Ja, nog niet beslist of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind de komende 2 uur echt ernstig kut als ik het zo bekijk verder.
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar maar vijf keer in Nederland gestaan?
https://www.setlist.fm/search?country=nl&query=lynyrd+skynyrd
Ik vond het leuk dat je er wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi om te gaan slapen. Effe nog The Beatles meenemen.
Ik wacht alleen op The Doorsquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.
Valt wel mee toch met green day, the doors en the whoquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zitten
Ik heb me in ieder geval vermaakt die 15e juni 2019.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zitten
M'n derde vriendin blijft maar langskomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Oppassen dat ik em niet te hard zet nu voor mn buren
Nogmaals, tof je weer eens hier te zien posten. Fijne dagen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh crap Wolfmother is ook een stemplaat, die wil ik eigenlijk wel meepakken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wolfmother komt nog wel en Queens of the Stone Age, The Doors. Maar in procenten is dat niet echt veel lekkere nummers.
Kom je vaker buurten nog deze week tong?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou hem lekker zelf op zetten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh crap Wolfmother is ook een stemplaat, die wil ik eigenlijk wel meepakken.
Guus Meeuwis, Jeroen van Koningsbrugge, dat zeiknummer van Eva Cassidy, Dolly Dotsquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met green day, the doors en the who
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |