IJs schijnt wel vaker bevroren te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het veranderde op den duur in bevroren ijs, hans.
Hoi Timo!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef Timo20 het volgende:
Hey peoples! Daar ben ik eindelijk ook weer!
Heb op Let's Dance gestemd. Hij staat er tig keer in, en volgens mij vind ik het allemaal goede nummers. Toch luister ik er verder zelden naarquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2e nummer die ik van hem ken sinds afgelopen week en ook gelijk weer goed nummer dit
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het veranderde op den duur in bevroren ijs, hans.
In Nederland is het tegenwoordig eerder smeltend als er een keertje iets valt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IJs schijnt wel vaker bevroren te zijn.
... Boomer Alarm?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Gijs was strontvervelend met zn alarm
Maar zijn dat echt 3 minuten per uur, of gaan ze toch nog ergens een langere versie van draaien?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
Hier gaan die extra 8 uur dus aan op in plaats van volledige versies draaien. Goed idee man.
Echt leuk, uniek, top. Hier kijken en luisteren wij voor.
Bedankt Prem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet
Kende alleen “space oddity” van hem maar “Fame” is wel veel leukerquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb op Let's Dance gestemd. Hij staat er tig keer in, en volgens mij vind ik het allemaal goede nummers. Toch luister ik er verder zelden naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |