Yashaaaaaaaaaaaa is tof, alleen super slechte muziek smaak (vaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat al eens meegemaakt...
Ha ha ha. Bijna.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meer nog dan door Tony van Heemschut, Loeki Knol, Bram Biesterveld en Jaap Stobbe?
Tot ooit.quote:
Brrrrr, that scumbag mr. Heisenberg...quote:
Sleep well beastquote:
Ik zie hem nog steeds als die vader van malcolm in the middlequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Brrrrr, that scumbag mr. Heisenberg...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Brrrrr, that scumbag mr. Heisenberg...
Ohja die gouden scene bij de paradequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Let's work it out with some Twist and Shout
Ferris Bueller-nostalgie!
Bij deze weet ik als ik de titel lees hoe het nummer gaat. Bij die jij noemt niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verbazingwekkend dat deze dan wel stand houdt en zoiets als She Loves You er al jaren uit ligt
De mensen daar wisten NIET wat ze konden verwachten. Er werd gewoon een oproep gedaan, "Hee, wil jij komen kijken en helpen bij opnames van de nieuwe John Hughes-film?"quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja die gouden scene bij de parade
Zou z'n Schräderbrau wel eens willen proberenquote:
Ik denk dat we onze nieuwe Rick hebben gevonden qua ergerlijke dj in de nachtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:28 schreef ok01 het volgende:
Holy shit draai gewoon het nummer Van Inkel
Precies dit dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
oh leuk, huwelijksaanzoek. Hier heb ik weinig zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |