Pff, weet ik toch ook allemaal niet. We zijn bij het volgende nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Had hem even geüpdate met https://www.tweetgen.com/create/tweet.html
Oasis was geinspireerd door Lennon en Slade.quote:
Ik vind Wendy van Dijk best onsympathiek jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neuh neuh die was gehackt he____!
Dat is me pas een doorgesnoven nep piswijf. Ugh.
Dat was Katja, De Telebelshow op SBS6. Verder zou ik niet weten wat wij samen kunnen hebben gepresenteerd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arnie toch, jullie hebben weleens samen wat gepresenteerd
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oasis was geinspireerd door Lennon en Slade.
maar maar maar kijk hoe perfect ze het timen met het begin van de zang!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook in 2020 vindt men bij de radio nog steeds dat een nummer pas begint zodra er gezongen wordt.
Het einde van dit achterhaalde medium kan eigenlijk niet snel genoeg komen.
Ik snap waarom je ontkent Arnie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was Katja, De Telebelshow op SBS6. Verder zou ik niet weten wat wij samen kunnen hebben gepresenteerd.
Mocht ze willen.
Zonder Blur geen hepie en hepie.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook in 2020 vindt men bij de radio nog steeds dat een nummer pas begint zodra er gezongen wordt.
Nog treuriger als je bedenkt dat al die cue-points digitaal in de computer worden aangegeven bij ieder nummer, met aftellertje... En Gijs daar soms nog STEEDS maling aan heeftquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja nouja dat is gewoon te zien op het scherm. Je moet wel een onvoorstelbare Staverman zijn om het dan alsnog te verpesten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar maar maar kijk hoe perfect ze het timen met het begin van de zang!!
Ha, dit dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog treuriger als je bedenkt dat al die cue-points digitaal in de computer worden aangegeven bij ieder nummer, met aftellertje... En Gijs daar soms nog STEEDS maling aan heeft
Meer nog dan door Tony van Heemschut, Loeki Knol, Bram Biesterveld en Jaap Stobbe?quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tot je ooit een break-up mee maakt. En dat hoop ik oprecht echt niet in jou geval.
Speaking of the devilquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oasis was geinspireerd door Lennon en Slade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |