Centrum en Lombok, zo die hoek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis dat ik niet thuis ben, anders was ik meegegaan. Waar in utrecht ga je wandelen?
Ede staal, of zo. Maar we hebben niet echt het equivalent van Brabant of zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een nummer dat verplicht in de top2000 gestemd moet worden?Soort van Groninger bloasmuziek ofzo.
No offense @usagi414quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij vindt het nog slechter dan dat ik het vind.
Het is gewoon te rommelig.
Als het minder slecht is dan bloasmuziek dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ede staal, of zo. Maar we hebben niet echt het equivalent van Brabant of zo.
Te medley-achtig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef Evenstar het volgende:
@:viv kan Paradise by the Dashboard Light niet eens waarderen....
het is nog nooit zo donker weest is wel een prima plaatje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het minder slecht is dan bloasmuziek dan is het goed.
Cool!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cool, woon ik bij in de buurt
Meat Loaf, theatrale kitscherige zooi. Dat noem ik nou een overrated bandquote:
Dikke bak biet'n!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woen in grunn moat, aje weer kloar bin mit loopm kan ik weer terug rijdm noar grunn underweg noar utrecht.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meat Loaf, theatrale kitscherige zooi. Dat noem ik nou een overrated band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |