is bij mij ook wel makkelijk. Ik ga vaak van het gezicht uit, de rest boeit me niet superveel. Zolang het koppie maar leuk is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te geven
Vinnik niks.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ] Vond Marisa ook wel wat hebben, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden dat zij presenteerde
Marisa godin. De allerbestequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ] Vond Marisa ook wel wat hebben, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden dat zij presenteerde
Lijkt me inderdaad passend, wat dat betreft jammer dat ik al jaren gestopt benquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
zoooo, perfecte timing voor deze muziek, net een jointje gehad en spacemuziek wordt gedraaid
Echt he. Giel heeft wel een redelijke smaak wat vrouwen betreftquote:
Qua uiterlijk over het algemeen brunettes uit het buitenland. Maar niet exclusief. Qua innerlijk geen idee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor om dat aan te geven
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marisa dus alleen niet qua mannen. Dus ik maak me geen illusiesquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he. Giel heeft wel een redelijke smaak wat vrouwen betreft
ik heb iets met mediterraans voor een of andere reden. Ik vind ze wat directer, wat als autist wel fijn is om te hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Qua uiterlijk over het algemeen brunettes uit het buitenland. Maar niet exclusief. Qua innerlijk geen idee.
Was?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:30 schreef DW457 het volgende:
Je hoort het Duitse accent bijna niet he, in dit nummer
Duidelijkheid dus qua signalen bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb iets met mediterraans voor een of andere reden. Ik vind ze wat directer, wat als autist wel fijn is om te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |