Hier Mad World en Out in the Fields. Morgen komt er helemaal niets van mijn stemlijst. Zondagnacht (27 dec.) weer met Janis Joplinquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef MTheBassman het volgende:
Bij mij is tanita en smooth al langsgekomen. de volgende komt wat later op 1703, stevie wonder met as.
Nee, maar in wezen is het geen onaardig bandje natuurlijk.quote:
@Strani heeft me al een keer duidelijk gemaakt dat sarcasme niet aan mij is besteedquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef Viv het volgende:
[..]
No offense @:usagi414
Muziek is al snel te rommelig voor mij, zelfs Bohemian Rhapsody.
Die kunnen het nog ver schoppen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar in wezen is het geen onaardig bandje natuurlijk.
Voor eenieder die te lui isquote:
Was een heel fijn plukje platen achter elkaar vanochtend jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef Gretzl het volgende:
Dit reclameintermezzo was ideaal om de schade van de ochtend nog even in te halen. Nu het prachtblokje met Novacaine for the Soul, Be the One en I Write Sins Not Tragedies
Probleem van de Kevers imho is dat ze heel veel middelmaat hebben uitgebracht. Zelden vervelend om naar te luisteren, maar geen nummers die je snel zou missen in een allertijdenlijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch niet bepaald de beste kevers
Ik val altijd als een baksteen voor donker haar bij vrouwenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor eenieder die te lui is
[ afbeelding ]
"Engelse herrie" voor iemand die zelf 30 is? Da's niet best.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef asco het volgende:
Ik was vandaag bij mijn pa (1936) en ma en tijdens het kerstdiner een beetje geluld over muziek.
The Beatles vond hij in de jaren 60 maar "Engelse herrie" en hij was meer van Freddy Quinn want dat draaide ze in de locale danstent.
Heerlijk zulke gesprekken anno 2020.
De beste smaak van alle dj's van dit jaar sowiesoquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg geen neequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima maske jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik val altijd als een baksteen voor donker haar bij vrouwen
Het werd sowieso pas interessant vanaf Rubber Soulquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Probleem van de Kevers imho is dat ze heel veel middelmaat hebben uitgebracht. Zelden vervelend om naar te luisteren, maar geen nummers die je snel zou missen in een allertijdenlijst.
EN hoeveel staan er van je stemplaten in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie dat bij mij de tweede stemplaat pas morgenmiddag komt. Therapy? Liefdeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |