SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Dat dronk ik op Malaga een keer. daarna eigenlijk nooit meer gedronken.quote:
Nee, die waren al weggesodeflikkerd.quote:
Deze fles stond ook al 15 jaar in de kast als het niet langer is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat dronk ik op Malaga een keer. daarna eigenlijk nooit meer gedronken.
Dit had ik laatst ook met het album THe Joshua Tree (ook vinyl). Ik zette hem op en had zoiets van goh deze band, The Joshua Tree, klinkt wel erg als U2...*kijkt nog eens goed naar de hoes* oh wacht...quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha ja ik had hetzelfde zo van dit klinkt wel heel U2 achtig
Die ziet het hele topic niet meer!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:43 schreef alpeko het volgende:
Ziet Dven nu ook mijn openingpost niet?
Herkenbaar inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:43 schreef Gretzl het volgende:
Like als je dit nummer eerst hebt ontdekt door de cover van t.A.T.u. en er pas jaren later achter kwam dat het al uit die 80s stamde van een geniale band
Dit is wel een flinke plottwist hoor, ik moet dit even verwerken geloof ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
There's a club if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home and you cry
And you want to die
Jaaa...goede oude tijd...zo vaak meegemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
And you want to die
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Berkery het volgende:
Fun fact: Niet een van de bandleden heette Smith
Ook allemaal naar Lays veranderd natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Berkery het volgende:
#introvertlifequote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
And you want to die
Ik snap het op zich wel, het luistert lekker weg maar het is niet baanbrekend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik niet veel met The Smiths heb. Dit zou ik toch goed moeten vinden?
Limoentjuh ook al weg, valt allemaal niet mee voor hem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ziet het hele topic niet meer!
Frank Snor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.
Klopt, maar ze leerden elkaar kennen op een Patti Smith optreden, dus de link is duidelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Berkery het volgende:
Frank A.A. Bottomquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.
Maar.. acht uur extra zendtijd?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halve nummer afgekapt. Kutzender
Hoezo zou je dat? Je vindt toch gewoon goed wat je goed vindt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik niet veel met The Smiths heb. Dit zou ik toch goed moeten vinden?
Dan zullen ze Slayer na 30 seconden wel afkappen vrees ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij was dat maar een kwart nummer ofzo.
Ja, 3 minuten extra reclame per uur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar.. acht uur extra zendtijd?
Ik vind Gish toch wel minder dan Siamese, maar even goede vrienden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alleen de eerste van de Pumpkins, daarna vond ik er niet zoveel meer aan
There is lies, damn lies and Radio 2quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
[ afbeelding ]
Inderdaad. Heel boos dat ze mijn #42 zo verneukenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
[ afbeelding ]
Dat doen ze dan met flink wat volume.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan niks van de muziek horen omdat ze hier aan het discussiëren zijn.
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan niks van de muziek horen omdat ze hier aan het discussiëren zijn.
Of de muziek stat veel te ZACHTquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat doen ze dan met flink wat volume.
Hoe zeg je dat in het Braziliaans?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"
Duidelijke discussie dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"
Of iets met een oliebedrijf.quote:
Die heeft t dit jaar weer niet gehaald denk ik heb?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hide In Your Shell I Wait and Bleed
Ik voel een mashup aankomen.
Duurde voor mij een paar keer luisteren voordat ik het echt vet vond. Het moet een beetje in je straatje passen denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:53 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Supertramp echt een van de meest overrated bands evah.
Precies dit,quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duurde voor mij een paar keer luisteren voordat ik het echt vet vond. Het moet een beetje in je straatje passen denk ik.
Echt geprobeerd, maar het is too much van alles.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duurde voor mij een paar keer luisteren voordat ik het echt vet vond. Het moet een beetje in je straatje passen denk ik.
@Viv heeft smaak. Had zelf op From Now On gestemd.quote:
Ik snap wel waar je vandaan komt, het is iets te gelikt en gepolijst soms.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt geprobeerd, maar het is too much van alles.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die heeft t dit jaar weer niet gehaald denk ik heb?
En School, Fools Overture, Give A Little Bit, Dreamer zijn toch ook wel een stukje beter nog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woen in grunn moat, aje weer kloar bin mit loopm kan ik weer terug rijdm noar grunn underweg noar utrecht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef DW457 het volgende:
Ja, ik ga zo even een wandeling door het prachtige Utrecht maken. Wie gaat er mee?
Zij vindt het nog slechter dan dat ik het vind.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Viv heeft smaak. Had zelf op From Now On gestemd.
Moet alleen nog even wennen aan je nieuw naam.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woen in grunn moat, aje weer kloar bin mit loopm kan ik weer terug rijdm noar grunn underweg noar utrecht.
Ik vind Gone Hollywood heel underrated maar geniaal. jammer dat ie er nooit in heeft gestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
En School, Fools Overture, Give A Little Bit, Dreamer zijn toch ook wel een stukje beter nog.
Hebben jullie ook een nummer dat verplicht in de top2000 gestemd moet worden?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woen in grunn moat, aje weer kloar bin mit loopm kan ik weer terug rijdm noar grunn underweg noar utrecht.
quote:A Hard Day's Night voor de boeg!
25 december 20.00-21.00 uur
1753 A Hard Day's Night The Beatles 4
1752 The Worker Fischer-Z 7,5
1751 Nothing Breaks Like A Heart Mark Ronson & Miley Cyrus ?
1750 Racing In The Street Bruce Springsteen 5,5
1749 My Generation The Who 3
1748 The Model Kraftwerk 7
1747 Hopeless Wanderer Mumford & Sons 3
1746 Prikkebeen Boudewijn de Groot 3,5
1745 Royals Lorde 5,5
1744 Sunrise Simply Red 5
1743 A Head Full Of Dreams Coldplay 5
1742 Girls Just Want To Have Fun Cyndi Lauper 3
1741 Hard To Handle The Black Crowes 7
1740 Down Man Brainbox 5,5
Die ken ik zo niet. Luisteren!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Gone Hollywood heel underrated maar geniaal. jammer dat ie er nooit in heeft gestaan.
Tis dat ik niet thuis ben, anders was ik meegegaan. Waar in utrecht ga je wandelen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef DW457 het volgende:
Ja, ik ga zo even een wandeling door het prachtige Utrecht maken. Wie gaat er mee?
Frankquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |