Ik vind Gish toch wel minder dan Siamese, maar even goede vrienden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alleen de eerste van de Pumpkins, daarna vond ik er niet zoveel meer aan

There is lies, damn lies and Radio 2quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
[ afbeelding ]

Inderdaad. Heel boos dat ze mijn #42 zo verneukenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
[ afbeelding ]

Dat doen ze dan met flink wat volume.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan niks van de muziek horen omdat ze hier aan het discussiëren zijn.

heywoodu

heywoodu

Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan niks van de muziek horen omdat ze hier aan het discussiëren zijn.

Of de muziek stat veel te ZACHTquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat doen ze dan met flink wat volume.

Hoe zeg je dat in het Braziliaans?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"

Duidelijke discussie dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoor hier steeds "wat een kutmuziek"

Evenstar

Evenstar

Of iets met een oliebedrijf.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |