Ja en de singeltjes van 2020 zijn ook fijn, Midnight Sky, Prisoner (met Dua)quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Malibu blijf ik ook wel fijn vinden
Best interessant qua financieel geld waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:14 schreef Sabata het volgende:
Kijk, en zolang Miley een beetje in de buurt van het repertoire van papa Billy Ray blijft, dan gaat het allemaal prima. Die troep daarvoor was louter aandachtstrekkerij en compleet onnodig
Ik luister echt letterlijk alleen arrow classic rock behalve deze week, dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Gewoon nooit radio luisteren denk ik.
Ik ben meer van Mick Ronsonquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mark Ronson weer hoor. Met hoeveel artiesten heeft die wel niet gewerkt.
Ik zelfs dat niet. Maar als ik iets zou luisteren, ja dan datquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik luister echt letterlijk alleen arrow classic rock behalve deze week, dus.
Da's idd de enige reden die ik er voor kan ontdekkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Best interessant qua financieel geld waarschijnlijk.
Ik luister ook nooit radio.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij ook. Gewoon nooit radio luisteren denk ik.
kwestie van minder kritisch wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef asco het volgende:
Ik zie dat DJ meisje voor het eerst.
Emmely de Wilt (Rotterdam, 22 december 1986)
Mooi hoor.![]()
Voor alle jonge mannen in dit topic; Er worden steeds meer vrouwen lekker in de loop der jaren.
Ooh, maar een jaartje ouder dan ik. Zij ziet er jonger uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef asco het volgende:
Mooi hoor.![]()
Voor alle jonge mannen in dit topic; Er worden steeds meer vrouwen lekker in de loop der jaren.
Of een betere smaak krijgen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kwestie van minder kritisch worden
Juist. Genieten hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kwestie van minder kritisch worden
Ik vind haar idd ook wel leuk om te zien! Zeg ik als vrouw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef asco het volgende:
Mooi hoor.![]()
Mijn vriendin is het met je eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind haar idd ook wel leuk om te zien! Zeg ik als vrouw.
zeker, het maakt dingen zoveel makkelijker.quote:
Mehquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Eva Koreman vind ik ook een leuke vrouw
Meer slakkengang dan racing in the street.quote:
Nee? Wat vindt jij een aantrekkelijke vrouw dan? Iets hoerigs dat met tieten zwaait?quote:
Voor Eva Koreman zou ik mn verkering uitmaken als ik die nu had.quote:
Ja, gek genoeg op foto's niet zo maar op bewegend beeld wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Eva Koreman vind ik ook een leuke vrouw
"Het leven wordt steeds gemakkelijker"quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zeker, het maakt dingen zoveel makkelijker.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is beter dan het Origineel van Di-rect
Ja leuk jongens..quote:
Neuh. Geen idee eigenlijk. Nooit zo mee bezig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee? Wat vindt jij een aantrekkelijke vrouw dan? Iets hoerigs dat met tieten zwaait?
wel leuk koppie maar niet mijn type.quote:
Nee, is ook van zijn generation.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is niet bepaald meer van our generation
Ik vond hem leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, sorry voor de kutgrap, ik laat mezelf wel weer uit
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te gevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Kan nou niet zeggen die en die vind ik aantrekkelijk en die en die wel. Is toch per geval verschillend.
is bij mij ook wel makkelijk. Ik ga vaak van het gezicht uit, de rest boeit me niet superveel. Zolang het koppie maar leuk is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te geven
Vinnik niks.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ] Vond Marisa ook wel wat hebben, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden dat zij presenteerde
Marisa godin. De allerbestequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ] Vond Marisa ook wel wat hebben, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden dat zij presenteerde
Lijkt me inderdaad passend, wat dat betreft jammer dat ik al jaren gestopt benquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
zoooo, perfecte timing voor deze muziek, net een jointje gehad en spacemuziek wordt gedraaid
Echt he. Giel heeft wel een redelijke smaak wat vrouwen betreftquote:
Qua uiterlijk over het algemeen brunettes uit het buitenland. Maar niet exclusief. Qua innerlijk geen idee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te geven
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marisa dus alleen niet qua mannen. Dus ik maak me geen illusiesquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he. Giel heeft wel een redelijke smaak wat vrouwen betreft
ik heb iets met mediterraans voor een of andere reden. Ik vind ze wat directer, wat als autist wel fijn is om te hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Qua uiterlijk over het algemeen brunettes uit het buitenland. Maar niet exclusief. Qua innerlijk geen idee.
Was?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:30 schreef DW457 het volgende:
Je hoort het Duitse accent bijna niet he, in dit nummer
Duidelijkheid dus qua signalen bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb iets met mediterraans voor een of andere reden. Ik vind ze wat directer, wat als autist wel fijn is om te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |