Misschien heeft hij dat al eens meegemaakt...quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tot je ooit een break-up mee maakt. En dat hoop ik oprecht echt niet in jou geval.
Wendy van Dijk's twitterkunsten waren niet bepaald goudquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
James Blunt is als de Wendy's van de muziek: wat ie maakt is absoluut niet noemenswaardig. Maar zijn Twitterkunsten zijn goud.
Maar the Kinks danquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik word hier echt zo ongelukkig van dat ik inderdaad weg ga lopen zo .....
Hij is een IRL vriend van me, dus ik denk dat ik wel weet hoe het zitquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat al eens meegemaakt...
Neuh neuh die was gehackt hequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wendy van Dijk's twitterkunsten waren niet bepaald goud
Zonder The Kinks geen Oasis.quote:
Ja Van Inkel die James Blunt afkondigt is niet iets waar ik op zat te wachtenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:21 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut uur. En dan ook nog van Inkel.
Arnie toch, jullie hebben weleens samen wat gepresenteerdquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neuh neuh die was gehackt he____!
Dat is me pas een doorgesnoven nep piswijf. Ugh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |