Ik schaam mij dat ik het niet ken. Heerlijke vibe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit dus, ik ken LS niet echt maar het klinkt prima
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Denk dan serieus dat ik alsnog in de Metallica hoek ga zitten dan dat ik dit ga luisteren.Het doet mij echt niks namelijk. Voor mij klinkt het ook echt nergens naar, kan zijn stem niet uitstaan, zal het dan eerder als afscheidscadeau aan @:viv geven gewoon om haar leven wat kutter te maken
En dit.quote:Snap wel wat je bedoelt hoor en snap ook dat andere mensen hier wel wat bij voelen en het oprecht mooi vinden, maar ik kan er echt niks mee. En een dikke virtuele COVID-19 veilige knuffel voor jou
Omdat het een schande was dat die er uberhaupt niet in zatquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een verklaring waarom deze er ineens is ingekomen?
Ik heb duizenden mailadressen aangemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb je m'n derde vriendin weer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stond er ook wel van te kijken eigenlijk. Misschien is mijn stem een paar keer dubbel geteld ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
-1quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yashaaaaaaaaaaaa is tof, alleen super slechte muziek smaak (vaak)
Ik ook niet, maar wel ff luisteren ergens tijden het nieuws morgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Tering![]()
Ik denk niet dat ik dat ga halen
volgende stemlijstgenot. Ga proberen nog op te blijven daarvoor.quote:
Klinkt als de vroege versie van Pearl jam of Chilli Peppers.quote:
Ik vind de komende 2 uur echt ernstig kut als ik het zo bekijk verder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
volgende stemlijstgenot. Ga proberen nog op te blijven daarvoor.
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind de komende 2 uur echt ernstig kut als ik het zo bekijk verder.
Mooi om te gaan slapen. Effe nog The Beatles meenemen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uitgebracht in 1973quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt als de vroege versie van Pearl jam of Chilli Peppers.
Ja, nog niet beslist of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar maar vijf keer in Nederland gestaan?
https://www.setlist.fm/search?country=nl&query=lynyrd+skynyrd
Ik vond het leuk dat je er wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi om te gaan slapen. Effe nog The Beatles meenemen.
Ik wacht alleen op The Doorsquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.
Valt wel mee toch met green day, the doors en the whoquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het volgende uur is wel echt dra-ma-tisch.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zitten
Ik heb me in ieder geval vermaakt die 15e juni 2019.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zagen het vliegen wss niet meer zo zitten
M'n derde vriendin blijft maar langskomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Oppassen dat ik em niet te hard zet nu voor mn buren
Nogmaals, tof je weer eens hier te zien posten. Fijne dagen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh crap Wolfmother is ook een stemplaat, die wil ik eigenlijk wel meepakken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wolfmother komt nog wel en Queens of the Stone Age, The Doors. Maar in procenten is dat niet echt veel lekkere nummers.
Kom je vaker buurten nog deze week tong?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou hem lekker zelf op zetten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh crap Wolfmother is ook een stemplaat, die wil ik eigenlijk wel meepakken.
Guus Meeuwis, Jeroen van Koningsbrugge, dat zeiknummer van Eva Cassidy, Dolly Dotsquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met green day, the doors en the who
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |