prima captchaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet
Ik merk vooral hier en daar meer reclameblokken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar zijn dat echt 3 minuten per uur, of gaan ze toch nog ergens een langere versie van draaien?
ik schakel net in, dacht al, aparte versiequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat nog steeds Fame van David Bowie in beeld?
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Volgens mij stond er vanavond ook veel te lang PAUL ROBBERING in beeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat nog steeds Fame van David Bowie in beeld?
tja, ook de radio heeft centjes nodig in deze covid tijdquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik merk vooral hier en daar meer reclameblokken.
Dit is misschien de Blackstar versie van Famequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik schakel net in, dacht al, aparte versie
Classicquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Vang dat dan niet op met slap gelul over langere versies van nummers whahahaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja, ook de radio heeft centjes nodig in deze covid tijd
Ook pijnlijk ja..quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij stond er vanavond ook veel te lang PAUL ROBBERING in beeld.
Ja, Róbbering. Zucht.
Ja, zover waren we al.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik merk vooral hier en daar meer reclameblokken.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
"HAHA WE ZEGGEN GEWOON DAT WE EERDER BEGINNEN ZODAT WE VOLLEDIGE VERSIES VAN NUMMERS KUNNEN DRAAIEN"
Je gaat ons toch niet verlaten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef D. het volgende:
Nouja, zoals ik al dacht, sorry, heb mijn post al aangepast
Fijn dagen allen
nu je het zegt ja, Ucciequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaren 80 nummer met sax.
Ik mis Uccie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |