#introvertlifequote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
There's a club if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home and you cry
And you want to die
Ik snap het op zich wel, het luistert lekker weg maar het is niet baanbrekend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik niet veel met The Smiths heb. Dit zou ik toch goed moeten vinden?
Limoentjuh ook al weg, valt allemaal niet mee voor hem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ziet het hele topic niet meer!
Frank Snor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.
Klopt, maar ze leerden elkaar kennen op een Patti Smith optreden, dus de link is duidelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Berkery het volgende:
Fun fact: Niet een van de bandleden heette Smith
Frank A.A. Bottomquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die drummert van zz top, had een hele ironische achternaam. Ben vergeten hoe die heette.
Maar.. acht uur extra zendtijd?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halve nummer afgekapt. Kutzender
Hoezo zou je dat? Je vindt toch gewoon goed wat je goed vindt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik niet veel met The Smiths heb. Dit zou ik toch goed moeten vinden?
Dan zullen ze Slayer na 30 seconden wel afkappen vrees ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij was dat maar een kwart nummer ofzo.
Ja, 3 minuten extra reclame per uur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar.. acht uur extra zendtijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |