heb
dit dus, ik ken LS niet echt maar het klinkt primaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Ik vind het heel nice
Ik schaam mij dat ik het niet ken. Heerlijke vibe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit dus, ik ken LS niet echt maar het klinkt prima
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Denk dan serieus dat ik alsnog in de Metallica hoek ga zitten dan dat ik dit ga luisteren.Het doet mij echt niks namelijk. Voor mij klinkt het ook echt nergens naar, kan zijn stem niet uitstaan, zal het dan eerder als afscheidscadeau aan @:viv geven gewoon om haar leven wat kutter te maken
En dit.quote:Snap wel wat je bedoelt hoor en snap ook dat andere mensen hier wel wat bij voelen en het oprecht mooi vinden, maar ik kan er echt niks mee. En een dikke virtuele COVID-19 veilige knuffel voor jou
Omdat het een schande was dat die er uberhaupt niet in zatquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een verklaring waarom deze er ineens is ingekomen?
Ik heb duizenden mailadressen aangemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb je m'n derde vriendin weer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stond er ook wel van te kijken eigenlijk. Misschien is mijn stem een paar keer dubbel geteld ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
-1quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yashaaaaaaaaaaaa is tof, alleen super slechte muziek smaak (vaak)
Ik ook niet, maar wel ff luisteren ergens tijden het nieuws morgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Tering![]()
Ik denk niet dat ik dat ga halen
volgende stemlijstgenot. Ga proberen nog op te blijven daarvoor.quote:
Klinkt als de vroege versie van Pearl jam of Chilli Peppers.quote:
Ik vind de komende 2 uur echt ernstig kut als ik het zo bekijk verder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
volgende stemlijstgenot. Ga proberen nog op te blijven daarvoor.
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind de komende 2 uur echt ernstig kut als ik het zo bekijk verder.
Mooi om te gaan slapen. Effe nog The Beatles meenemen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uitgebracht in 1973quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt als de vroege versie van Pearl jam of Chilli Peppers.
Ja, nog niet beslist of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar maar vijf keer in Nederland gestaan?
https://www.setlist.fm/search?country=nl&query=lynyrd+skynyrd
Ik vond het leuk dat je er wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi om te gaan slapen. Effe nog The Beatles meenemen.
Ik wacht alleen op The Doorsquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.
Valt wel mee toch met green day, the doors en the whoquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zitten
Ik heb me in ieder geval vermaakt die 15e juni 2019.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zitten
M'n derde vriendin blijft maar langskomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Oppassen dat ik em niet te hard zet nu voor mn buren
Nogmaals, tof je weer eens hier te zien posten. Fijne dagen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh crap Wolfmother is ook een stemplaat, die wil ik eigenlijk wel meepakken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wolfmother komt nog wel en Queens of the Stone Age, The Doors. Maar in procenten is dat niet echt veel lekkere nummers.
Kom je vaker buurten nog deze week tong?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou hem lekker zelf op zetten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh crap Wolfmother is ook een stemplaat, die wil ik eigenlijk wel meepakken.
Guus Meeuwis, Jeroen van Koningsbrugge, dat zeiknummer van Eva Cassidy, Dolly Dotsquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met green day, the doors en the who
Hehe, ja de paar goeie worden ruimschoots gecompenseerd door enorme bagger.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus Meeuwis, Jeroen van Koningsbrugge, dat zeiknummer van Eva Cassidy, Dolly Dots, Lange Frans en Baas B
![]()
![]()
, De Kast
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is geen feest.
Zo zonde dat van Koningsbrugge niet meer iets doet met z'n oude rockband. Geniale band was dat (ZEUS), kneitergoed ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus Meeuwis, Jeroen van Koningsbrugge, dat zeiknummer van Eva Cassidy, Dolly Dots, Lange Frans en Baas B
![]()
![]()
, De Kast
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is geen feest.
Gijs 2.0quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Van Inkel lult door de intro ná de gesproken intro. Ugh![]()
Zeker. Trusten brothers.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kom je vaker buurten nog deze week tong?
Ik heb liever dEUS.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zo zonde dat van Koningsbrugge niet meer iets doet met z'n oude rockband. Geniale band was dat (ZEUS), kneitergoed ook gewoon.
Nu krijg je dat kut wit licht of hoe het ook mag heten....
Staat die meuk van JURK er eigenlijk in, Zou Zo Graag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zo zonde dat van Koningsbrugge niet meer iets doet met z'n oude rockband. Geniale band was dat (ZEUS), kneitergoed ook gewoon.
Nu krijg je dat kut wit licht of hoe het ook mag heten....
Er is maar één ding waar ik bij Mika aan denk. Blik bier, you are beautiful.quote:
HIj heeft best een goede stemquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Wist überhaupt niet dat jeroen van fucking koningsbrugge nummers zong
Zingen is dan ook wel een schromelijke overdrijving.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Omdat de webredactie van R2 vooral druk is alle naaktlopers en strippers uit de zoomkelder te houdenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tamelijk eenmalig, vanwege zijn deelname aan een editie van The Passion. Zong ie dat nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
#freethenipplequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat de webredactie van R2 vooral druk is alle naaktlopers en strippers uit de zoomkelder te houden
De zoomkelder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat de webredactie van R2 vooral druk is alle naaktlopers en strippers uit de zoomkelder te houden
Na de jaarwisseling een paar traumatized redactieleden rijkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Take a sisi.quote:
Echt wel en goed ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Ik dacht altijd dat Paul Groot in de Sky Commercials een Giel Beelen parodie was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef Evenstar het volgende:
van Inkel is een mix tussen Rick en Gijs .... oeverloos gelul en door intro's lullen
Enige wat mist is een broodje bal ....
Kunnen daarna bij feesboek aan de slag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Na de jaarwisseling een paar traumatized redactieleden rijker
Al dat Chatroulette geboefte ook in die zoomkelderquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarvoor zat die al in Zeus, maar dat was een redelijk klein (stoner)rockbandje. Wel echt super gaaf. Een keer live gezien ergens in een klein cafe in Den Boschquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tamelijk eenmalig, vanwege zijn deelname aan een editie van The Passion. Zong ie dat nummer.
Daarna ging het balletje weer rollen, want daarvoor deed ie dus al iets met een eigen band en als duo JURK, met die vriend van hem van Draadstaal, Dennis.
Niet? Hoe kan dat..quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Paul Groot in de Sky Commercials een Giel Beelen parodie was.
Niet dus.
Op de hoofden van Mumford & Sons!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil graag een banjo stukmeppen nu.
Dust Bowl Dance en het verder nooit meer over al hun andere werk hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als de Mumford & Sons fans gwn stemmen op Little Lion Man of op The Cave.. Dat is genoeg voor de lijst
Dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Op de hoofden van Mumford & Sons!
Nederland is een smakeloos landjequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
Je begint je toch echt te vragen wat soort types denken 'Ja, dit, DIT nummer is een van de 35 die ik in de lijst wil hebben!'
Manmanman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |