quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Denk dan serieus dat ik alsnog in de Metallica hoek ga zitten dan dat ik dit ga luisteren.Het doet mij echt niks namelijk. Voor mij klinkt het ook echt nergens naar, kan zijn stem niet uitstaan, zal het dan eerder als afscheidscadeau aan @:viv geven gewoon om haar leven wat kutter te maken
quote:Snap wel wat je bedoelt hoor en snap ook dat andere mensen hier wel wat bij voelen en het oprecht mooi vinden, maar ik kan er echt niks mee. En een dikke virtuele COVID-19 veilige knuffel voor jou
WHAHAHA dit dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze nieuwe Rick hebben gevonden qua ergerlijke dj in de nacht
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze nieuwe Rick hebben gevonden qua ergerlijke dj in de nacht
En dan het laatste nummer weer afkappen om het hele uur. Dit en komende uur niet zo erg trouwens, maar goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Precies dit dus.
Jezus van Inkel, Rick van Velthuyzen werd om een reden gruwelijk verguisd. Ga het gat wat hij achterliet nou niet opvullen met gelul.
Kijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een nummer waarvan ik blij ben dat ik de TV niet uitgezet heb
Giel is niet relevant, van 4 tot 6 lig ik te maffen gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lynyrd Skynyrd vind ik altijd maar openluchtmuseummuziek.
Relax nog ff mee joh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wacht nog even, als ik van Inkel uithou, tot I wanna hold your hand.
En daarna zie ik wel.
Had ik bij m'n derde vriendin.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog een nummer waarvan ik blij ben dat ik de TV niet uitgezet heb
dit dus, ik ken LS niet echt maar het klinkt primaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Ik vind het heel nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |