SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Dat dronk ik op Malaga een keer. daarna eigenlijk nooit meer gedronken.quote:
Nee, die waren al weggesodeflikkerd.quote:
Deze fles stond ook al 15 jaar in de kast als het niet langer is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat dronk ik op Malaga een keer. daarna eigenlijk nooit meer gedronken.
Dit had ik laatst ook met het album THe Joshua Tree (ook vinyl). Ik zette hem op en had zoiets van goh deze band, The Joshua Tree, klinkt wel erg als U2...*kijkt nog eens goed naar de hoes* oh wacht...quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha ja ik had hetzelfde zo van dit klinkt wel heel U2 achtig
Die ziet het hele topic niet meer!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:43 schreef alpeko het volgende:
Ziet Dven nu ook mijn openingpost niet?
Herkenbaar inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:43 schreef Gretzl het volgende:
Like als je dit nummer eerst hebt ontdekt door de cover van t.A.T.u. en er pas jaren later achter kwam dat het al uit die 80s stamde van een geniale band
Dit is wel een flinke plottwist hoor, ik moet dit even verwerken geloof ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
There's a club if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home and you cry
And you want to die
Jaaa...goede oude tijd...zo vaak meegemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
And you want to die
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Berkery het volgende:
Fun fact: Niet een van de bandleden heette Smith
Ook allemaal naar Lays veranderd natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Berkery het volgende:
#introvertlifequote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
And you want to die
Ik snap het op zich wel, het luistert lekker weg maar het is niet baanbrekend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik niet veel met The Smiths heb. Dit zou ik toch goed moeten vinden?
Limoentjuh ook al weg, valt allemaal niet mee voor hem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ziet het hele topic niet meer!
Frank Snor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.
Klopt, maar ze leerden elkaar kennen op een Patti Smith optreden, dus de link is duidelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Berkery het volgende:
Frank A.A. Bottomquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.
Maar.. acht uur extra zendtijd?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halve nummer afgekapt. Kutzender
Hoezo zou je dat? Je vindt toch gewoon goed wat je goed vindt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik niet veel met The Smiths heb. Dit zou ik toch goed moeten vinden?
Dan zullen ze Slayer na 30 seconden wel afkappen vrees ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij was dat maar een kwart nummer ofzo.
Ja, 3 minuten extra reclame per uur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar.. acht uur extra zendtijd?
Ik vind Gish toch wel minder dan Siamese, maar even goede vrienden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alleen de eerste van de Pumpkins, daarna vond ik er niet zoveel meer aan
There is lies, damn lies and Radio 2quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
[ afbeelding ]
Inderdaad. Heel boos dat ze mijn #42 zo verneukenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
[ afbeelding ]
Dat doen ze dan met flink wat volume.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan niks van de muziek horen omdat ze hier aan het discussiëren zijn.
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan niks van de muziek horen omdat ze hier aan het discussiëren zijn.
Of de muziek stat veel te ZACHTquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat doen ze dan met flink wat volume.
Hoe zeg je dat in het Braziliaans?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"
Duidelijke discussie dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"
Of iets met een oliebedrijf.quote:
Die heeft t dit jaar weer niet gehaald denk ik heb?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hide In Your Shell I Wait and Bleed
Ik voel een mashup aankomen.
Duurde voor mij een paar keer luisteren voordat ik het echt vet vond. Het moet een beetje in je straatje passen denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:53 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Supertramp echt een van de meest overrated bands evah.
Precies dit,quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duurde voor mij een paar keer luisteren voordat ik het echt vet vond. Het moet een beetje in je straatje passen denk ik.
Echt geprobeerd, maar het is too much van alles.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duurde voor mij een paar keer luisteren voordat ik het echt vet vond. Het moet een beetje in je straatje passen denk ik.
@Viv heeft smaak. Had zelf op From Now On gestemd.quote:
Ik snap wel waar je vandaan komt, het is iets te gelikt en gepolijst soms.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt geprobeerd, maar het is too much van alles.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die heeft t dit jaar weer niet gehaald denk ik heb?
En School, Fools Overture, Give A Little Bit, Dreamer zijn toch ook wel een stukje beter nog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woen in grunn moat, aje weer kloar bin mit loopm kan ik weer terug rijdm noar grunn underweg noar utrecht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef DW457 het volgende:
Ja, ik ga zo even een wandeling door het prachtige Utrecht maken. Wie gaat er mee?
Zij vindt het nog slechter dan dat ik het vind.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Viv heeft smaak. Had zelf op From Now On gestemd.
Moet alleen nog even wennen aan je nieuw naam.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woen in grunn moat, aje weer kloar bin mit loopm kan ik weer terug rijdm noar grunn underweg noar utrecht.
Ik vind Gone Hollywood heel underrated maar geniaal. jammer dat ie er nooit in heeft gestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
En School, Fools Overture, Give A Little Bit, Dreamer zijn toch ook wel een stukje beter nog.
Hebben jullie ook een nummer dat verplicht in de top2000 gestemd moet worden?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woen in grunn moat, aje weer kloar bin mit loopm kan ik weer terug rijdm noar grunn underweg noar utrecht.
quote:A Hard Day's Night voor de boeg!
25 december 20.00-21.00 uur
1753 A Hard Day's Night The Beatles 4
1752 The Worker Fischer-Z 7,5
1751 Nothing Breaks Like A Heart Mark Ronson & Miley Cyrus ?
1750 Racing In The Street Bruce Springsteen 5,5
1749 My Generation The Who 3
1748 The Model Kraftwerk 7
1747 Hopeless Wanderer Mumford & Sons 3
1746 Prikkebeen Boudewijn de Groot 3,5
1745 Royals Lorde 5,5
1744 Sunrise Simply Red 5
1743 A Head Full Of Dreams Coldplay 5
1742 Girls Just Want To Have Fun Cyndi Lauper 3
1741 Hard To Handle The Black Crowes 7
1740 Down Man Brainbox 5,5
Die ken ik zo niet. Luisteren!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Gone Hollywood heel underrated maar geniaal. jammer dat ie er nooit in heeft gestaan.
Tis dat ik niet thuis ben, anders was ik meegegaan. Waar in utrecht ga je wandelen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef DW457 het volgende:
Ja, ik ga zo even een wandeling door het prachtige Utrecht maken. Wie gaat er mee?
Frankquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Centrum en Lombok, zo die hoek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis dat ik niet thuis ben, anders was ik meegegaan. Waar in utrecht ga je wandelen?
Ede staal, of zo. Maar we hebben niet echt het equivalent van Brabant of zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een nummer dat verplicht in de top2000 gestemd moet worden?Soort van Groninger bloasmuziek ofzo.
No offense @usagi414quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij vindt het nog slechter dan dat ik het vind.
Het is gewoon te rommelig.
Als het minder slecht is dan bloasmuziek dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ede staal, of zo. Maar we hebben niet echt het equivalent van Brabant of zo.
Te medley-achtig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef Evenstar het volgende:
@:viv kan Paradise by the Dashboard Light niet eens waarderen....
het is nog nooit zo donker weest is wel een prima plaatje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het minder slecht is dan bloasmuziek dan is het goed.
Cool!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cool, woon ik bij in de buurt
Meat Loaf, theatrale kitscherige zooi. Dat noem ik nou een overrated bandquote:
Dikke bak biet'n!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meat Loaf, theatrale kitscherige zooi. Dat noem ik nou een overrated band
Hier Mad World en Out in the Fields. Morgen komt er helemaal niets van mijn stemlijst. Zondagnacht (27 dec.) weer met Janis Joplinquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef MTheBassman het volgende:
Bij mij is tanita en smooth al langsgekomen. de volgende komt wat later op 1703, stevie wonder met as.
Nee, maar in wezen is het geen onaardig bandje natuurlijk.quote:
@Strani heeft me al een keer duidelijk gemaakt dat sarcasme niet aan mij is besteedquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef Viv het volgende:
[..]
No offense @:usagi414
Muziek is al snel te rommelig voor mij, zelfs Bohemian Rhapsody.
Die kunnen het nog ver schoppen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar in wezen is het geen onaardig bandje natuurlijk.
Voor eenieder die te lui isquote:
Was een heel fijn plukje platen achter elkaar vanochtend jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Dit reclameintermezzo was ideaal om de schade van de ochtend nog even in te halen. Nu het prachtblokje met Novacaine for the Soul, Be the One en I Write Sins Not Tragedies
Probleem van de Kevers imho is dat ze heel veel middelmaat hebben uitgebracht. Zelden vervelend om naar te luisteren, maar geen nummers die je snel zou missen in een allertijdenlijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch niet bepaald de beste kevers
Ik val altijd als een baksteen voor donker haar bij vrouwenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor eenieder die te lui is
[ afbeelding ]
"Engelse herrie" voor iemand die zelf 30 is? Da's niet best.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef asco het volgende:
Ik was vandaag bij mijn pa (1936) en ma en tijdens het kerstdiner een beetje geluld over muziek.
The Beatles vond hij in de jaren 60 maar "Engelse herrie" en hij was meer van Freddy Quinn want dat draaide ze in de locale danstent.
Heerlijk zulke gesprekken anno 2020.
De beste smaak van alle dj's van dit jaar sowiesoquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg geen neequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima maske jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik val altijd als een baksteen voor donker haar bij vrouwen
Het werd sowieso pas interessant vanaf Rubber Soulquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Probleem van de Kevers imho is dat ze heel veel middelmaat hebben uitgebracht. Zelden vervelend om naar te luisteren, maar geen nummers die je snel zou missen in een allertijdenlijst.
EN hoeveel staan er van je stemplaten in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie dat bij mij de tweede stemplaat pas morgenmiddag komt. Therapy? Liefdeeee
Ahhhhhquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Strani heeft me al een keer duidelijk gemaakt dat sarcasme niet aan mij is besteed
Maar nu de Beatles
Ze werken eraanquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat helemaal fout met deze plaat.
Damnquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat helemaal fout met deze plaat.
Ik zou er ook nog wel een derde zintuig bij willen betrekkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef Strani het volgende:
Emmely is prettig om naar te kijken. En om naar te luisteren ook, natuurlijk.
Volgend jaar maar weer op stemmen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Damndit is ook wel een van mijn faves...
één extra maar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog wel een derde zintuig bij willen betrekken
GeurTV is er toch niet?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Proeven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ze ruikt vast ook heel lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welke shift maakt ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef Strani het volgende:
Emmely is prettig om naar te kijken. En om naar te luisteren ook, natuurlijk.
20-22.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Welke shift maakt ze eigenlijk?
Hier 26/35quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EN hoeveel staan er van je stemplaten in?
bij mij 28/35
Mwah, ik heb er maar 21/35.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier 26/35
Heb me te veeel laten meeslepen door muziek die ik als puber leuk vond en echt de top 2000 niet halen. Zoals Deftones
en ze zal vast ook wel fijn voelenquote:
31/35quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EN hoeveel staan er van je stemplaten in?
bij mij 28/35
Genoeg vormen zo te zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
en ze zal vast ook wel fijn voelen
Ohja, had ff radio aanquote:
Hoe dan.quote:
Ik normaal ook niet, maar dit nummer is echt goed. Qua productie, maar ook qua haar stem.quote:
Malibu blijf ik ook wel fijn vindenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:13 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STEMPLAATGENOT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog We Can't Stop in de lijst krijgen, Miley's meest epische nummer
Bah hoerigquote:
Dat is wel lekkere muziek zo op zijn tijd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier 26/35
Heb me te veeel laten meeslepen door muziek die ik als puber leuk vond en echt de top 2000 niet halen. Zoals Deftones
Ronson kan gewoon wel een plaatje maken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar dit nummer is echt goed. Qua productie, maar ook qua haar stem.
Voor mij ook. Gewoon nooit radio luisteren denk ik.quote:
Ja en de singeltjes van 2020 zijn ook fijn, Midnight Sky, Prisoner (met Dua)quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Malibu blijf ik ook wel fijn vinden
Best interessant qua financieel geld waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:14 schreef Sabata het volgende:
Kijk, en zolang Miley een beetje in de buurt van het repertoire van papa Billy Ray blijft, dan gaat het allemaal prima. Die troep daarvoor was louter aandachtstrekkerij en compleet onnodig
Ik luister echt letterlijk alleen arrow classic rock behalve deze week, dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Gewoon nooit radio luisteren denk ik.
Ik ben meer van Mick Ronsonquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mark Ronson weer hoor. Met hoeveel artiesten heeft die wel niet gewerkt.
Ik zelfs dat niet. Maar als ik iets zou luisteren, ja dan datquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik luister echt letterlijk alleen arrow classic rock behalve deze week, dus.
Da's idd de enige reden die ik er voor kan ontdekkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Best interessant qua financieel geld waarschijnlijk.
Ik luister ook nooit radio.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Gewoon nooit radio luisteren denk ik.
kwestie van minder kritisch wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef asco het volgende:
Ik zie dat DJ meisje voor het eerst.
Emmely de Wilt (Rotterdam, 22 december 1986)
Mooi hoor.![]()
Voor alle jonge mannen in dit topic; Er worden steeds meer vrouwen lekker in de loop der jaren.
Ooh, maar een jaartje ouder dan ik. Zij ziet er jonger uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef asco het volgende:
Mooi hoor.![]()
Voor alle jonge mannen in dit topic; Er worden steeds meer vrouwen lekker in de loop der jaren.
Of een betere smaak krijgen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kwestie van minder kritisch worden
Juist. Genieten hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kwestie van minder kritisch worden
Ik vind haar idd ook wel leuk om te zien! Zeg ik als vrouw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef asco het volgende:
Mooi hoor.![]()
Mijn vriendin is het met je eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind haar idd ook wel leuk om te zien! Zeg ik als vrouw.
zeker, het maakt dingen zoveel makkelijker.quote:
Mehquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Eva Koreman vind ik ook een leuke vrouw
Meer slakkengang dan racing in the street.quote:
Nee? Wat vindt jij een aantrekkelijke vrouw dan? Iets hoerigs dat met tieten zwaait?quote:
Voor Eva Koreman zou ik mn verkering uitmaken als ik die nu had.quote:
Ja, gek genoeg op foto's niet zo maar op bewegend beeld wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Eva Koreman vind ik ook een leuke vrouw
"Het leven wordt steeds gemakkelijker"quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zeker, het maakt dingen zoveel makkelijker.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is beter dan het Origineel van Di-rect
Ja leuk jongens..quote:
Neuh. Geen idee eigenlijk. Nooit zo mee bezig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee? Wat vindt jij een aantrekkelijke vrouw dan? Iets hoerigs dat met tieten zwaait?
wel leuk koppie maar niet mijn type.quote:
Nee, is ook van zijn generation.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is niet bepaald meer van our generation
Ik vond hem leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, sorry voor de kutgrap, ik laat mezelf wel weer uit
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te gevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Kan nou niet zeggen die en die vind ik aantrekkelijk en die en die wel. Is toch per geval verschillend.
is bij mij ook wel makkelijk. Ik ga vaak van het gezicht uit, de rest boeit me niet superveel. Zolang het koppie maar leuk is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te geven
Vinnik niks.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ] Vond Marisa ook wel wat hebben, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden dat zij presenteerde
Marisa godin. De allerbestequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ] Vond Marisa ook wel wat hebben, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden dat zij presenteerde
Lijkt me inderdaad passend, wat dat betreft jammer dat ik al jaren gestopt benquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
zoooo, perfecte timing voor deze muziek, net een jointje gehad en spacemuziek wordt gedraaid
Echt he. Giel heeft wel een redelijke smaak wat vrouwen betreftquote:
Qua uiterlijk over het algemeen brunettes uit het buitenland. Maar niet exclusief. Qua innerlijk geen idee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te geven
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marisa dus alleen niet qua mannen. Dus ik maak me geen illusiesquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he. Giel heeft wel een redelijke smaak wat vrouwen betreft
ik heb iets met mediterraans voor een of andere reden. Ik vind ze wat directer, wat als autist wel fijn is om te hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Qua uiterlijk over het algemeen brunettes uit het buitenland. Maar niet exclusief. Qua innerlijk geen idee.
Was?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:30 schreef DW457 het volgende:
Je hoort het Duitse accent bijna niet he, in dit nummer
Duidelijkheid dus qua signalen bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb iets met mediterraans voor een of andere reden. Ik vind ze wat directer, wat als autist wel fijn is om te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |